Wat is jullie medeleven een opsteker voor ons, zoveel mensen die je niet eens kent, we hebben er enorm veel aan.
Zowel Jeroen als ik logeren tijdelijk op de kraamafdeling van het UMC Radboud, voor Jeroen wordt er naast mijn bed 's avonds een bedje gemaakt. Danyel slaapt een paar verdiepingen lager op de Intensive Care van Neonatalogie, en we kunnen 24u/dag naar hem toe.
Danyel vecht als een tijger, maar hij gaat niet vooruit. Het aantal slangetjes en infuusjes wordt steeds groter
![]()
. Afgelopen nacht heeft hij erg veel last gehad van stuipjes, waardoor ze hem weer een extra middel moeten toedienen, anders heeft hij er zoveel last van.
Vanmiddag mag ik hem op schoot nemen, onder begeleiding van de verpleging die al die toeters en bellen moeten vasthouden. Dit "op schoot nemen" wordt gezien als troost voor de moeder, niet iets dat voor Danyel echt prettig is. Ik twijfel dan ook of ik het zal doen, ook omdat ik aanvoel dat ze mij dit aanbieden omdat het morgen misschien niet meer kan.
Verder is hij gewoon een prachtvent om te zien en we zijn tot over onze oren verliefd op 'm.
We hebben natuurlijk heel veel foto's gemaakt.
Lieve mensen, ik vind jullie aangepaste afbeeldingen en teksten iets onvoorstelbaar moois. Ik heb zelfs de verpeging hier uitgelegd wat een forum is, en ze toen laten zien wat jullie voor lief gebaar hebben gegeven. Jullie medeleven sterkt ons.
... ♥ ik mis je ♥