abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 september 2004 @ 22:34:29 #201
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21912857
O lieve pluphy wat knap hoe je dit allemaal verteld
Wat fijn om alle steun van elkaar te hebben en aan elkaar te kunnen geven. Probeer niet alleen te geven in deze situatie maar ook te nemen. Hoe moeilijk ook.
Wij branden weer een kaarsje en wensen je weer alle kracht van de wereld toe
pi_21912879
Het is fijn om te lezen dat er goed voor jullie wordt gezorgd in het ziekenhuis, je hebt lichamlijk ook nog zoveel te verwerken. Sterkte vanacht meid! (en Jeroen en alle familie natuurlijk ook!)
pi_21912883
We blijven kaarsjes branden en aan jullie denken.
Veel sterkte, kracht en liefs gewenst.

pi_21912885
ach lieve fluffy en jeroen toch...

wat fijn dat jullie zoveel steun ondervinden van het medeleven hier. Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we allemaal wilden dat we zo ontzettend veel meer konden doen dat alleen dit. de berichten klinken voorzichtig positief, dat is de richting die we blijven aanhouden hoor!
mooi he, alles
  zondag 12 september 2004 @ 22:41:32 #205
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21913043
Wat een sterk knuletje zeg, het dringt nu pas echt tot me door, ik zit met tranen in mijn ogen en zou zo graag jullie verdriet weg willen halen, hopenlijk helpt dit gedicht een beetje.

Een kind
Een kind aan ons gegeven
dat kind zou moeten leven
zorgenvrij en in gezondheid
Zonder angst en spijt.

Dat kleine stille kind
ligt nu in't Ziekenhuis
zo machteloos in 't grote bed
Zo ziek en afgemat!

Dat kleine stille kind
heeft U aan ons gegeven,
Heer help hem dan ook nu
mag hij dan verder leven?

Heer smekend kijken wij omhoog
en bidden wij naar U
O Heer, verhoor toch ons gebed
dat U dit kind toch redt!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_21913166
lieve pluphy...

wat ontzettend moedig dat je weer post en wat een vechter is die kleine toch.. het is duidelijk dat hij maar al te graag bij julie wilt blijven.. ben blij dat het al wat beter gaat

kaarsje brand hier nog volop voor jullie !!

sterkte de komende nacht!!

heel veel liefs en kusjes van shir
pi_21913169
Lieve phluphy,
Wat mooi dat je met borstvoeding kolven iets kunt doen voor je zoon En dat hij lichamelijke progressie vertoont is natuurlijk ook een stap in de goede richting
Ik hoop dat deze trend door blijft zetten en dat er ook uit de hersenfilmpjes en MRI scans steeds positievere berichten gaan komen. Ik blijf ontzettend voor jullie bidden en positieve gedachten jullie kant opsturen.
Danyel moet hier doorheen komen, dat moet gewoon!

Verder wil ik jou nog even op je hart drukken ook jezelf goed in acht te nemen. Zeker als het lichamelijk eigenlijk niet zo goed gaat Een hele dikke virtuele knuffel voor je en ik zal ook specifiek bidden voor snel lichamelijk herstel voor jou.

Tot slot wil ik nog even zeggen dat ik het zo ontzettend fantastisch vind dat je ons op de hoogte blijft houden. Je bent een kanjer
  † In Memoriam † zondag 12 september 2004 @ 22:48:21 #208
43556 miss_dynastie
pi_21913237
Fluf, wat fijn, de eerste borstvoeding! Wat grandioos, wat heerlijk !!!! Fijn dat het met zijn lichaam beter gaat, hij heeft natuurlijk een hele klap te verwerken gehad, fantastisch dat hij steeds beter gaat ademen Verder wens ik jullie alle sterkte bij het spannende wachten op de MRI's. Zoals ik gister al zei, probeer ook aan jezelf te denken, lieverd , alleen ik zou niet weten hoe, want je bent natuurlijk constant met je hart en hoofd bij Danyel... welterusten voor straks
pi_21913281
Mooi berichtje

Luchtbel denkt ook aan jullie, ook al kan ze niet bij ons zijn vanavond . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21913353
:') Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen, hoe kan het zo oneerlijk gaan soms, er zijn geen woorden voor.

Samen met Marco zullen wij aan jullie denken en met jullie meeleven.Heel erg veel sterkte toegewenst.

voor de sterke Danyel

heel veel liefs Barbara en Marco
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_21913369
Phluphy wat fijn om een positiever bericht te horen. Ik hoop zo dat jullie lieve Danyel hersteld! En inderdaad wat hier al gezegd wordt, je bent een kanjer dat je ons op de hoogte houdt
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21913386
Pluphy, liefie, we blijven positief denken hoor
Doe voorzichtig met jezelf en een kusje voor je kleine mannetje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_21913518
Wat goed dat de lichamelijke functies op gang komen!!! Stap 1 is gezet. We blijven bidden voor jullie. phluphy ik hoop dat het snel lichamelijk ook beter met jou gaat.
Dikke en knuffel
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 23:05:51 #214
5428 crew  miss_sly
pi_21913685
phluphy, wat fijn dat er toch positief voorzichtige berichten zijn en wat heerlijk dat je zelf nu echt iets reeels hebt kunnen betekenen voor je zoon! en wat ben je toch geweldig dat je ons op de hoogte houdt zo nu en dan. Ik hoop dat deze topics voor jou, je man en jullie geweldige sterke knul een heel klein beetje steun kunnen bieden...

dikke en knuffel
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 12 september 2004 @ 23:10:13 #215
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21913795
oh wat fijn dat er toch kleine vooruitgang beter is!!! Ik blijf voor jullie bidden! Ik ben ook blij dat we jullie zo tot een steunpunt kunnen zijn!!!
patat ftw :)
  Hoofdredactie Fotografie zondag 12 september 2004 @ 23:16:28 #216
95752 crew  Chell
Kluns
pi_21913980
Wat heerlijk dat er een voorzichtig positief berichtje was en wat heerlijk dat je borstvoeding hebt kunnen geven. Denk wel aan jezelf hoor Fluf! Je bent zelf ook belangrijk!

Het kaarsje in mijn gedachten brandt verder voor jullie. Ik denk veel aan jullie en hoop dat de positieve berichten blijven komen en dat de hersenfilmpjes toch ook positieve tekenen zullen vertonen.

Kom op Danyel! Laat de artsen zien wat voor tijger je bent!

Nogmaals een hele dikke knuffel!

En ook een knuffel voor alle andere zwangeren en voor Moussy.

Liefs
Yoni
Die het ongelooflijk mooi en bijzonder vindt wat hier gebeurd op het forum... het medeleven is zo enorm. Blij ook om te zien dat het steun brengt.
  zondag 12 september 2004 @ 23:20:39 #217
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21914119
Phluphy wat fijn om te horen dat het toch ietsje beter gaat! Wat goed van die borstvoeding, dat je nu zelf ook iets voor je kleine mannetje kunt doen! En dat ie steeds beter gaat ademen. Ik hoop zo voor jullie allemaal dat dit zo doorzet, en dat de hersenfilmpjes goed zijn.
En wat goed dat jullie zo goed opgevangen worden door familie en ziekenhuis, en dat jullie vanaf morgen extra begeleiding krijgen. Pas ook goed op jezelf
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 12 september 2004 @ 23:24:37 #218
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21914212
Lieve Esther en Jeroen, ik heb eigenlijk geen woorden...

Dikke kus
  zondag 12 september 2004 @ 23:24:41 #219
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_21914216
Phluphy en Jeroen, wat fijn om een update van jullie te lezen. De eerste borstvoeding, heel speciaal. Ik hoop dat jullie kleine vechtertje er veel kracht uit put. Hopelijk is er ook een positieve lijn te zien in de hersenfilmpjes, in ieder geval is het een lichtpuntje dat Danyel er lichamelijk al een beetje op vooruit gaat. Veel liefs
  zondag 12 september 2004 @ 23:29:10 #220
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21914329
Phlups, wat fijn dat je ons laat weten hoe het met jullie gaat. Vind ik zo ontzettend knap van je!!! Wat zitten jullie in een ongelooflijke onzekerheid, dit wens je je aller ergste vijand niet toe!!! Ik hoop, duim en bid voor jullie dat Danyel hier zo goed mogelijk uit mag komen. Lieve Phlups, man, Danyel familie vrienden allemaal heel veel kracht toegewenst de komende dagen
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21914524
liefs en een dikke kus en alle energie die jullie nodig hebben om dit te dragen!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 12 september 2004 @ 23:57:59 #222
3566 micha
Sankt Nimmerlein
pi_21914988
Sterkte en heel veel kracht.
pi_21915096
Hier wordt je wel even stil van zeg...

Heel veel sterkte toegewenst!
  maandag 13 september 2004 @ 00:12:55 #224
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21915328
Phlups wat vind ik het geweldig dat je ons op de hoogte houd
zal je ook goed aan jezelf denken?
en wat fijn van de bv
hier ook weer heel veel sterkte en kracht toegewenst
  maandag 13 september 2004 @ 05:56:56 #225
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21917148
Lieve Phluphy,

Wat ontzettend goed en fijn dat je borstvoeding hebt kunnen produceren en dat je mannetje er van heeft kunnen genieten en profiteren.
Laat dit een klein voorzichtig stapje zijn van de positieve weg vooruit.

Ik ben ZO blij om te lezen dat je je goed genoeg voelt om een update te geven (werkelijk Fluf, petje af!!!!!! ) en dat het met jou lichamelijk zodanig beter gaat dat je 's nachts (ook) bij hem kan zijn. Super dat jij, Jeroen en jullie families veel steun aan elkaar hebben, en dat het personeel er zo lief en professioneel mee omgaat. Geweldig.

God, wat zou ik er niet voor over hebben om ervoor te zorgen Danyel aan het eind van de week, na de tests en scans een geweldig resultaat laat zien....

Mijn gedachten (ook die van LW-man) gaan hier continu naar jullie uit, kaarsjes branden hier weer.
Gisteren had ik een wimpertje op mijn wang, LW-man haalde hem eraf met zijn vinger, en we hebben het samen weggeblazen....je hoeft denk ik niet te raden wat we gewenst hebben.

De derde dag in het bijzondere leven van Danyel, zet hem op knul, en laat zien wat je kan!

Danyel
Phluphy
Jeroen
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')