abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21967100
Bluezz het komt nog wel dat je het ook aan hem durft te laten zien, je wilt immers nu laten zien dat je er voor hem bent en hem rustig weer laten "wennen". Als moeder schuif je dan je eigen emoties aan de kant, maar dat komt nog wel, alles stukje bij beetje.
en knuffel
pi_21967268
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]
Dat van Q klopt helemaal
Enneh.... ik had gisteren regelmatig spontane huilbuien hoor, we hebben het er best heel moeilijk mee, ik kon niet anders dan het maar laten stromen.
Alleen zou ik ook zo sterk moeten zijn om het aan Quint gewoon te tonen, en dat durf ik gewoon niet
Je emoties uiten en de vrije loop te geven vraagt ook kracht! En vaak heb je daarna net weer even wat ruimte in je geest en op je ziel om er weer even tegen aan te kunnen!!!
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  woensdag 15 september 2004 @ 13:42:12 #253
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_21967743
Wat een klef knuffeltopic is dit aan het worden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 15 september 2004 @ 13:45:16 #254
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_21967787
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:42 schreef golfer het volgende:
Ach, dat past toch helemaal in de love&peace-sfeer van jullie gezin tegenwoordig?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_21967982
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:45 schreef Hik het volgende:

Ach, dat past toch helemaal in de love&peace-sfeer van jullie gezin tegenwoordig?
pi_21968592
quote:
Op woensdag 15 september 2004 13:42 schreef golfer het volgende:
Had ik al gezegd dat het allemaal jouw schuld is
pi_21968648
Komt goed joh
  woensdag 15 september 2004 @ 19:11:44 #258
593 sjak
Juffie Bloem
pi_21975419
Ik heb het ook met verwondering zitten lezen. Ik kan me echt erg slecht inleven in iemand die zich zo helemaal los laat weken van alles wat hij kent, maar goed, ik weet dat het gebeurt. En nu ook. Ik zie dit ook als een kans voor jullie, een kans om zoals al eerder gezegd is te laten zien dat er meer is tussen hemel en aarde...

Ik vraag me af of jullie hem ook willen en kunnen laten zien / vertellen wat dit voor jullie betekent. Dat jullie de angst hebben uitgesproken naar hem dat hij gebrainwashed is, de angst dat jullie hem gaan kwijt raken zoals al eerder gebeurt is? Dus het niet alleen over hem laten gaan en zijn gevoel maar ook over dat van jullie.
Lekker douchen!
pi_21975750
quote:
Op woensdag 15 september 2004 19:11 schreef sjak het volgende:

Ik vraag me af of jullie hem ook willen en kunnen laten zien / vertellen wat dit voor jullie betekent. Dat jullie de angst hebben uitgesproken naar hem dat hij gebrainwashed is, de angst dat jullie hem gaan kwijt raken zoals al eerder gebeurt is? Dus het niet alleen over hem laten gaan en zijn gevoel maar ook over dat van jullie.
Toevallig...

Heb ik net een paar uur met hem zitten praten over onze angst en zelfs de zoektocht.
Hoe wij dat hebben aangepakt, etc. waarom en hoe wij op zoektocht zijn gegaan naar hem.

En omdat we met muziekjes bezig waren op de PC krijgt het een "luchtig" karakter, je zit niet recht tegenover elkaar van, ik wil eens met je praten , dit werkte vanavond.
pi_21976011
quote:
Op woensdag 15 september 2004 19:24 schreef Bluezz het volgende:
En omdat we met muziekjes bezig waren op de PC krijgt het een "luchtig" karakter, je zit niet recht tegenover elkaar van, ik wil eens met je praten , dit werkte vanavond.
Mooi. Wat zei hij daarop, dat jullie ongerust waren/zijn?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_21976153
quote:
Op woensdag 15 september 2004 19:34 schreef Moonah het volgende:

Mooi. Wat zei hij daarop, dat jullie ongerust waren/zijn?
Bijna letterlijk:

"weet je, als je niet met thuis bezig bent, maar je zo met vanalles bezig bent, zijn uren, dagen niets.
de weken vliegen voorbij, ik nam me steeds voor om deze week te bellen... maar dan realiseerde ik me, shit, dat was alweer bijna 2 weken geleden.. en zo ging het maar door, ik werd wel eens aangespoord, zo van, wat heb je nodig om kontakt met thuis te leggen, we brengen je naar een pc, zeg het maar, maar ik heb gewoon weinig aan thuis gedacht."
pi_21976468
Net op MSN :

Trudie zegt:
heb je ons gemist, moeilijk gehad toen je daar totally broke in het park zat?
Trudie zegt:
heb je (al was het maar even) gedacht, ik ga maar naar huis?
Quint zegt:
nee problemen zijn er om opgelost te worden!

Verder ga ik geen teksten meer kopieëren of zoiets, dit ter aanvulling op mijn bovenstaande post.
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 19:53:47 #263
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_21976551
quote:
Op woensdag 15 september 2004 19:50 schreef Bluezz het volgende:
Net op MSN :

Trudie zegt:
heb je ons gemist, moeilijk gehad toen je daar totally broke in het park zat?
Trudie zegt:
heb je (al was het maar even) gedacht, ik ga maar naar huis?
Quint zegt:
nee problemen zijn er om opgelost te worden!
van wie heeft hij dat toch ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Milf woensdag 15 september 2004 @ 20:03:25 #264
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_21976846
Bluezz

Je doet het goed hoor meid Ik ben heel erg blij voor jullie dat hij weer thuis is.

*knuf*
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_21977015
quote:
Op woensdag 15 september 2004 19:39 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bijna letterlijk:

"weet je, als je niet met thuis bezig bent, maar je zo met vanalles bezig bent, zijn uren, dagen niets.
de weken vliegen voorbij, ik nam me steeds voor om deze week te bellen... maar dan realiseerde ik me, shit, dat was alweer bijna 2 weken geleden.. en zo ging het maar door, ik werd wel eens aangespoord, zo van, wat heb je nodig om kontakt met thuis te leggen, we brengen je naar een pc, zeg het maar, maar ik heb gewoon weinig aan thuis gedacht."
Oh. Dat vind ik eigenlijk wel een verrassend antwoord!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_21979628
Het is zoooooooooo tweestrijdig:want het klinkt allemaal hartstikke eng zo'n sekte, maar als je dan hoort dattie toch wel aan huis dacht maar op zijn jonge jongensachtigheid 'de tijd vergat en zo' dan issie toch ook wel kjoet.

Ik ben zo blij dat mijn dochter nog maar een half jaar is, ik heb heeeel even de tijd nodig! Het lijkt me zo moeilijk om je verstand voorrang te geven boven je basale oergevoelens (DOES NORMAAL GEK!!! IK BEN HARTSTIKKE ONGERUST OEN!! ) ...Heel veel succes met Q. (mag ik trouwens nog wel toevoegen dat ik op zich het principe van 'nadenken over hoe je in het leven wil staan' een positief iets is!!)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_21981393
quote:
Op woensdag 15 september 2004 21:36 schreef Catootje het volgende:

Ik ben zo blij dat mijn dochter nog maar een half jaar is, ik heb heeeel even de tijd nodig!
Mijn zoon is als ik zijn (ja, die baard) baard scheer, zoals vanavond... ook gewoon nog maar een jochie... omdat ik dat altijd gedaan heb, zijn haartjes knippen.(de verzorging verplaatst zich)
quote:
(mag ik trouwens nog wel toevoegen dat ik op zich het principe van 'nadenken over hoe je in het leven wil staan' een positief iets is!!)
Dat mag niet eens tussen haakjes wat mij betreft
  † In Memoriam † woensdag 15 september 2004 @ 23:50:35 #268
7074 moussy
kuttekop
pi_21984060
Ik begrijp dat jullie dus hebben zitten msn-en met elkaar. Dan is hij toch al een gigantische stap verder dan dat hij net thuis was, want toen was ie toch zo anti-tv-pc?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_21985736
quote:
Op woensdag 15 september 2004 23:50 schreef moussy het volgende:
Ik begrijp dat jullie dus hebben zitten msn-en met elkaar. Dan is hij toch al een gigantische stap verder dan dat hij net thuis was, want toen was ie toch zo anti-tv-pc?
En zijn baard is eraf?

Wow Trudie, ik zou willen dat jij mijn moeder was geweest. Je doet het hartstikke goed meid!
#geen
pi_21985743
quote:
Op donderdag 16 september 2004 01:26 schreef DuchessX het volgende:

[..]

En zijn baard is eraf?

Wow Trudie, ik zou willen dat jij mijn moeder was geweest. Je doet het hartstikke goed meid!
Natuurlijk samen met Golfer, niet alle eer is alleen voor jou
#geen
pi_21986023
quote:
Op donderdag 16 september 2004 01:27 schreef DuchessX het volgende:

Natuurlijk samen met Golfer, niet alle eer is alleen voor jou
Die baard heeft zij vanavond er vrijwel helemaal afgeknipt en bijgetrimd, daar ben ik ziet zo handig in.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_21986764
quote:
Op donderdag 16 september 2004 01:26 schreef DuchessX het volgende:

En zijn baard is eraf?

Gewoon heel kort gemaakt, hij vond zichzelf op een van de Bee Gees lijken
En over het MSN-en, tja.. daar heeft ie niet veel moeite mee blijkbaar, hij is dan ook altijd blijven mailen natuurlijk, en allerlei muziek aan het d/l-en... Televisie kijkt ie niet, staat elke ochtend om half 7 op om hard te gaan rennen in het park, en gaat savonds om 21 uur naar bed. Dit wil hij zo vol proberen te houden, het ritme van daar.

Nu nog een invulling van de dag zoeken.
Volgende week wil hij een baan gaan zoeken.
  donderdag 16 september 2004 @ 08:50:51 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21987113
Ben wel benieuwd hoe hij er dan nu uitziet, maar zal niet om foto's gaan roepen, gezien de eerdere 'verwijdering', maar ik heb zo'n idee dat het nu weer meer is zoals het was op de eerste foto die je van de week plaatste?

Op zich natuurlijk wel een gezond ritme. 21.00 naar bed, ik wou dat ik daar de discipline voor had.
pi_21987251
quote:
Op donderdag 16 september 2004 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ben wel benieuwd hoe hij er dan nu uitziet, maar zal niet om foto's gaan roepen, gezien de eerdere 'verwijdering', maar ik heb zo'n idee dat het nu weer meer is zoals het was op de eerste foto die je van de week plaatste?

Op zich natuurlijk wel een gezond ritme. 21.00 naar bed, ik wou dat ik daar de discipline voor had.
Ik heb geen foto gemaakt nu.
Het is hetzelfde lange haar, dat wil ie niet afknippen, maar het zit nu wat verzorgder (paar puntjes zijn eraf) en de onverzorgde baard is netjes kort en vol.

Echt een lekker ding
pi_21987494
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')