Als de luchtschepen dichter genaderd zijn blijven ze stilhangen boven het bos,
Twee kleinere luchtschepen beginnen laag rond te vliegen en laten bruine zakken vallen,
zodra deze zakken de grond raken ontploffen ze en worden de omringende bomen geveld en verbrand.
Als op deze manier een rond gebied is vlak gemaakt landen de luchtschepen en vogels.
Mannen stappen uit en af en beginnen een stenen vestiging te bouwen,
het opstellen van ballista's om de befaamde draken van de heer Lord Dreamer weg te houden, of het verkennen van de omgeving. Op deze manier zijn er duizenden mannen aan het werk.
Een persoon valt op, hij stapt uit het grootste luchtschip met een twintigtal wachters om zich heen.
Hij draagt een zwarte lang mantel en heeft een knoestige staf in zijn hand, zijn verschijning dwingt respect af, maar zijn gezicht staat allerminst vriendelijk.
Hij gaat op een zwarte troon gemaakt van drakenbeenderen zitten.
Beste inwoners van Fokeiland,
hierbij verkondig ik dat dit eiland vanaf nu beschouwd wordt als het eigendom van de Dark Wanderer, het wordt daardoor een kolonie van de Citadel of Pain,
Elke bewoner op dit eiland staat vanaf nu onder het bevel van Dark Wanderer en zijn volgers, iedereen die zich hier niet aan houd zal worden geexecuteerd.
Voor verdere vragen kunt u u wenden tot de man van Public Relations, te vinden in het kamp.
Hoogachtend
Dark Wanderer
de mannen verdwijnen, de bewoners verbijsterend achter zich latend.
Er is hier maar 1 iemand de baas, en dat ben ik!
Begrepen?
Op haar slaapplaats vinden de bewoners een kort briefje:
Laat dit een waarschuwing zijn,
jullie ex-prinsesje zal worden gedood bij opstand
Dark Wanderer
[Dit bericht is gewijzigd door Dark_wanderer op 01-09-2001 16:20]
De mannen worden over het eiland verspreid, zodra ze op hun post staan vertrekken er weer 10 mannen uit de burcht, ze gaan langs de deuren om belasting op te halen, zoals hun heer hen heeft opgedragen, 75% van het inkomen elke maan en 1 malig 50% van de waarde van de totale bezittingen.
een kleine figuurtje verschijnt boven de kaart. Het waarschuwt, met een statig accent, de bewoners van dit pand dat ze het beste weg kunnen blijven van de Vlaktes en dat het een wijs besluit is om uit de buurt te blijven van Indigo.
Mmmm, we zullen de vlaktes dan maar bewaren voor als de rest van het eiland rustig is.
De wachten en patrouiiles worden verdubbeld.
Nou ja, koud zal ik het in ieder geval niet krijgen
Zeg, willen jullie ooit nog ranja of hoe zit dat?
Kom me dan eens even snel redden aub
Of breng me in ieder geval een glaasje ranja, enne, kan iemand misschien mijn Pietje eten geven?
Dank u....
Mwuahahahahahahaaaa
[Dit bericht is gewijzigd door -Gandalf- op 02-09-2001 21:08]
Een vriendelijk verzoek...
Geef Pluisje aan deze figuren mee.
Een kruisboog zoeft, gemist
Binnen een paar seconden is het hele kamp verlicht door grote brandenden toortsen, uit grote tenten komen honderden gewapenden manschappen sommige op reuzevogels.
Ze stormen in de richting van de mannen.
De wachter die het touw van de kooi vastheeft kijkt gespannen.
Geef pluisje aan ons.
Geef Pluisje aan ons
* De Dark Wanderer verschijnt
Verdwijn
* spreekt hij met een zware, raspende stem
En de donkere man trekt zijn 1,5 meter lange, kristallen zwaard, er verschijnt een groene glans op het zwaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |