Ik weet het, maar volg ze niet uit america. BInennkort welquote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:31 schreef dapluiz het volgende:
volgens mij loopt DC een paar afleveringen achter op de amerikaanse, en in de laatste paar afleveringen zag ik der niet
Bedankt voor de (super)tip!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:56 schreef Goover het volgende:
lalala Nieuwe afleveringen op zondag, en niet zulke oude op de doordeweekse dagen. Mythbusters
(Kari)
Ik kijk het nog regelmatig, blijft een geweldig programmaquote:Op zaterdag 14 april 2007 07:32 schreef maartena het volgende:
Erg populair is dit topic niet geloof ik gezien de tijd die verstreken is.....
Hier is Mythbusters elke woensdag om 21:00 te zien, met nieuwe afleveringen. Afgelopen woensdag was degene met het proberen uitmaken van vuur met puur en alleen geluidsgolven.
quote:Op dinsdag 17 april 2007 00:02 schreef Sassie het volgende:
Vanavond was Episode 63: Air Cylinder Rocket te zien.
http://dsc.discovery.com/(...)sode/episode_04.html
Daar heb je een videorecorder voor. Of als je de 20e eeuw toch echt achter je wil laten een digitale videorecorder met twee tuners en een flinke harde schijf.quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:18 schreef DaMook het volgende:
Ik kijk het nog regelmatig, blijft een geweldig programma. Helaas komt het regelmatig tegelijk met andere dingen die ik wil zien
.
Mjah ik heb een hd recorder, maar ik ben er ook achter dat ik dingen die ik opneem regelmatig niet kijkquote:Op dinsdag 17 april 2007 09:13 schreef maartena het volgende:
[..]
Daar heb je een videorecorder voor. Of als je de 20e eeuw toch echt achter je wil laten een digitale videorecorder met twee tuners en een flinke harde schijf.
Stuur maar door.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 19:32 schreef Mirel het volgende:
Gekke dronken Kari.
Die is al een paar weken oud.. of was hij pas gisteren @ Discovery NL?quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:08 schreef WheeleE het volgende:
Gisteren de door nederlandse studenten ingezonden telefoonboekmythe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |