Lieve Phluphy,
Wat ontzettend goed en fijn dat je borstvoeding hebt kunnen produceren en dat je mannetje er van heeft kunnen genieten en profiteren.
Laat dit een klein voorzichtig stapje zijn van de positieve weg vooruit.
Ik ben ZO blij om te lezen dat je je goed genoeg voelt om een update te geven (werkelijk Fluf, petje af!!!!!!
![]()
) en dat het met jou lichamelijk zodanig beter gaat dat je 's nachts (ook) bij hem kan zijn. Super dat jij, Jeroen en jullie families veel steun aan elkaar hebben, en dat het personeel er zo lief en professioneel mee omgaat. Geweldig.
God, wat zou ik er niet voor over hebben om ervoor te zorgen Danyel aan het eind van de week, na de tests en scans een geweldig resultaat laat zien....Mijn gedachten (ook die van LW-man) gaan hier continu naar jullie uit, kaarsjes branden hier weer.
Gisteren had ik een wimpertje op mijn wang, LW-man haalde hem eraf met zijn vinger, en we hebben het samen weggeblazen....je hoeft denk ik niet te raden wat we gewenst hebben.
De derde dag in het bijzondere leven van Danyel, zet hem op knul, en laat zien wat je kan!
![]()
Danyel
![]()
Phluphy
![]()
Jeroen
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...