Hier sluit ik me bij aan, het lijkt mij ook erg sterk dat het vervelender is om bij zijn moeder te zijn dan niet.quote:Op zondag 12 september 2004 11:34 schreef Belana het volgende:
Lieve Phluphy, neem je mannetje maar bij je. Ik kan me ook niet voorstellen dat hij dat niet prettig vind. Laat hem maar voelen dat je van hem houdt.
Lieve phluphy, neem je kleine grote mannetje alsjeblieft wel op schoot hoor. Het wordt dan misschien gezien als troost voor de moeder/vader, maar ik weet zeker dat ook Danyel hier troost en kracht uit put. Toen mijn vader op de IC lag zeiden ze dat hij er niets van zou merken als we langskwamen. Toch hebben we het gedaan en hij reageerde zelfs toen ik zijn hand pakte. De verpleegster zei dat hij zich dat dan later niet meer zou herinneren, maar toen ik mijn vader later sprak (ja hij knapte gelukkig weer op) wist hij het nog heel goed en ondanks dat hij op dat moment niets kon zeggen was hij superblij dat we er toch waren.quote:Op zondag 12 september 2004 10:59 schreef phluphy het volgende:
Vanmiddag mag ik hem op schoot nemen, onder begeleiding van de verpleging die al die toeters en bellen moeten vasthouden. Dit "op schoot nemen" wordt gezien als troost voor de moeder, niet iets dat voor Danyel echt prettig is. Ik twijfel dan ook of ik het zal doen, ook omdat ik aanvoel dat ze mij dit aanbieden omdat het morgen misschien niet meer kan.
idd fluf, koester dat moment, en blijf hopen op verbetering!quote:Op zondag 12 september 2004 11:01 schreef moussy het volgende:
Ow flufdoe het maar wel..... och meissie toch, neem je ventje maar op schoot en raak hem even aan daar waar je hem aan kunt raken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |