abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21911310
Wat fijn dat hij bijna thuis is! Ik weet nog hoe het is om iemand zo'n tijd te moeten missen en dat was niet eens in zo'n toch wat onzekere situatie!
Take care, nog een paar dagen!
pi_21915802
quote:
Op zondag 12 september 2004 21:36 schreef Plunderbunny het volgende:
Wat fijn dat hij bijna thuis is! Ik weet nog hoe het is om iemand zo'n tijd te moeten missen en dat was niet eens in zo'n toch wat onzekere situatie!
Take care, nog een paar dagen!
Nog 2 nachtjes... hoe zou hij zich voelen... het afscheid daar (moet best heftig geweest zijn), de terugreis die niet helemaal vlekkeloos verloopt... wat gaat er in zijn hoofd om...
  maandag 13 september 2004 @ 00:41:05 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21915862
Ik durf te wedden dat een van de gedachten iig is dat hij binnekort weer lekker bij zijn moeder is!
pi_21915908
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ik durf te wedden dat een van de gedachten iig is dat hij binnekort weer lekker bij zijn moeder is!
Positivo!
  maandag 13 september 2004 @ 00:46:07 #30
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21915952
quote:
Op maandag 13 september 2004 00:43 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Positivo!
Hey, wat er ook gebeurd is, ik kan me niet voorstellen dat hij jou, zijn vader, zijn broertje en Golfer niet gemist heeft...
  Milf maandag 13 september 2004 @ 00:51:16 #31
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21916034
Wat geweldig nieuws!!

Nog ffies en jullie kunnen hem weer in jullie armen sluiten

* nikky is onwijs blij voor golfer en bluezz
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 13 september 2004 @ 00:56:52 #32
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_21916113
ongepaste reactie

[ Bericht 80% gewijzigd door nikky op 13-09-2004 01:03:41 ]
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_21916181
ik heb blijkbaar iets gemist, een jongen komt na een jaar australië weer thuis. Blijkbaar is het daar niet altijd even goed gegaan e.d....maar wát is er dan eigenlijk gebeurd? Iedereen heeft het erover
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_21916495
quote:
Op maandag 13 september 2004 01:01 schreef Onderbroek het volgende:
ik heb blijkbaar iets gemist, een jongen komt na een jaar australië weer thuis. Blijkbaar is het daar niet altijd even goed gegaan e.d....maar wát is er dan eigenlijk gebeurd? Iedereen heeft het erover
Ik probeer zo kort en bondig mogelijk e.e.a. samen te vatten....

Q, mijn 20 jarige zoon, gaat vol goede moed en vol plannen met een vriend via de organisatie Backpackers.nl in sept. 2003 een jaar werken/rondreizen naar Australië.

Het gaat allemaal prima, lang leve de lol in de ruimste zin van het woord, tot die vriend al in de eerste weken meldt dat ie naar Nw.Z. vertrekt.
Volkomen tegen de, maanden van te voren gemaakte, plannen in, zonder dat Q er ook maar iets aan kan doen, vertrekt deze jongen.

Van sept. tot nov. gaat het nog best lekker met Q. omdat hij mensen leert kennen waar ie in hun appartement kan blijven, surfen en alle leuke dingen kan doen die het leven in OZ hem biedt.

Op een zeker moment is al zijn (erg veel) geld op.

Hij zit op een gegeven moment helemaal blut, alleen, zonder werk (wat ie blijkbaar niet kon vinden ) in een park te wachten op een meisje waar ie even mee sprak in een groentewinkeltje, en die een slaapadres zou weten.
Daar wordt ie aangesproken door 'een heel aardige man die hem wel heel diepzinnige vragen stelde' en die daar ook wachtte op een groep anderen en waar hij mee zou eten in het park.

Q. heeft vanaf dat moment zich natuurlijk niet meer alleen gevoeld, in eerste instantie alleen een nachtje zou blijven, maar is er nooit meer weggegaan. Ze hebben op goed moment zelfs een NL bijbel gekocht en we kregen zeer religieuze kerstkaarten, met een foto van hem waar ie heel leuk opstond overigens.
Tegelijk met die kerstkaart kregen we een lange handgeschreven brief waar ie alles uitlegt, dat we ons geen zorgen moeten maken etc.
Intussen hadden we hem een aantal keren aan de telefoon gehad, en had ie ons een aantal onwaarheden verteld.
Vanaf nov. 03 zit hij dus in die community. Hij vertelde dat ie met kerst naar Cairns zou vertrekken waar ook een afd. van die groep zat. Het zat ons al niet lekker, maar ok.. zolang hij kontakt hield was het goed.

Maar dat heeft ie vanaf eind nov. dus niet meer gedaan... niets hebben we meer vernomen tot ergens begin februari (!)
Deze periode heeft zo ongelofelijk lang geduurd, dat wij zijn gaan mailen en zoeken etc etc waar ie toch uit kon hangen.
We kregen kontakt met mensen die de community waar Q. zich bevond kenden.

Kort gezegd, na speurwerk van hun kant, belde Q. (na ruim 2 maanden geen kontakt)
Vanaf dat moment zijn er spaarzame mails geweest van zijn kant en hebben wij ons best gedaan geen oordeel te vellen, en geen lastige vragen te stellen, alleen maar het kontakt in stand te houden, en het lijntje naar huis warm en aantrekkelijk te houden.

Je kunt je misschien voorstellen dat wij er rond de jaarwisseling zeg maar, geen vertrouwen meer in hadden dat we hem ooit nog zagen, ook omdat de community/sekte waar ie in zit geen goede naam heeft, en er vreemde dingen gebeuren daar.... (ja het lijkt wel een B. film)

Dit is {zeer} beknopt ongeveer in grote lijnen, het waarom van mijn topic en de reakties.
pi_21916700
-edit- was al weg tnxx

[ Bericht 62% gewijzigd door Blues op 13-09-2004 02:11:23 ]
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 07:40:37 #36
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21917297
jeetje bluezz en golfer, wat een verhaal!
maar wat fijn dat deze nachtmerrie toch een happy end heeft!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 11:18:06 #37
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21919578
Gelukkig goed nieuws, Bluezz!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_21920230
Laatste mailtje van vannacht ; Hij meldt het vluchtnummer en dat de beste grap nog moet komen, ik zou hem niet herkennen
  maandag 13 september 2004 @ 12:00:43 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21920299
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:56 schreef Bluezz het volgende:
Laatste mailtje van vannacht ; Hij meldt het vluchtnummer en dat de beste grap nog moet komen, ik zou hem niet herkennen
Hmmm, ik krijg nu visioenen van kaalgeschoren koppen met hele lange baarden...
Ben heel benieuwd hoe het is morgen!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 12:01:39 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_21920312
Jemug Bluezz wat spannend!!

Ik begrijp dat je pas échte zekerheid hebt als ie voor je staat..
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_21920319
Oh, wat een goed topic, misschien leer ik zo mijn moeder begrijpen. Die was ook dolgelukkig toen ik na een jaar Oostenrijk weer thuiskwam.

Ik zou zeggen: is lekker rustig

EDIT: oh, ik lees net pas de sv over wat er gebeurd is... Dan wordt het natuurlijk al een ander verhaal
pi_21920321
das leuk voor je bluezz, veel bij te praten
  maandag 13 september 2004 @ 12:02:29 #43
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_21920324
quote:
Op maandag 13 september 2004 11:56 schreef Bluezz het volgende:
we willen foto's zien
  maandag 13 september 2004 @ 12:02:43 #44
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_21920332
Pffff Bluezje, wat een verhaal. Maar heel wijs dat je het contact met Q. hebt weten te behouden.
Het is heel belangrijk om te weten dat je altijd bij je ouder(s) terecht kan.

Geniet ervan!
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_21920342
Wat een verhaal, bluezz, ik ben erg benieuwd naar het vervolg, wat maakte dat hij toch weer naar huis wilde?

En eh, hij heeft vast een lange baard gekregen
Zolang er was is, is er leven.
  maandag 13 september 2004 @ 12:04:34 #46
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21920355
quote:
Op maandag 13 september 2004 12:00 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Hmmm, ik krijg nu visioenen van kaalgeschoren koppen met hele lange baarden...
Ja... Maar misschien bedoelt hij gewoon dat hij lekker gespierd is van het surfen en hartstikke bruin van de zon.

Succes morgen Bluezz.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21920444
Ik zie een lange gebronsde man met lang haar en een baard voor me ja
En ik maak zeker foto's van zijn aankomst, hij zal er van lusten

http://qmaster4.tripod.com/ (zijn site)
pi_21920559
Wow, Bluezz, dat is nogal wat!
Ik kan me heel goed voorstellen dat niet kan wachten tot je hem weer veilig, vast en zeker thuis hebt!
Ik ben benieuwd hoe hij veranderd is...
  maandag 13 september 2004 @ 12:21:32 #49
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_21920612
Morgen een grote breedgeschouderde, bruingebronsde fotomodel look-alike adonis in je armen die zachtjes in je oor huilt....."mammie, ik heb je zo gemist"

Heel veel sterkte en plezier !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_21920738
Bluezz, heel erg spannend allemaal. Lijkt me heel erg moeilijk om hem morgen een warm welkom te geven zonder je hele moederlijke bezorgdheid meteen over hem uit te storten. Heeft hij ook gezegd wat zijn toekomstplannen zijn en, belangrijk, waar die liggen?

Sterkte!
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')