oefening baart kunst enzoquote:Op zondag 12 september 2004 11:19 schreef _DeBje_ het volgende:
Okee, en ook nog het verkeerde nummer...
Vanaf nu open ik geen topics meer, dit is nou niet bepaald mijn sterkste kant geloof ik
*alarm*quote:Erik zei :
[..]
Hoi
Heb het ehv-topic al regelmatig gezien, lurk er weleens
Titels verzinnen ook niet.quote:Op zondag 12 september 2004 11:19 schreef _DeBje_ het volgende:
Okee, en ook nog het verkeerde nummer...
Vanaf nu open ik geen topics meer, dit is nou niet bepaald mijn sterkste kant geloof ik
we hebben er ook 1 die Aart heetquote:Op zondag 12 september 2004 14:43 schreef Inu het volgende:
*alarm*
We hebben een lurker!!
[..]
*alarm*![]()
plazaquote:Op zondag 12 september 2004 16:50 schreef Blueman het volgende:
ghe... werd in de Plaza in Helmond een beetje aangekeken met de andere mensjes met wie ik binnen kwam
Vriend van ons was jarig en die kwamen we even opzoeken. En ze hebben daar al zo'n klein dansvloerstukje en als je die dan ook meteen helemaal claimt met z'n allen dan vinden de polomensen met blouse eronder dat niet zo leuk
Waren blij dat we erna weg waren geloof ik
I know, maarja...quote:Op zondag 12 september 2004 16:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
plaza![]()
Drukke avonden/nachten gehad ?quote:Op zondag 12 september 2004 17:24 schreef FlowDesign het volgende:
Ik leef nog, jaja
Ja, ik weet er alles vanquote:Op zondag 12 september 2004 16:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
we hebben er ook 1 die Aart heet
quote:Op zondag 12 september 2004 17:51 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Ja, ik weet er alles van![]()
Saaie wedstrijdquote:Op zondag 12 september 2004 19:42 schreef Partygurl het volgende:
Zeg blauwe hoe was t gister bij psv? mooi afscheid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |