abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 september 2004 @ 12:44:29 #151
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_21899245
quote:
Op zondag 12 september 2004 11:57 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Lieve phluphy, neem je kleine grote mannetje alsjeblieft wel op schoot hoor. Het wordt dan misschien gezien als troost voor de moeder/vader, maar ik weet zeker dat ook Danyel hier troost en kracht uit put. Toen mijn vader op de IC lag zeiden ze dat hij er niets van zou merken als we langskwamen. Toch hebben we het gedaan en hij reageerde zelfs toen ik zijn hand pakte. De verpleegster zei dat hij zich dat dan later niet meer zou herinneren, maar toen ik mijn vader later sprak (ja hij knapte gelukkig weer op) wist hij het nog heel goed en ondanks dat hij op dat moment niets kon zeggen was hij superblij dat we er toch waren.

Doe wat je gevoel je ingeeft! Heel veel liefs
dat soort mensen (de dokters waar je overschrijven) redeneren te veel met hun verstand. Maar met de ziel van de mens en gevoelens houden ze geen rekening. Als Phluphy bij Danyel is ervaart de ziel van Danyel dat, in wat voor staat hij dan ook verkeert. Wat zich in het onzichtbare afspeelt kan van groot belang zijn.

Dus nogmaals, doe wat je het best lijkt fluf maar weet dat het bij hem zijn hem op zijn minst een goed gevoel zal geven, ook al kan hij dat niet laten blijken.

Hopelijk heb ik een beetje goed kunnen verwoorden wat ik wou zeggen....

heel veel sterkte!
patat ftw :)
  FOK!fossiel zondag 12 september 2004 @ 12:48:26 #152
2628 Karin
pi_21899333
Ik had zo gehoopt op goed nieuws
Phluph het lijkt me zo moeilijk om je kindje daar te moeten zien liggen aan al die toeters en bellen.

wat fijn dat je ons op de hoogte blijft houden
  zondag 12 september 2004 @ 12:53:10 #153
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_21899445
Oh, wat had ik gehoopt op goed nieuws! Ik ga zo naar de kerk om het beloofde kaarsje op te steken en wil Phluphy en man heel veel sterkte wensen.

En Phluph: het is al eerder gezegd, maar doe wat je gevoel je ingeeft. Zelf denk ik dat het voor Danyel vooral fijn is om zijn moeder even dichtbij te voelen, maar misschien zegt jouw gevoel wel wat anders.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_21899500
Pluph... toch gefeliciteerd met de geboorte van je zoon maar wat is het leven oneerlijk zeg
Ik vind het moeilijk om hier goed op te reageren behalve dat ik je en je familie veel sterkte, moed en hoop wil toewensen
  zondag 12 september 2004 @ 12:56:34 #155
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_21899519
Nog een lurker die zicht meldt....

Ontzettend veel sterkte gewenst Phluphy... Hier zijn geen woorden voor te vinden...
Ook hier brandt een kaarsje voor je gezinnetje en familie!
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  Moderator zondag 12 september 2004 @ 13:03:39 #156
5428 crew  miss_sly
pi_21899670
Gisteren zo vaak aan jullie gedacht, en net toen de logees de deur uit waren direct de pc opgestart, want er zou nu zeker wel goed nieuws zijn...gaandeweg dit topic hoopte ik op een goed berichtje van deze ochtend, maar helaas

Ow Pluphy, ik heb geen woorden voor dit verdriet, alleen gefeliciteerd met jullie prachtige mannetje en veel sterkte deze dagen. Zoals gezegd, volg je gevoel en misschien is het voor jou en je zoontje wel ontzettend fijn om elkaar even echt te voelen.

Nogmaals sterkte voor jou, je man en jullie familie en dat Danyel (wat een prachtige naam) dit gevecht toch nog mag winnen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_21899744
*even uitlurkstand* :
Pluphy, man en familie: dit wens je niemand toe... jemig, wat erg...
hoop zo dat het de goede kant opgaat...heel heel veel sterkte...
pakt ook hand vast...

echt heel heel veel sterkte, hoop en kracht voor jullie en iedereen die het nodig heeft..
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_21900186
veel sterkte komende tijd
pi_21900596
Lieve pluphly ,Danyel ,man en fam... ik werd wakker en ik heb meteen weer een kaarsje voor jullie aangestoken..

ik denk enorm veel aan jullie.. nogmaals alle kracht en liefde die ik jullie toewens

pluphy ik wilde ook nog ff zeggen dat ik het onwijs sterk van je vind dat je toch ons nog op de hoogte houd van alles... en daar wilde ik je nog voor bedanken..

liefs shirley

pi_21900661
Ow Phluphy
Wat een naar bericht om meteen te zien als ik wakker word.Neem je mannetje bij je,al is t maar even.Niemand durft t te zeggen,maar toch doe ik het.......nu kan het nog,geef jullie liefde en warmte en ik weet zeker dat hij t zal voelen.
Een hele dikke knuf en veel sterkte

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † zondag 12 september 2004 @ 13:50:12 #161
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_21900808
Heel veel sterkte, kracht en geluk gewenst de komende tijd. En dat geldt voor jullie alledrie.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 12 september 2004 @ 13:52:38 #162
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_21900873
Ook deze lurkster kan het niet laten om even te reageren

Danyel van harte welkom op deze wereld.
Een schitterende naam hebben jullie uitgekozen voor jullie mannetje. Woorden schieten hier tekort.

Ik wens Danyel, Phluphy en Jeroen alle geluk en sterkte en kracht toe die jullie maar kunnen gebruiken.

Hier branden de kaarsjes voor Danyel en zijn familie. Onze gedachten zijn bij jullie.

En Phluphy, ik hoop dat je je zoon op schoot tegen je aan kunt nemen. Het kan niet anders of het moet voor Danyel vertrouwd aanvoelen zo dicht bij zijn moeder. Dat geldt natuurlijk ook voor Jeroen.

Saffier en man
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 12 september 2004 @ 13:57:48 #163
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_21901018
O lieve Phluph,
Ook ik had net als iedereen op een vooruitgang gehoopt. Wat vreselijk dit. Zoals de meeste al zeggen doe wat je eigen gevoel je ingeeft. Het is jullie eigen Danyel. Jullie vechtertje, jullie schatje, jullie mannetje. Als je hem vast wilt houden doe dit dan. Met je hele hart en ziel. Sla alles heel diep op. Geef hem alle liefde die je in je hebt. Hij weet wie je bent, altijd!!! En als je denkt dat het echt te zwaar voor hem is. Praat tegen hem, neem je eigen moment alleen met hem en vertel hem alles. Bekijk hem, zijn voetjes, zijn nageltjes, zijn groefjes in zijn huid. Hij zal je liefde voelen, altijd!!!
Lieve Phluphy, zoveel wil ik je zeggen, t lukt me niet eens.
Ik wens je weer alle kracht van de wereld toe. En hier brand er weer een kaarsje voor jullie.
En ik schrijf steeds Pluph maar logischer wijs bedoel ik hier ook je partner mee
  zondag 12 september 2004 @ 14:14:08 #164
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_21901483
Lieve lieve Phluphy,
Wat dapper van je om ons toch nog op de hoogte te houden, mijn hoofd zou er niet naar staan, maar ik kan me voorstellen dat je veel kracht put aan iedereen die zo enorm met jou en je man meeleeft.
Ik heb nog steeds zo'n gevoel van 'dit kan niet waar zijn', maar het is helaas wel zo. En ik had zo gehoopt op vooruitgang. Ik wil je niet beïnvloeden in je keuze, maar hou je mannetje vast, als het kan dicht tegen je aan. Hij moet jouw liefde voelen, weten dat hij niet alleen is en dat hij door moet vechten. Al kun je alleen maar zijn handje vasthouden.
Ik leef met jullie mee.

Liefs...
  zondag 12 september 2004 @ 14:15:07 #165
88633 LittleWoodstock
Part of the Peanuts
pi_21901517
Lieve Phluph en Jeroen,

Kaarsjes branden hier onafgebroken. Voor jullie en jullie mooie mannetje. Drie stuks per keer.
En wat lijkt het me afschuwelijk om hem zo met al die medische apparatuur om hem heen te zien, zodanig dat op schoot houden voor hem niet prettig is.
Fluf, volg hier gewoon je gevoel in, zoals zovelen voor mij al aangaven.
Het welbehagen en gezondheid van jullie kleintje staat uiteraard voorop, maar de aanraking en geur van zijn eigen mamma zou wel eens een positievere invloed kunnen hebben dan je kunt vermoeden.
Wederom heel heel heel veel kracht, sterkte en geluk toegewenst voor deze nieuwe dag in het leven van jullie en jullie kleine man. Ik denk enorm aan jullie!
Danyel
Fluf
Jeroen

LW
Je kunt beter spijt hebben van de dingen die je wél gedaan hebt dan van de dingen die je niet gedaan hebt...
  zondag 12 september 2004 @ 14:20:30 #166
13984 Black_Crow
Geniet nooit met mate
pi_21901665
quote:
Op zondag 12 september 2004 10:59 schreef phluphy het volgende:

Vanmiddag mag ik hem op schoot nemen, onder begeleiding van de verpleging die al die toeters en bellen moeten vasthouden. Dit "op schoot nemen" wordt gezien als troost voor de moeder, niet iets dat voor Danyel echt prettig is. Ik twijfel dan ook of ik het zal doen, ook omdat ik aanvoel dat ze mij dit aanbieden omdat het morgen misschien niet meer kan.
Neem die kleine schat in je armen en geniet samen van dat mooie moment,
Geef hem op die mannier alle kracht die je hem kan geven en fluister in zijn oor hoe mooi de wereld is.
Geniet van dat ene moment, je zal zien dat het voor je gevoel niet lang genoeg kan zijn. Wij hebben onze zoon nooit bij leven kunnen vasthouden, knuffelen en stevig vast houden.
Geniet van elk moment dat je bij hem ben. Verder zou ik jullie zoveel willen vertellen maar ik val alleen maar in herhaling.

Danyel vecht, er is nog zoveel te ontdekken voor je in het leven.

Ik heb zoveel schijt aan alles, dat ik stront tekort kom
pi_21901722
LW......meid...ik krijg kippevel over m'n hele lijf van je ondertitel...al weet ik niet precies wat alle woorden betekenen....
Groetjes,Minoes
  zondag 12 september 2004 @ 14:25:59 #168
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_21901832
Ik lees dit en ik kan het nog niet geloven.
Had gehoopt dat als ik weer hier zou kijken voor nieuws, dat dit goed nieuws zou zijn.
Ik kan niet aan het mannetje uitleggen wat voor een impact dit heeft. "Je kent ze toch niet persoonlijk?"
Nee, dat niet, maar het voelt wel zo.
Danyel klein vechtertje, je bent zo gewild.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_21902280
Hier nog een meelevende lurker die constant aan jullie drietjes denkt en als beginnend fokker diep onder de indruk is van het medeleven in dit forum (kippenvel al die kaarsjes, wat een mooi gebaar). En wat kunnen sommige mensen hier hun gevoelens van medeleven mooi onder woorden brengen... Fijn om te lezen dat alle reacties hier voor jullie toch een opsteker zijn.

Veel sterkte.
pi_21902512
Lieve Phluphy
Normaal lurk ik alleen maar, maar na dit bericht wil ik toch ook laten weten dat ik ook aan jullie denk.
Ow,ik hoop zo dat er verbetering komt en dat Danyel een prachtige gezonde kerel wordt.
Ik heb hier een kaarsje branden met die wens, en wil jullie heel veel sterkte wensen in deze tijd.
pi_21903337
Hier iemand die jullie niet persoonlijk kent, maar heb maanden meegelurkt.
Lieve Lieve Pluphy en Jeroen, ik heb een kaarsje voor jullie en jullie Danyel gebrand vannacht, en ook al ben ik zelf niet gelovig, ik hoop dat er toch ''iets'' bestaat waardoor dit goed afloopt en jullie Danyel bij jullie kunnen houden en mee naar huis kunnen nemen.
Bah..ik heb echt de tranen in mijn ogen staan, dit is zo oneerlijk..
Heeeeel veel kracht en sterkte toegewenst voor jullie drietjes.

[ Bericht 2% gewijzigd door MevrouwKoRn op 12-09-2004 16:50:21 ]
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
pi_21904267
lieve phluphy, jeroen & danyel,

ik lees nu pas het hele verhaal, wat ontzettend eng & verdrietig. sterkte alledrie, en ik hoop nog op een wonder voor jullie. het is jullie zo gegund.
pi_21904369
Hier nog een lurkster...

Ik ken jullie niet, maar leef met jullie mee...dit moet echt verschrikkelijk zijn om mee te maken, en ik kan niet eens beginnen te begrijpen hoe jullie je nu moeten voelen..

Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe...

Ik hoop op een wonder, een wonder voor jullie en jullie kleine Danyel...

zondag 12 september 2004 @ 17:13:30 #174
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_21905148
Lieve Fluf en Jeroen, ik lees dit nu net pas en het dringt nog niet zo goed tot me door. Weet ook niet zo goed wat ik moet schrijven/zeggen. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest van de posters en hopen op een wonder voor jullie kleine mannetje met de prachtige naam. Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe de komende tijd.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 12 september 2004 @ 17:36:47 #175
11682 Moonah
Jolie femme
pi_21905621
Wat erg.... Zo'n klein manneke...
Heel veel sterkte.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo