Gaan we daar op wachten lievie?quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
rond half 2 begint de vrouwenfinale.
Eens kijken of ik 't tot dan volhoud, schat.quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Gaan we daar op wachten lievie?
Zal ik warme chocolademelk maken?quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eens kijken of ik 't tot dan volhoud, schat.
Dementieva, tsjekquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik warme chocolademelk maken?
Maar jij bent altijd voor de verkeerde heb ik ontdekt, maar ach, dat was met Idols ook al zo
Ik ben voor Dementieva en morgen uiteraard voor Hewitt.
Wordt een slecht weekend voor jou denk ikquote:Op zaterdag 11 september 2004 23:47 schreef SCH het volgende:
Ik ben voor Dementieva en morgen uiteraard voor Hewitt.
quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik warme chocolademelk maken?
Maar jij bent altijd voor de verkeerde heb ik ontdekt, maar ach, dat was met Idols ook al zo
Dat eerste ga ik in mee. In dat tweede vanzelfsprekend nietquote:Ik ben voor Dementieva en morgen uiteraard voor Hewitt.
Bij de dames weet ik het idd niet. Maar het moet wel raar lopen wil Hewitt niet winnen, lijkt mij wel de favoriet afgaande op het verloop van het tournooi.quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:57 schreef TinToR het volgende:
[..]
Wordt een slecht weekend voor jou denk ik![]()
Maar wat zegt dat nu nog?quote:Op zondag 12 september 2004 00:07 schreef mitt het volgende:
http://www.atptennis.com/(...)r2=hewitt%2C+lleyton
3-0 Federer - Hewitt dit jaar
In vorm?quote:Op zondag 12 september 2004 00:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar wat zegt dat nu nog?
Hewitt is nu pas echt in vorm, in bloedvorm.
Vraag het maar aan Roel - hoe meer hij kotssmileys gaat gebruiken, hoe beter onze kangaroe speelt
Ga je zitten schamenquote:Op zondag 12 september 2004 02:11 schreef tong80 het volgende:
Nou maar kijken naar twee Rusinnen dan.
Kuznetsova - Dementieva.
Zegt me allebei niks eerlijk gezegd.
Als je een man bent moet je je dan nog steeds schamenquote:Op zondag 12 september 2004 02:39 schreef tong80 het volgende:
Ik had moeten zeggen doet me niks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |