Ja werd afgelopen weekend pas uitgezonden op discovery NL.quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Die is al een paar weken oud.. of was hij pas gisteren @ Discovery NL?
Idd, nu is het telkens heen en weer tussen de myths, met om 6 minuten een samenvatting van de vorige 5 minutenquote:Op zaterdag 1 november 2008 14:59 schreef sitting_elfling het volgende:
En .. zoals bij zoveel seizoen 1 was by far het beste. Toen pakte ze myth by myth.
Op zich vind ik het wel leuk dat het door elkaar gemonteerd is. Maar elke keer die korte samenvattingen en "next.." hoeft van mij ook niet. Aan de andere kant, als je hem download zit er natuurlijk geen reclame op dat moment.. dus dan irriteert het misschien nog sneller.quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:02 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
Idd, nu is het telkens heen en weer tussen de myths, met om 6 minuten een samenvatting van de vorige 5 minuten
Daarom vond ik het begin ook zo goed. Alleen jamie en adam was echt tof, scotty er bij was ook nog wel tof. Daarna werd het te commercieel, en ook met die 'domme' grappen er door heen. Te overdone ..quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:52 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel leuk dat het door elkaar gemonteerd is. Maar elke keer die korte samenvattingen en "next.." hoeft van mij ook niet. Aan de andere kant, als je hem download zit er natuurlijk geen reclame op dat moment.. dus dan irriteert het misschien nog sneller.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:22 schreef Sassie het volgende:
[..]
Ja werd afgelopen weekend pas uitgezonden op discovery NL.
Men is daar ook lekker chronologisch bezig want oa Blind Driving en Ninja Myths 2 waren al eerder uitgezonden.
Episodelist MB:
http://en.wikipedia.org/w(...)rs_episodes#Season_7:_2008-Current
Gisteren/afgelopen nacht is Motorcycle flip in de VS uitgezonden.
cool, blijkbaar lopen we meer synchroon dan ik altijd vreesde qua mythbusters.. zit nu even in amerika en kan beamen dat ik deze twee in de laatste twee weken een aantal keer heb zien langs komen op discoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:24 schreef DaFrenk het volgende:
Was weer een gave aflevering![]()
Die scène uit Indiana Jones 3 waarbij een motor een flip maakt met een vlaggenstok in het wiel. En ontsnappen uit een gevangenis met beddenlakens![]()
Idd, geweldig begin... Bigger, better...quote:Op donderdag 9 april 2009 18:43 schreef DaFrenk het volgende:
En het nieuwe seizoen lijkt weer begonnen te zijn. Met een 1,5 uur durende special met nog meer Hollywood myths. Waaronder de 50mph bus-turn uit Speed. Echt onwijs vette aflevering weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |