abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21897306
Hier zijn geen woorden voor ... veel sterkte voor de komende tijd.
pi_21897308
Lieve Phluphy,
Ik ben ook een lurker en heb meegeleeft met alle zwangeren....maar dit sloeg in als een bom...huilend las ik je verhaal...zelf ben ik ook moeder en besef mij heel goed dat ik heel veel geluk heb met gezonde kinderen...
Mijn gedachten zijn bij jullie !!
Veel sterkte toegewenst !!
  zondag 12 september 2004 @ 10:34:16 #103
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_21897311
Oh Phluph wat een vreselijk nieuws Ik zag al alle icoontjes in Z&G en dacht nog "Oh nee, toch niet de baby van phluph he" Woorden schieten tekort. Heeel erg veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 12 september 2004 @ 10:59:57 #104
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_21897572
Wat is jullie medeleven een opsteker voor ons, zoveel mensen die je niet eens kent, we hebben er enorm veel aan.

Zowel Jeroen als ik logeren tijdelijk op de kraamafdeling van het UMC Radboud, voor Jeroen wordt er naast mijn bed 's avonds een bedje gemaakt. Danyel slaapt een paar verdiepingen lager op de Intensive Care van Neonatalogie, en we kunnen 24u/dag naar hem toe.

Danyel vecht als een tijger, maar hij gaat niet vooruit. Het aantal slangetjes en infuusjes wordt steeds groter . Afgelopen nacht heeft hij erg veel last gehad van stuipjes, waardoor ze hem weer een extra middel moeten toedienen, anders heeft hij er zoveel last van.

Vanmiddag mag ik hem op schoot nemen, onder begeleiding van de verpleging die al die toeters en bellen moeten vasthouden. Dit "op schoot nemen" wordt gezien als troost voor de moeder, niet iets dat voor Danyel echt prettig is. Ik twijfel dan ook of ik het zal doen, ook omdat ik aanvoel dat ze mij dit aanbieden omdat het morgen misschien niet meer kan.

Verder is hij gewoon een prachtvent om te zien en we zijn tot over onze oren verliefd op 'm.
We hebben natuurlijk heel veel foto's gemaakt.

Lieve mensen, ik vind jullie aangepaste afbeeldingen en teksten iets onvoorstelbaar moois. Ik heb zelfs de verpeging hier uitgelegd wat een forum is, en ze toen laten zien wat jullie voor lief gebaar hebben gegeven. Jullie medeleven sterkt ons.
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 12 september 2004 @ 11:00:58 #105
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_21897583
Ow Pluph, ik heb gewoon geen woorden, ik begin iedere keer weer een zin te typen en kom er niet uit.

Heel veel sterkte en we denken aan jullie.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  zondag 12 september 2004 @ 11:01:31 #106
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21897591
Pluphy...wat ben je een kanjer en wat vind ik dit verschrikkelijk. Danyel, kom op ventje
  † In Memoriam † zondag 12 september 2004 @ 11:01:48 #107
7074 moussy
kuttekop
pi_21897595
Ow fluf doe het maar wel..... och meissie toch, neem je ventje maar op schoot en raak hem even aan daar waar je hem aan kunt raken.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_21897606
ow fluffy wat erg Woorden schieten tekort...heel erg veel sterkte nogmaals....
  zondag 12 september 2004 @ 11:03:45 #109
35189 Troel
scherp en bot
pi_21897618
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen, maar weet dat ik aan jullie denk.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_21897622
Ik kan niet stoppen met huilen....

Lieve Kleine Danyel, vecht, knok, strijd... en toon al je liefde aan je papa en mama!!! Ze houden zo vreselijk veel van je.... en zijn zo apetrots op je....

Phluphy:
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
  zondag 12 september 2004 @ 11:05:33 #111
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_21897639
Oh Fluf

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_21897667
Fluf ik weet niet wat ik moet zeggen...
Ik kan alleen nog maar bidden en hopen dat het beter wordt.
Misschien is het toch wel fijn om vanmiddag je zoon vast te houden meid. Het zou toch kunnen dat hij daar ook kracht uit put? Maar volg je eigen gevoel daar in.
Dikke knuffel
pi_21897673
Ow pluphy en man.
Want ongeloofelijk moeilijk.
Neem hem op schoot,raak hem aan..
Maar doe vooral wat jullie het beste lijkt.
Heel veel sterkte
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 september 2004 @ 11:09:12 #114
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_21897683
Woorden schieten te kort.
Veel kracht toegewenst
pi_21897721
Phluphy, meneer P. en Danyel

Dikke knuffel en sterkte

Kaarsje brandt...
  zondag 12 september 2004 @ 11:12:00 #116
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_21897736
hier zijn geen woorden voor te bedenken.
Met tranen in m'n ogen wil ik jullie alle kracht van de wereld toewensen.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_21897764
We blijven bidden voor Danyel, maar ook voor jou en jeroen.
Nogmaals veel sterkte en een dikke knuf
  zondag 12 september 2004 @ 11:14:03 #118
30488 coolbabe
My little pwny
pi_21897767
Oh phluphy en Jeroen
Ik heb er geen woorden voor
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
pi_21897777
Ach Fluf toch

We denken aan jullie.
Screw them.
We're going home.
pi_21897837
Ik weet niet wat ik moet zeggen...ik ben geshockeerd en leef intens met jullie mee.
Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en blijf hopen op een wonder.

Liefs

Duch.
#geen
  zondag 12 september 2004 @ 11:19:20 #121
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_21897851
Oh lieve Fluff, doe het alsjeblieft maar wel, neem je zoon lekker op je blote borst, kan me niet voorstellen dat je ventje dat niet lekker vindt!!! Meid heel veel sterkte ook voor je twee mannen!!!
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_21897925
oh lieve fluf, neem je kereltje maar wel lekker bij je op schoot hoor. Het zal zo fijn voelen.
  zondag 12 september 2004 @ 11:24:20 #123
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_21897931
Fluf en Jeroen, doe wat je altijd doet en anderen wenst: volg je gevoel!
Meis, werkelijk álle sterkte, álle goeds en alle kracht van de hele wereld stuur ik naar jullie. En laat die kaarsjes helpen!

Ik jank mijn ogen uit mijn kop voor jullie. Kan niet stoppen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 12 september 2004 @ 11:30:23 #124
1087 Merisse
broddeltante
pi_21898033
Och lieverd, ik zat ZO te hopen op vooruitgang toen ik vanochtend de computer aanzette, al was het maar een ietsiepietsie....
Als het enigzins kan en je Danyel niet teveel pijn doet zou je hem dan toch niet op schoot nemen? Zoals piglet al zegt, vertrouw op je gevoel, ik weet dat je wat dat betreft goede instincten hebt.
Ik zou willen dat ik iets kon doen, iets kon betekenen
Kwaadheid, verdriet, ongeloof, een hele range van emoties stormen door me heen.
In gedachten ben ik bij jullie.
Dikke kus
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_21898084
Lieve lieve Pluphy. Misschien vindt jullie kleine mannetje het toch wel fijn om tegen je aan te zitten. Tenslotte kent hij jouw harstlag en kent hij jouw stem. Maar misschien breekt je hart bij het idee hem nog meer ongemak aan te doen. Het moet vreselijk moeilijk zijn om die keuze te maken.
Lieve lieve Pluphy en Jeroen heel veel sterkte en ik hoop echt op een wondertje voor jullie
Het is vreselijk moeilijk de juiste woorden te vinden maar ik leef zo met jullie mee en hoop met heel mijn hart dat het goed komt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')