Je emoties uiten en de vrije loop te geven vraagt ook kracht! En vaak heb je daarna net weer even wat ruimte in je geest en op je ziel om er weer even tegen aan te kunnen!!!quote:Op woensdag 15 september 2004 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat van Q klopt helemaal![]()
Enneh.... ik had gisteren regelmatig spontane huilbuien hoor, we hebben het er best heel moeilijk mee, ik kon niet anders dan het maar laten stromen.
Alleen zou ik ook zo sterk moeten zijn om het aan Quint gewoon te tonen, en dat durf ik gewoon niet
Ach, dat past toch helemaal in de love&peace-sfeer van jullie gezin tegenwoordig?quote:Op woensdag 15 september 2004 13:42 schreef golfer het volgende:
Wat een klef knuffeltopic is dit aan het worden.
quote:Op woensdag 15 september 2004 13:45 schreef Hik het volgende:
Ach, dat past toch helemaal in de love&peace-sfeer van jullie gezin tegenwoordig?![]()
Had ik al gezegd dat het allemaal jouw schuld isquote:Op woensdag 15 september 2004 13:42 schreef golfer het volgende:
Wat een klef knuffeltopic is dit aan het worden.
Toevallig...quote:Op woensdag 15 september 2004 19:11 schreef sjak het volgende:
Ik vraag me af of jullie hem ook willen en kunnen laten zien / vertellen wat dit voor jullie betekent. Dat jullie de angst hebben uitgesproken naar hem dat hij gebrainwashed is, de angst dat jullie hem gaan kwijt raken zoals al eerder gebeurt is? Dus het niet alleen over hem laten gaan en zijn gevoel maar ook over dat van jullie.
Mooi. Wat zei hij daarop, dat jullie ongerust waren/zijn?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:24 schreef Bluezz het volgende:
En omdat we met muziekjes bezig waren op de PC krijgt het een "luchtig" karakter, je zit niet recht tegenover elkaar van, ik wil eens met je praten, dit werkte vanavond.
Bijna letterlijk:quote:Op woensdag 15 september 2004 19:34 schreef Moonah het volgende:
Mooi. Wat zei hij daarop, dat jullie ongerust waren/zijn?
van wie heeft hij dat toch ?quote:Op woensdag 15 september 2004 19:50 schreef Bluezz het volgende:
Net op MSN :
Trudie zegt:
heb je ons gemist, moeilijk gehad toen je daar totally broke in het park zat?
Trudie zegt:
heb je (al was het maar even) gedacht, ik ga maar naar huis?
Quint zegt:
nee problemen zijn er om opgelost te worden!
Oh. Dat vind ik eigenlijk wel een verrassend antwoord!quote:Op woensdag 15 september 2004 19:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Bijna letterlijk:
"weet je, als je niet met thuis bezig bent, maar je zo met vanalles bezig bent, zijn uren, dagen niets.
de weken vliegen voorbij, ik nam me steeds voor om deze week te bellen... maar dan realiseerde ik me, shit, dat was alweer bijna 2 weken geleden.. en zo ging het maar door, ik werd wel eens aangespoord, zo van, wat heb je nodig om kontakt met thuis te leggen, we brengen je naar een pc, zeg het maar, maar ik heb gewoon weinig aan thuis gedacht."
Mijn zoon is als ik zijn (ja, die baard) baard scheer, zoals vanavond... ook gewoon nog maar een jochie... omdat ik dat altijd gedaan heb, zijn haartjes knippen.(de verzorging verplaatst zich)quote:Op woensdag 15 september 2004 21:36 schreef Catootje het volgende:
Ik ben zo blij dat mijn dochter nog maar een half jaar is, ik heb heeeel even de tijd nodig!
Dat mag niet eens tussen haakjes wat mij betreftquote:(mag ik trouwens nog wel toevoegen dat ik op zich het principe van 'nadenken over hoe je in het leven wil staan' een positief iets is!!)
En zijn baard is eraf?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:50 schreef moussy het volgende:
Ik begrijp dat jullie dus hebben zitten msn-en met elkaar. Dan is hij toch al een gigantische stap verder dan dat hij net thuis was, want toen was ie toch zo anti-tv-pc?
Natuurlijk samen met Golfer, niet alle eer is alleen voor jouquote:Op donderdag 16 september 2004 01:26 schreef DuchessX het volgende:
[..]
En zijn baard is eraf?![]()
Wow Trudie, ik zou willen dat jij mijn moeder was geweest. Je doet het hartstikke goed meid!![]()
Die baard heeft zij vanavond er vrijwel helemaal afgeknipt en bijgetrimd, daar ben ik ziet zo handig in.quote:Op donderdag 16 september 2004 01:27 schreef DuchessX het volgende:
Natuurlijk samen met Golfer, niet alle eer is alleen voor jou
Gewoon heel kort gemaakt, hij vond zichzelf op een van de Bee Gees lijkenquote:Op donderdag 16 september 2004 01:26 schreef DuchessX het volgende:
En zijn baard is eraf?![]()
Wow Trudie, ik zou willen dat jij mijn moeder was geweest. Je doet het hartstikke goed meid!![]()
Ik heb geen foto gemaakt nu.quote:Op donderdag 16 september 2004 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Ben wel benieuwd hoe hij er dan nu uitziet, maar zal niet om foto's gaan roepen, gezien de eerdere 'verwijdering', maar ik heb zo'n idee dat het nu weer meer is zoals het was op de eerste foto die je van de week plaatste?
Op zich natuurlijk wel een gezond ritme. 21.00 naar bed, ik wou dat ik daar de discipline voor had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |