quote:Het was er tot nu toe niet van gekomen helaas
Op donderdag 5 juni 2003 06:32 schreef BAUKstEr het volgende:
Heeft iemand nu eigenlijk al eens wat van "Ours" opgezocht? En zo ja, wat vinden jullie ervan?
(het is geen Buckley, maar wel navenant)
Wist eigenlijk nog niet dat het afmaken van Sketches en het verdrinken van Buckley zoo ongelooflijk dichtbij elkaar zat... Echt een heel raar idee dat als die 2 niet hadden besloten naar die zonsondergang dat Buckley dan op dat moment nooit zo dichtbij die kut Missisipi river
Listen to me, why is everything so hazy
Isn't that she, or am I just going crazy, dear
Lilac wine, I feel unready for my love
Feel unready, for my love
Maargoed genoeg over Ours terug naar Buckley, las vandaag toevallig dat Jeff Buckley Led Zeppelin weleens genoemd had als een van z'n favorieten wat me wel enigsinds verbaasde.
quote:Hij doet op Live Á l'Olympia ook wel een leuke cover
Op zondag 13 juli 2003 21:46 schreef Machiel het volgende:
Ik heb in alle enthousiasme Distorted Lullabies van Ours aangeschaft BAUKstER maar helaas heb ik alleen bij het nummer sometimes het gevoel van YES dit evenaard Buckley enigsinds maar toch bedankt voor de tip zeker en band om in de gaten te houden als Buckley liefhebber![]()
Maargoed genoeg over Ours terug naar Buckley, las vandaag toevallig dat Jeff Buckley Led Zeppelin weleens genoemd had als een van z'n favorieten wat me wel enigsinds verbaasde.
quote:ook overgeschakeld na jimi hendrix op 3?
Op woensdag 16 juli 2003 01:07 schreef Toffe_Ellende het volgende:
schitterende docu nu op BBC2
quote:ikke wel
Op woensdag 16 juli 2003 01:55 schreef MadScientist het volgende:[..]
ook overgeschakeld na jimi hendrix op 3?
[Dit bericht is gewijzigd door drelletje op 16-07-2003 02:10]
quote:waaaaat verbaasde jou dat nou dan luister je echt geen jeff of ken je led zeppelin niet. Soms speelt hij gewoon een stukje precies van led zeppelin. (niet in een cover maar in eigen nummer)
Op zondag 13 juli 2003 21:46 schreef Machiel het volgende:
Ik heb in alle enthousiasme Distorted Lullabies van Ours aangeschaft BAUKstER maar helaas heb ik alleen bij het nummer sometimes het gevoel van YES dit evenaard Buckley enigsinds maar toch bedankt voor de tip zeker en band om in de gaten te houden als Buckley liefhebber![]()
quote:inderdaad
Op woensdag 16 juli 2003 01:55 schreef MadScientist het volgende:[..]
ook overgeschakeld na jimi hendrix op 3?
quote:Eindelijk iemand die het ook hoort!!!
Op zaterdag 21 juni 2003 13:27 schreef InWonderland het volgende:[..]
Jeff roeleert zwaar, en t begin van eternal life is gejat door de peppers.
giel beelen draaide een paar dagen geleden wel grace in zn avondprogramma,
Vandaag na een hele tijd weer de cd besluisterd.. en weer kreeg ik een soort 'wow wat goed' gevoel van het nummer..
Doe dat dan maar snel!quote:Op zondag 4 januari 2004 21:20 schreef Reddiablo het volgende:
Gisteren "Sketches for my Sweetheart the Drunk" gekocht, moet deze echter nog beluisteren
Errug mooi, je voelt dat het publiek he-le-maal uit z'n pannetje gaat naarmate het optreden vordert. The Way Young Lovers Do op Sin-é is de mooiste uitvoering die ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 17:33 schreef LuQas het volgende:
En wat vindt men van Live at Sin-e?
Klopt, "Je N'En Connais Pas la Fin"....quote:Op woensdag 26 mei 2004 12:59 schreef julekes het volgende:
Hij zingt wel wat oude Franse Chansons (ik dacht Edith Piaff), dat is wel grappig...
Dat is dus een cover. Van Leonard Cohen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 20:13 schreef Seborik het volgende:
Jeff Buckley is alles behalve m'n favoriete artiest, maar bij Hallelujah word ik toch wat sentimenteel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |