waat? nee toch? 2cd's en een dvd... 22 euri... valt wel mee dacht ikzoquote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:41 schreef Sjoewe het volgende:
Mooi maar wel erg duur voor wat je krijgt imho
Ik vind het ook meevallen! Het is een leuke aanvulling op je cd-collectie. Ik wilde Grace sowieso kopen.. Voor die paar euro meer dan maar de legacy edition!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:04 schreef drelletje het volgende:
[..]
waat? nee toch? 2cd's en een dvd... 22 euri... valt wel mee dacht ikzo
Kijk voordat je iets koopt van jeff moet je echt de originele grace hebben. Dan pas legacy enzoquote:Op zondag 30 januari 2005 00:39 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ik vind het ook meevallen! Het is een leuke aanvulling op je cd-collectie. Ik wilde Grace sowieso kopen.. Voor die paar euro meer dan maar de legacy edition!
In plato is grace lekker goedkoop. Alleen wel een vervelende "nice price" sticker!quote:Op zondag 30 januari 2005 14:01 schreef Sjoewe het volgende:
Een 'gewone' grace kan je soms al vinden voor 8 euro
die peuter je erafquote:Op zondag 30 januari 2005 14:16 schreef drelletje het volgende:
[..]
In plato is grace lekker goedkoop. Alleen wel een vervelende "nice price" sticker!
Hoe zit het met de geluidskwaliteit van Sin-é? Want ik vind dat die bij Mystery White Boy en Live at l'Olympia afentoe toch wel te wensen over laat.quote:Op zondag 30 januari 2005 16:17 schreef Kirke het volgende:
toch is Live at Sin-é ook geen slechte kennismaking met JB!
Die opname van'The way young lovers do' is van sublieme kwaliteit!
Wat een gitarist!
En wat een strot!
*zucht*
hmmm volgens mij zit dat wel goed. Wat tof is aan Sin-é is dattie solo speelt.quote:Op zondag 30 januari 2005 17:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe zit het met de geluidskwaliteit van Sin-é? Want ik vind dat die bij Mystery White Boy en Live at l'Olympia afentoe toch wel te wensen over laat.
En is die Legacy Edition het geld waard?
quote:Op zondag 30 januari 2005 01:16 schreef drelletje het volgende:
[..]
Kijk voordat je iets koopt van jeff moet je echt de originele grace hebben. Dan pas legacy enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |