abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21907661
Ik heb eigenlijk niets meer toe te voegen aan al die lieve dingen die hier al gezegd zijn. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze onzekere periode

[ Bericht 0% gewijzigd door Quinny op 12-09-2004 19:10:21 ]
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
pi_21908176
lieve Phluphy, wat erg dat er nog geen vooruitgang te merken is, maar jullie zoontje is een vechtertje, heel veel sterkte de komende tijd en ik vind het knap dat je ons toch op de hoogte blijft houden in deze moeilijke situatie

Dikke voor jou, Jeroen en Danyel
pi_21909273
Lieve Phluphy en Jeroen,

Ik ken jullie niet maar heb de laatse weken als lurkster zo meegeleefd met jullie allemaal. Wat een diep verdriet en wat moeten jullie nog een moeilijke keuzes gaan maken

Danyel, manneke met die prachtige naam, vecht voor jezelf.
Als je negatief denkt over iets, wordt het altijd positiever dan je dacht.
pi_21909431
Ik denk ook aan jullie
  zondag 12 september 2004 @ 20:23:21 #180
1087 Merisse
broddeltante
pi_21909444
Lieve Fluf, ik maak me heel veel zorgen om jou. Ik snap best dat jullie kleine mannetje op de eerste plaats komt maar jij hebt lichamelijk zo'n zware bevalling achter de rug... Hoe gaat het lichamelijk met je? Kan je al rondlopen? En emotioneel? Krijgen jullie goede opvang/begeleiding daar in het ziekenhuis? Is je familie bij je of zijn jullie liever met z'n drietjes?
Dikke knuffel van mij
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † zondag 12 september 2004 @ 20:58:21 #181
37843 lady-wrb
kortaf
  zondag 12 september 2004 @ 21:33:48 #182
26444 ezzi
mama van ilse
pi_21911238
Phluphy en Jeroen

Gefeliciteerd met jullie zoon Danyel. Wat een prachtige naam. Ik heb vanmiddag je post gelezen maar was er te overstuur van om te reageren. Ik ken je niet persoonlijk en toch heb ik het gevoel van wel. Ik denk aan jullie, veel sterkte!

Ester en Rene
pi_21911972
heeft iemand al wat meer gehoord van pluphy??!
Het is echt heel erg ontroerend dat zoveel meeleven
dit lijkt me zo erg...
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_21912208
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:00 schreef Justy_ het volgende:
heeft iemand al wat meer gehoord van pluphy??!

Ik begin het ergste te vrezen, maar toch hoop je ergens op iets . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_21912355
quote:
Op zondag 12 september 2004 22:09 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Ik begin het ergste te vrezen, maar toch hoop je ergens op iets . . .
Ze heeft vandaag al een update gegeven, je moet niet gelijk erge dingen gaan denken! Ik vind het al heel lief en sterk van haar dat ze vandaag aan ons gedacht heeft. Laten we eerst rustig nog een dag afwachten voordat we massaal in paniek raken...
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_21912359
Terug van een lekker weekendje weg...

tranen in mijn ogen.. wat een onrecht!!

Ik kan niets anders zeggen dat ook hier aan jullie gedacht wordt, en we hopen dat jullie snel goed nieuws te horen krijgen

Sterkte
a marathon- At 18 mile you wonder why you do this, at 26,2 it all becomes perfectly clear!
pi_21912375
Nee we gaan hier positief denken! Hij wordt gewoon beter. Het kan een paar dagen duren voordat er duidelijkheid is, maar bij die kleintjes zijn de hersenfuncties nog behoorlijk ongedefinieerd, waardoor de kans veel groter is dat bij kleine beschadigingen de functies door andere delen worden overgenomen. We staan hier met z'n allen in de kring en we gaan allemaal hele positieve krachten naar het gezin sturen!
mooi he, alles
  zondag 12 september 2004 @ 22:18:07 #188
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21912400
Heel erg veel sterkte hiermee, toch gefeliciteerd met jullie zoon.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zondag 12 september 2004 @ 22:22:03 #189
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21912488
2 x per dag naar het forum, om weer even helemaal bij te tanken. Het klinkt te zot voor woorden, maar jullie berichtjes en medeleven doen ons zo ontzettend goed.

Ik ben vanmiddag niet naar Danyel kunnen gaan, want ik moest wachten op de arts (voor mezelf). Lichameljjk ging ik nogal achteruit, en moest even een stapje terugdoen. Inmiddels ben ik een bloedprop verloren die waarschijnlijk de boosdoener was van de ellende, en vanavond ben ik alweer een paar keer bij Danyel geweest. De schoot-sessie hebben we niet gedaan, wel krijg ik "les" in verzorging (sonde-voeding bijvullen, temperatuur meten, mondje schoonmaken, luier vernieuwen).

Eerst maar even het hoogtepunt van de dag: ik heb 5 ml (eerste) borstvoeding geproduceerd, bij de eerste poging ! Wij hadden niet verwacht dat Danyel al voeding via de maag zou krijgen, en hadden niet durven hopen dat mijn poging tot kolven meteen zou slagen. De 5 ml die hij nu heeft gekregen is 50% van deze "maaltijd" en daar stond iedereen van te kijken!
Dit was zo fijn om te doen, ik kan nu tenminste zelf iets doen voor mijn kereltje.

Wat betreft zijn ontwikkeling: het lichamelijke deel toont progressie: nieren, lever, darmen lijken goed te functioneren. Hij kan steeds meer zelf ademen (het apparaat geeft alleen als hij het niet zelfstandig doet), en zijn oogjes zijn al een keer open geweest.

Als dit goed blijft gaan, betekent dit dat de hersenSTAM weinig schade heeft opgelopen. De grote zorg zit 'm in de hersenSCHORS, van waaruit eigenlijk de rest geregeld wordt. Een eerste hersenfilmpje liet erg weinig zien, morgen wordt dit herhaald, in de loop van de week nog een paar keer, gekoppeld aan resultaten van MRI scans, en zo hopen we een keer een beeld te krijgen van wat de situatie is. Dit kan nog alle kanten op: als blijkt dat Danyel geen kwaliteit van leven heeft, wordt de beademing etc. gestopt. Dit is dus het scenario waaraan wij liever niet denken.
De kans dat Danyel helemaal "normaal" wordt, is zo goed als uitgesloten. Maar handicaps zijn er in vele gradaties, en vele van die gradaties zijn voor ons volledig acceptabel.

Vanaf morgen krijgen wij begeleiding van het Neonatologie-maatschappelijk werk. Hier kijken we erg naar uit, want het is erg moeilijk om met deze situatie om te gaan zonder er zelf aan onderdoor te gaan.

[sub]Merisse, dit ziekenhuis is geweldig, het personeel zijn allemaal kanjers, onze families zijn geweldig, zij steunen ons en wij hun. Lichamelijk gaat het niet zo heel goed met mij, maar dankzij Jeroen en het personeel kan ik toch vaak naar Danyel toe (ook s nachts).

Jullie kaarsjes zijn voor ons en voor Danyel lichtpuntjes in een donkere tunnel
Ik wil jullie allen enorm danken voor alle lieve woorden etc., we hebben hier echt heel veel steun aan.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 12 september 2004 @ 22:22:33 #190
1087 Merisse
broddeltante
pi_21912508
We denken aan jullie en hopen op de best mogelijke uitkomst.
Kus en knuf

[ Bericht 100% gewijzigd door Merisse op 12-09-2004 22:39:55 ]
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21912644
Dat is toch een voorzichtig positief bericht fluffy...we blijven hier aan jullie denken en het kaarsje zal blijven branden. Sterkte
  Licht Ontvlambaar zondag 12 september 2004 @ 22:28:13 #193
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_21912682
Een dikke kus en knuffel voor jullie, we denken allemaal aan jullie hier. Zelfs mijn schoonpapa die hier is vraagt steeds hoe het gaat.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Jubileum moderator zondag 12 september 2004 @ 22:28:58 #194
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21912700
Voorzichtig positief is ook wat in mij opkwam. Fluf pas goed op jezelf, Jeroen ook uiteraard, en ik vind jullie heel sterk en moedig
Dank je wel dat je toch de tijd wilt maken om ons allemaal op de hoogte te houden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 12 september 2004 @ 22:29:19 #195
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_21912715
blij te lezen dat het toch wel ietsie beter gaat met kleine Danyel, en wat een mooi hoogtepuntje phluphs!!
wij blijven ook aan jullie denken en het kaarsje blijft ook hier branden, dikke knuf
pi_21912732
Ik lees dit topic net voor het eerst, maar wil jou en je man/vriend heel veel sterkte wensen phluphy Ik hoop dat alles goed komt met je zoontje, die trouwens prachtige namen gekregen heeft.

En wat mooi, al die kaarsjes
pi_21912748
Dit geeft toch weer een beetje hoop.
Laat het hersenfilmpje morgen alsjeblieft meevallen.
Dit gun ik jullie zo.
In my dreams I fly around the world and visit many places.
pi_21912782
Phluphy wat fijn om van je te horen!! Zo te horen is jullie kereltje een echt vechtertje! Nog een dikke knuffel van mij!
  zondag 12 september 2004 @ 22:32:34 #199
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21912806
Een voorzichtig stapje vooruit. Wat een vechtertje is dat jochie van jullie Fluf, net als zijn dappere mama. Ik blijf aan jullie denken. Pas goed op jezelf
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21912814
Het geeft toch een beetje hoop. Sterkte en veel kracht gewenst, Phluphy en familie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')