abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21922180
* Randa_v brandt in gedachten nog steeds een kaarsje.

Sterke en heel veel kracht....

Kan het niet laten steeds te kijken
pi_21922222
Ook hiervandaan wordt aan jullie gedacht.
pi_21922386
Lieve Phluphy en Jeroen en natuurlijk Danyel,

Ik ken jullie verder niet, maar jullie verhaal blijft maar door mijn hoofd spoken. Via deze weg wil ik jullie toch heel veel sterkte en liefde toewensen in deze moeilijke tijden
  maandag 13 september 2004 @ 14:02:47 #279
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_21922485
Lieve Phluph,

Ik lees nu bij van de afgelopen dagen, was wel op de hoogte gehouden, maar dat voelt toch anders. Ik vind het zo vreselijk voor jullie. Ik hoop dat het vandaag weer iets beter gaat.

Ben opgelucht voor jullie dat jullie goed begeleid worden, dat is heel belangrijk natuurlijk. Doe niks wat je denkt niet aan te kunnen en neem ook je rust voor zover dat gaat natuurlijk. Je zoon voelt zeker weten dat je met hem meevecht!

Nogmaals heel veel sterkte en succes!

En Danyel kom op jongen!!!

pi_21922931
hier ook steeds afwachten op nieuws....
die kleintjes zijn zo kwetsbaar maar ook weer zo sterk!!! k blijf hopen en in gedachten bij jullie!!!!

sterkte!
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_21922932
Phluphy.....wat heerlijk om te horen dat danyel bv van je heeft gekregen,maar wat moeilijk om te lezen,dat er ws.een handicap zal blijven.
Veel sterkte weer voor vandaag en hopenlijk mag je straks toch nog even knuffelen met hem.
Groetjes,Minoes
  Hoofdredactie Fotografie maandag 13 september 2004 @ 14:39:02 #282
95752 crew  Chell
Kluns
pi_21923135
Maandag, ik ben weer aan het werk, maar mijn hoofd is er niet bij. Mijn gedachten zijn bij dat kleine baby'tje dat in Nijmegen ligt te vechten voor zijn leven.
Heb nu eindelijk tijd om weer even op het forum te kijken, maar jammer genoeg nog geen nieuws.

Pluphy en hub mijn gedachten zijn nog steeds bij jullie en ik hoop op en duim voor een wonder.
pi_21923234
Ook hier zijn jullie steeds in mijn gedachten.

Met zoveel geestelijke bijstand vanuit heel het land moet het toch wel beter met Danyel gaan zou je denken.

Ik wens jullie veel kracht om de komende periode door te komen, pak rust om bij te komen zoveel als mogelijk is, hoewel het begrijpelijk is dat je zo veel mogelijk bij dat kleine vechtertje wil zijn.

Net zoals iedereen hier denk ik, zou ik wel willen dat ik meer kan doen maar helaas kan ik niet meer doen dan in gedachten een kaarsje te branden.

Sterkte
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 13 september 2004 @ 14:54:11 #284
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_21923464
Lieve Phluphy,
ik denk ook veel aan jullie. Fijn dat iedereen zo lief is in het ziekenhuis! En ik hoop dat je een beetje een evenwicht kan vinden tussen aan jezelf en aan Danyel denken.

Kom op Danyel! Je bent zo gewenst, hou vol als het je lukt
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_21924002
Ik wordt gewoon helemaal warm van het lezen van alle meelevende berichten, van alle kaarsjes, van de kring van liefde, warmte, kracht en licht die gevormd is rondom Danyel, Esther en Jeroen... Echt een heel mooi fenomeen wat hier nu gebeurt.... Die saamhorigheid...

Ik hoop zo dat ze goed nieuws krijgen vandaag... dat moet gewoon, het kan niet anders...
Kijk ook eens op de vernieuwde site van Susanne
pi_21924189
* Lewis.de.boxer denkt constant aan Danyel en Esther en Jeroen.

Er brandt ook echt een kaarsje hier hoor Phluphy.
pi_21924312
Phluphy, Jeroen en Daniel, ik denk aan jullie
Lieve Danyel, kom op, je kan het
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_21925514
Lieve phluphy

Ik lees nu net pas wat er gebeurt is ... heel veel stekte en ik denk aan jullie....
tis allemaal wat
pi_21925916
Hoi Phluphy, Jeroen en Danyel,

Ik zit nu achter een computer op de universiteit in Nijmegen, een paar honderd meter van jullie vandaan. Moest meteen aan jullie denken toen ik de borden "UMC St. Radboud" zag staan onderweg hier naartoe...

In gedachten ben ik een paar honderd meter verder... Vanaf hier, vanaf mijn plekje in het Spinozagebouw, wil ik jullie alle kracht en liefde toewensen die nodig is om jullie hier doorheen te slaan.

En zoals (ik geloof Phileine) al zei: als gedachtenkracht werkt, dan komt Danyel er wel bovenop! Verder weet ik niet zo goed wat te zeggen... Sterkte!
  maandag 13 september 2004 @ 16:41:33 #290
90648 zeeuwse
Mostly harmless
pi_21926131
Phluphy en Jeroen, gefeliciteerd met de geboorte van Danyel. Ik wens jullie veel sterkte toe in deze spannende tijd en ik wens Danyel heel veel kracht toe om een grote gezonde jongen te worden.
Ook ik denk aan jullie.
So Long and Thanks for All the Fish
pi_21928409
Lieve phluphy ik heb de hele dag aan jou, jeroen en danyel gedacht.
Hopelijk heeft het hersenfilmpje jullie enigszins positief nieuws gebracht. Ook hoop ik dat de positieve dingen uit je vorige update vandaag nog positiever zijn geworden.
pi_21928687
Heeeeeeeeeel veel sterkte gewenst!!!!!!
(ik zit hier met tranen in mijn ogen en weet gewoon niet wat ik verder moet, kan zeggen)
  maandag 13 september 2004 @ 18:49:51 #293
593 sjak
Juffie Bloem
pi_21928786
Heel veel sterkte met zoveel moeilijks en oneerlijks.
Lekker douchen!
  maandag 13 september 2004 @ 18:51:54 #294
24188 Belana
kloon van belana
pi_21928825
Ook hier zijn de gedachten vaak bij jullie. Ik stuur jullie in gedachten kracht.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 19:27:33 #295
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21929540
o, hoe zou het vandaag zijn met de kleine danyel? zouden er al resultaten van de testen zijn?
t'is zo dubbel: ik ben benieuwd en ook zooooo bang voor de uitslag.....
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 19:40:49 #296
7074 moussy
kuttekop
pi_21929855
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
o, hoe zou het vandaag zijn met de kleine danyel? zouden er al resultaten van de testen zijn?
t'is zo dubbel: ik ben benieuwd en ook zooooo bang voor de uitslag.....
Hier nog zo 1, ik heb dit topic al tig keer gesjekt vandaag...

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 13 september 2004 @ 19:45:25 #297
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_21929962
Ik hoop dat geen nieuws goed nieuws is.
Onze gedachten, en die van iedereen die ik over dat kleine dappere mannetje verteld heb, zijn bij Danyel en zijn familie.
pi_21930052
Ik vind het eng dat ze de hele dag nog niet gepost heeft
pi_21930168
Ik kwam even kijken of er al nieuws is...

*nagelstotvelafbijt*

Ik denk aan jullie!
#geen
  Jubileum moderator maandag 13 september 2004 @ 19:57:22 #300
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_21930259
quote:
Op maandag 13 september 2004 19:49 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind het eng dat ze de hele dag nog niet gepost heeft
Niet in paniek raken en zeker geen paniek zaaien. Fluf heeft wel ff iets anders aan haar hoofd dan ons op de hoogte houden. Die update komt vanzelf wel hoor.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')