oh dankjewel!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 14:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik geloof dat de documentaire zaterdag herhaald wordt. Ondanks een schrijnend gebrek aan materiaal, is het een aardige documentaire. Vooral de oudere zus van Nick weet een goed beeld te geven van de omgeving waar hij uit voort is gekomen.
Over die Legacy Edition: ik ga hem niet kopen, omdat ik Grace en Sketches al heb, maar Forget Her staat er volgens mij op, en dat is een prachtnummer.
ownage!!!quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even gekeken: herhaling Nick Drake documentaire morgen om 11:00 uur op Nederland 1.
tsja en ik vind matthew bellamy dan weer een stuk beter dan jeff, smaken verschillenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn hemel, wat een belediging voor Jeff.
godverquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 16:27 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even gekeken: herhaling Nick Drake documentaire morgen om 11:00 uur op Nederland 1.
Ik heb geen hekel aan Muse. De hysterie van Bellamy is op z'n tijd erg aardig; de afwas doen op Plug In Baby. Maar laten we wel wezen, als we Jeff zouden vergelijken met een mooie vrouw, dan zou Matthew een drag queen zijn.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:11 schreef MuseMuse het volgende:
tsja en ik vind matthew bellamy dan weer een stuk beter dan jeff, smaken verschillen![]()
maar ik doelde vooral op dat beide zangers veel emotie in hun stem hebben, maar om dat te horen moet je denk ik beide artiesten goed vinden![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 14:36 schreef Claudia_x het volgende:
Maar laten we wel wezen, als we Jeff zouden vergelijken met een mooie vrouw, dan zou Matthew een drag queen zijn.
Tja, Gary is kind aan huis in Nederland, komt ieder jaar wel een paar concerten geven. Heb hem een keer Mojo Pin zien spelen met Kirsten in Atlantis, was erg mooi. Aardige vent ook, maar het blijft een Amerikaan ;Pquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gary Lucas speelde overigens gisteren in Theater de Kikker in Utrecht.
quote:
Weebl & Bob is cool!quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:02 schreef Sjoewe het volgende:
NeeIk was 12 ofzo toen 'ie verdronk...
Mja ik was 7 ofzo toen ie verdronk, dus helaas nee... maar god wat zou ik daar veel voor over hebben (gehad)quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:00 schreef Kirke het volgende:
Heeft iemand van jullie JB weleens live gezien?
*Kirke is bij voorbaat al jaloers*
Tranen met tuiten. So real is m'n absolute favo, maar de hele plaat is zo gruwelijk mooi:+ Binnenkort ook maar eens Sketches op LP halen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 14:12 schreef Kirke het volgende:
[..]
Weebl & Bob is cool!
![]()
ontopic: ik was wat ouder, maar groot fan, nog steeds.
Word nog steeds melancholisch van zijn muziek....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |