Voor zijn onderzoek heeft hij 1.500 mensen tussen de 18 en 45 jaar ondervraagd. Daaruit is
gebleken dat slechte seks een goede reden is om de relatie te verbreken. 'Je partner bedriegen
met een ander, liegen en altijd maar weer hetzelfde standje in bed gebruiken. Deze drie dingen
betekenen vaak het einde van een langdurige relatie en dat geldt zeker voor mensen ouder dan
35 jaar', aldus de Italiaan. Een ander feitje dat naar boven kwam, was dat zo'n 35% van de
ondervraagde vrouwen toegaf orgasmes te faken.
--------------------------------------------------
Na al het chagerijnige geweld m.b.t. allochtonen en zo, vind ik dat er plaats is voor een wat luchtiger onderwerp. (Of hoort deze in sexualiteit thuis? Ik weet het niet want het is tenslotte een nieuwsbericht)
Anyway, lijkt me duidelijk. Slechte sex staat voor mij gelijk aan slechte relatie.
quote:'School voor verleiding' hahaha "Les 1: Hey baby, wanna wrestle?"
Op vrijdag 31 augustus 2001 12:08 schreef Ron_Jeremy het volgende:
Een Italiaanse seksuoloog, die beweert dat hij als eerste de school voor verleiding heeft gesticht,
beweert dat volgens zijn onderzoek zes van de tien koppels uit elkaar gaat wegens een ingedutte
en slechte seksrelatie.Voor zijn onderzoek heeft hij 1.500 mensen tussen de 18 en 45 jaar ondervraagd. Daaruit is
gebleken dat slechte seks een goede reden is om de relatie te verbreken. 'Je partner bedriegen
met een ander, liegen en altijd maar weer hetzelfde standje in bed gebruiken. Deze drie dingen
betekenen vaak het einde van een langdurige relatie en dat geldt zeker voor mensen ouder dan
35 jaar', aldus de Italiaan. Een ander feitje dat naar boven kwam, was dat zo'n 35% van de
ondervraagde vrouwen toegaf orgasmes te faken.--------------------------------------------------
Na al het chagerijnige geweld m.b.t. allochtonen en zo, vind ik dat er plaats is voor een wat luchtiger onderwerp. (Of hoort deze in sexualiteit thuis? Ik weet het niet want het is tenslotte een nieuwsbericht)
Anyway, lijkt me duidelijk. Slechte sex staat voor mij gelijk aan slechte relatie.
Maar goed, ff ontopic: slechte sex = slechte relatie, agreed.
Er zullen mensen zijn die zeggen, "ja , we hebben misschien niet zo vaak sex maar ik heb een hele goede relatie met mijn partner, we kunnenover alles praten, het is zo vertrouwd, ik kan compleet mezelf zijn enz enz."
Dan heb je dus een vriendschappelijke relatie.
Sex is wat de relatie met mijn partner onderscheidt van alle andere relaties. Ik heb ook vrienden waar ik dus geen sex mee heb , maar verder wel alles bij kwijt kan en waar ik me helemaal op mijn gemak voel. Voor het goede gesprek alleen kan ik dus ook (let wel: ook) bij gewone vrienden terecht.
Tuurlijk is er meer dan sex , maar het een mag het andere niet uitsluiten en dat zie ik te vaak gebeuren in relaties.
Wat betreft het "faken" , ja dat heb ik ook wel gedaan, maar dan duurde de relatie dus ook niet lang meer.
(Ja, schat het is heerlijk, alleen zit mijn clitoris 2 cm boven waar jij nu aan het wrijven bent" dat werk...)
Kortom, ik ben het geheel met de conclusie in het artikel eens.
Slechte sex bestaat alleen in een slechte relatie en een slechte relatie geeft slechte sex.
quote:Ik had het zelf zo gezegd kunnen hebben
Op vrijdag 31 augustus 2001 12:34 schreef milagro het volgende:
Voor mij gaat de zeker op.
Sex vindt ik een belangrijk onderdeel van een relatie. Is de sex niet goed, dan haak ik in 't begin al af. Wordt de sex niet goed, dan zal dat waarschijnlijk een gevolg zijn van een niet goed zittende relatie.
Bovendien speelt in mijn geval het elke iedere dag zien, alle hebbelijkheden daarbij, elkaar door en door kennen, maatjes zijn, (jonge kinderen kunnen ook een aardige sexkiller zijn), komt na een aantal jaren de sex niet ten goede.
Ik heb es een discussie gehad met een man, die vond het belachelijk dat ik een relatie zou verbreken vanwege slechte of geen sex. Dat was dus duidelijk : hij had slechte sex!Er zullen mensen zijn die zeggen, "ja , we hebben misschien niet zo vaak sex maar ik heb een hele goede relatie met mijn partner, we kunnenover alles praten, het is zo vertrouwd, ik kan compleet mezelf zijn enz enz."
Dan heb je dus een vriendschappelijke relatie.
Sex is wat de relatie met mijn partner onderscheidt van alle andere relaties.
quote:Ja idd!
Ik heb ook vrienden waar ik dus geen sex mee heb, maar verder wel alles bij kwijt kan en waar ik me helemaal op mijn gemak voel. Voor het goede gesprek alleen kan ik dus ook (let wel: ook) bij gewone vrienden terecht.
Tuurlijk is er meer dan sex , maar het een mag het andere niet uitsluiten en dat zie ik te vaak gebeuren in relaties.
quote:
Wat betreft het "faken" , ja dat heb ik ook wel gedaan, maar dan duurde de relatie dus ook niet lang meer.
(Ja, schat het is heerlijk, alleen zit mijn clitoris 2 cm boven waar jij nu aan het wrijven bent" dat werk...)Kortom, ik ben het geheel met de conclusie in het artikel eens.
Slechte sex bestaat alleen in een slechte relatie en een slechte relatie geeft slechte sex.
[Dit bericht is gewijzigd door FuTilE op 31-08-2001 23:01]
quote:Relaties waarin de 1 bv verlamd is geraakt door een ongeluk, bestaan daarna meer uit een zuster-broeder relatie dan een liefdesrelatie. De partner die nog wel geheel "intact" is, heeft dan ook 9 v/d 10 keer een lover erbij voor het lichamelijke werk.
Op vrijdag 31 augustus 2001 22:59 schreef FuTilE het volgende:
Oh... dat is dan wel een slecht nieuwtje voor mensen die helemaal of gedeeltelijk verlamd zijn. Die maken dus niet eens meer kans op een goede relatie...
Hard ja, maarja, het is ook een zwart-witte wereld. Gelukkig ziet deze wetenschapper het niet al te complex.
quote:Ik vind dat je niet van je partner kan eisen dat hij/zij EN jouw helemaal verzorgd, EN dat hij/zij zijn hele leven zonder sex moet doen, omdat JIJ niet meer kan.
Op zaterdag 01 september 2001 14:45 schreef milagro het volgende:
Als beide partners weinig en of geen behoefte aan seks hebben, is er natuurlijk niets aan de hand.
Vaak is dat echter niet zo, en is er bij 1 wel degelijk die behoefte.
Moet de een zich dan maar aanpassen aan de ander, dus ook maar weinig of nooit meer seks hebben. Liefde is meer dan seks, dat is waar, maar als je vindt dat seks slechts een heel klein onderdeel van een relatie is en niet zo belangrijk en aan de andere vormen van intimiteit, geborgenheid en liefde veel meer waarde hecht, dan zou je het dus juist niet erg moeten vinden, dat je partner, waar je zegt van te houden, dat gedeelte ergens anders zoekt, als dat bij jou niet te halen valt om wat voor reden dan ook.
That's what love is all about.
quote:Dat bedoel ik dus ook
Op zaterdag 01 september 2001 15:04 schreef Ron_Jeremy het volgende:[..]
Ik vind dat je niet van je partner kan eisen dat hij/zij EN jouw helemaal verzorgd, EN dat hij/zij zijn hele leven zonder sex moet doen, omdat JIJ niet meer kan.
Het is ook niet realistisch, helemaal niet als je wat jonger bent. De partner gaat dan op een gegeven moment echt wel vreemd hoor. Je blijft een mens, en sex blijft 1 v/d basisbehoeftes.
quote:precies, en dan is slechte seks dus niet de reden waarom mensen uit elkaar gaan. Mensen gaan uit elkaar omdat de relatie niet goed is, slechte seks is daar slechts een gevolg van.
Op vrijdag 31 augustus 2001 12:34 schreef milagro het volgende:Dat betreft het "faken" , ja dat heb ik ook wel gedaan, maar dan duurde de relatie dus ook niet lang meer.
(Ja, schat het is heerlijk, alleen zit mijn clitoris 2 cm boven waar jij nu aan het wrijven bent" dat werk...)
ARGH, weinig dingen die zo ergerlijk zijn!
Kortom, ik ben het geheel met de conclusie in het artikel eens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |