abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62804582
Was weer een gave aflevering

Die scène uit Indiana Jones 3 waarbij een motor een flip maakt met een vlaggenstok in het wiel. En ontsnappen uit een gevangenis met beddenlakens
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_62807579
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 16:10 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Die is al een paar weken oud.. of was hij pas gisteren @ Discovery NL?
Ja werd afgelopen weekend pas uitgezonden op discovery NL.
Men is daar ook lekker chronologisch bezig want oa Blind Driving en Ninja Myths 2 waren al eerder uitgezonden.

Episodelist MB:
http://en.wikipedia.org/w(...)rs_episodes#Season_7:_2008-Current
Gisteren/afgelopen nacht is Motorcycle flip in de VS uitgezonden.
pi_62807730
Klopt Vanmorgen zitten kijken.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
pi_62861612
Ik vind dit programma echt tof, heb ergens in zomer bijna alle afleveringen proberen te downloaden.
Ik denk dat ik iig minstens 85% van alle afleveringen heb gezien. Mis scotty wel, nooit echt door gehad waarom ze weg moest. En .. zoals bij zoveel seizoen 1 was by far het beste. Toen pakte ze myth by myth.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_62870663
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:59 schreef sitting_elfling het volgende:
En .. zoals bij zoveel seizoen 1 was by far het beste. Toen pakte ze myth by myth.
Idd, nu is het telkens heen en weer tussen de myths, met om 6 minuten een samenvatting van de vorige 5 minuten
Wel lekker blijven plakken hè?
  zaterdag 1 november 2008 @ 22:49:13 #106
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_62871846
Mythbusters
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
pi_62871926
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:02 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

Idd, nu is het telkens heen en weer tussen de myths, met om 6 minuten een samenvatting van de vorige 5 minuten
Op zich vind ik het wel leuk dat het door elkaar gemonteerd is. Maar elke keer die korte samenvattingen en "next.." hoeft van mij ook niet. Aan de andere kant, als je hem download zit er natuurlijk geen reclame op dat moment.. dus dan irriteert het misschien nog sneller.
pi_62872370
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 22:52 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Op zich vind ik het wel leuk dat het door elkaar gemonteerd is. Maar elke keer die korte samenvattingen en "next.." hoeft van mij ook niet. Aan de andere kant, als je hem download zit er natuurlijk geen reclame op dat moment.. dus dan irriteert het misschien nog sneller.
Daarom vond ik het begin ook zo goed. Alleen jamie en adam was echt tof, scotty er bij was ook nog wel tof. Daarna werd het te commercieel, en ook met die 'domme' grappen er door heen. Te overdone ..

maar uiteraard blijven kijken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 2 november 2008 @ 19:42:35 #109
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_62889621
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:22 schreef Sassie het volgende:

[..]

Ja werd afgelopen weekend pas uitgezonden op discovery NL.
Men is daar ook lekker chronologisch bezig want oa Blind Driving en Ninja Myths 2 waren al eerder uitgezonden.

Episodelist MB:
http://en.wikipedia.org/w(...)rs_episodes#Season_7:_2008-Current
Gisteren/afgelopen nacht is Motorcycle flip in de VS uitgezonden.
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:24 schreef DaFrenk het volgende:
Was weer een gave aflevering

Die scène uit Indiana Jones 3 waarbij een motor een flip maakt met een vlaggenstok in het wiel. En ontsnappen uit een gevangenis met beddenlakens
cool, blijkbaar lopen we meer synchroon dan ik altijd vreesde qua mythbusters.. zit nu even in amerika en kan beamen dat ik deze twee in de laatste twee weken een aantal keer heb zien langs komen op disco

[ Bericht 39% gewijzigd door coz op 02-11-2008 19:48:04 ]
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_62890364
Als je Mythbusters leuk vind is Prototype This misschien ook wel wat voor je. Heb er nu 2 gezien (helaas wordt het nog niet echt actieg gecaptured en gedeeld, maar oke). Hoewel ik de teamleden/presentatoren een beetje raar en overdreven vind maken ze wel erg vette dingen.

In aflevering 3 maakten ze bijvoorbeeld een constructie om een auto omhoog te tillen en over andere auto's heen te rijden en hem ook nog eens (automatisch) zijwaarts in te parkeren. Erg gaaf

Geen myths om te busten, maar wel elke keer een uitdaging om daar dus en prototype van te bouwen.
  zondag 2 november 2008 @ 20:07:39 #111
90061 coz
pi_62890631
ja, beetje jammer dat de constructie uiteindelijk iets van 1.5 ton woog en nauwelijks door de pickup getild kon worden ,,. maar wel erg vet om het resultaat te zien .....en zie net de aankondiging voor de volgende; waarin ze het wiel opnieuw gaan uitvinden

momenteel een back to back aflevering (disco usa)
eerst een aantal myths over guns in de ene afl , en nu iets over franklin's vlieger en flatulence

[ Bericht 22% gewijzigd door coz op 02-11-2008 20:23:49 ]
  zondag 2 november 2008 @ 20:18:21 #112
90061 coz
pi_62890984
dat was niet de edit knop
pi_62890991
Ja precies, het was allemaal loeizwaar en snel ging het ook niet (zowel het uitklappen als het rijden). Die speciale banden waren trouwens wel onwijs vet Had geen idee dat die bestonden!
pi_62993558
Whehe, die nieuwe aflevering met Jamie's home made bulletproof tiles Deed het nog verdomd goed ook!
pi_63011594
Jammer dat Adam voor geen meter op de batches kon schieten. Ik denk dat de tweede de kogel ook wel tegen zou hebben kunnen gehouden, als hij dead-on in het midden was.

Vreemd, want bij andere episodes zijn ze juist erg pietje precies (laser guided shooting-rigs), maar bij een belangrijke myth als deze weer totaal niet.
pi_63185685
Aflevering viel een beetje tegen dit keer. Hoewel Kari er wel weer smakelijk uit zag

Vraag me af of het de laatste is van dit seizoen? Zie nog geen nieuwe omschrijving van de volgende aflevering.

Nu maar even Time Warp kijken. Helaas is Prototype This al een paar weken niet meer gepost geworden Juist nu er enkele interessante prototypes gebouwd werden.
pi_67872204
En het nieuwe seizoen lijkt weer begonnen te zijn. Met een 1,5 uur durende special met nog meer Hollywood myths. Waaronder de 50mph bus-turn uit Speed. Echt onwijs vette aflevering weer
pi_67992570
quote:
Op donderdag 9 april 2009 18:43 schreef DaFrenk het volgende:
En het nieuwe seizoen lijkt weer begonnen te zijn. Met een 1,5 uur durende special met nog meer Hollywood myths. Waaronder de 50mph bus-turn uit Speed. Echt onwijs vette aflevering weer
Idd, geweldig begin... Bigger, better...

Met mach1 een auto platstampen.. geweldig
pi_68002437
is dat deze?
Mythbusters.S07E01.Demolition.Derby.Special
Do what you love, love what you do!
pi_68004057
Yep
Die "cabrio" die over de heuvel vloog

Die blik van Kari
pi_68004854
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 13:38 schreef dapluiz het volgende:

Die blik van Kari
Kari
  Donald Duck held dinsdag 14 april 2009 @ 14:07:35 #122
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68004889
zo, ook maar gedownload. klinkt tof in ieder geval. gewoon wekelijks een aflevering online vanaf nu dus?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68007967
  Donald Duck held zaterdag 18 april 2009 @ 00:57:22 #124
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68130502
Heb nu die aflevering ook gezien. Maar wat een rare manier van monteren zeg. Aan het begin zie je gelijk al een montage van bijna alle resultaten. En ook bij de na-de-reclame aankondigingen laten ze zien hoe de mythes na de reclame aflopen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_68130588
Klopt, ik vind dat ook irritant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')