Maar ik heb geen Light aboquote:Op zondag 12 september 2004 17:03 schreef Markster het volgende:
[..]
ik hoef nog maar 800 nb
Nee, grote voorraden + internet.quote:Op zondag 12 september 2004 17:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Jongens!! Geen Warez!
Maar ik denk dat als ie uit is dat hij gelijk wordt uitverkocht
Ja hoorquote:Op zondag 12 september 2004 17:07 schreef skiczukie het volgende:
Mag ik hier vragen wat men zo fantastisch aan dit spel vindt?
Je doet het goed hoor.quote:Op zondag 12 september 2004 17:00 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Even weer OT Steve
Als iemand anders deel 5 wilt openen. Zeg het me danDan kan ik al die 2 gedeeltes van de OP naar je toemailen
Hoef je niet te veel Copy/Pasten!
Staat ook een beetje lullig als ik alle delen open
Dat het lang leuk blijft. De variatie (was bij 1 nog redelijk ver te zoeken).quote:Op zondag 12 september 2004 17:09 schreef skiczukie het volgende:
Wat vinden jullie nou zo fantastisch aan dit spel? Of aan deel 1?
A het is/was orgineelquote:Op zondag 12 september 2004 17:09 schreef skiczukie het volgende:
Wat vinden jullie nou zo fantastisch aan dit spel? Of aan deel 1?
net LEGO!quote:Op zondag 12 september 2004 17:10 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat het lang leuk blijft. De variatie (was bij 1 nog redelijk ver te zoeken).
Huis bouwen en inrichten.
Nog eventjes op je tanden bijtenquote:Op zondag 12 september 2004 17:22 schreef Markster het volgende:
IK KAN NIET MEER WACHTEN VERDOMME!
quote:Op zondag 12 september 2004 17:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Kunnen we die warez shit ff hier kappen
Jullie verneuken zo dit topic!
*troost Daeri*quote:Op zondag 12 september 2004 17:32 schreef daeri het volgende:
Ik wil.. sims... TWEEEEE...
Sorry, ik kan ook nauwelijks meer wachten, en dat wordt nog moeilijker omdat verscheidene mensen hem al spelen en downloaden enzo terwijl hij pas de 16e in de winkels ligt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |