Joh echt ziek..quote:Op donderdag 30 april 2009 12:35 schreef DaFrenk het volgende:
Weer een leuke aflevering, die lego bal![]()
En 1 miljoen (!) lucifers
voor op slijpschijven, boren, en andere toepassingen van industrieële diamant?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:17 schreef twiFight het volgende:
saaie ep :\
Ik snapte het van die diamanten niet helemaal hoor. Waarom zouden ze bij nex mexico tech zo diamanten maken, als dat maar 0,25 dollar opleverde, en het zoveel kostte om te maken??
Idd.. vond de myth met Adam en Jamie maar erg slapjes.. komop zeg... kunnen toch wel wat beters verzinnen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:19 schreef DaFrenk het volgende:
Hmz, de aflevering viel wat tegen. Dat gedoe met zwemmen in siroop werd wel erg lang gerekt. De myths van het trio waren dan weer leuker
ze hebben natuurlijk een budget. Niet elke aflevering kan helemaal vol zitten met geweldige spectaculaire dingen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:14 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Idd.. vond de myth met Adam en Jamie maar erg slapjes.. komop zeg... kunnen toch wel wat beters verzinnen?
Klopt maar dan moeten ze ons niet zoveel verwennen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:23 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
ze hebben natuurlijk een budget. Niet elke aflevering kan helemaal vol zitten met geweldige spectaculaire dingen.
Aah!!! Ik dacht al.. die aflevering kan ik me helemaal niet herinneren, terwijl ik ze toch allemaal heb.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:46 schreef Xandrar het volgende:
Daarstraks was van 1900-2000 mythbusters op discovery, maar het was s07e06, die oorspronkelijk geplanned staat voor 23 mei. Staat ook nog niet op internet enzo, en afaik is voor de rest seizoen 7 ook nog niet bezig bij discovery.
Was wel leuk om te kijken, daar niet van.
Ik was zelf ook heel verbaasd, dus gelijk wezen opzoeken enzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:47 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Aah!!! Ik dacht al.. die aflevering kan ik me helemaal niet herinneren, terwijl ik ze toch allemaal heb.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |