abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21918819
snakelady: wat een ontzettend mooi gedicht!!!! heel mooi!!! complimenten...zit met tranen in mn ogen...
A dream is a wish your heart makes, when you're fast asleep.
In dreams you will lose your heartache, whatever you wish for you keep.
No matter how your heart is grieving, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.
pi_21919100
Lieve Phluphy, Jeroen en Danyel,
Ik kreeg net een smsje van P_iglet en moet jullie namens haar nogmaals veel sterkte wensen en ze is blij dat het lichamelijk al beter met Danyel gaat. Ook op vakantie blijft ze duimen voor jullie.
  maandag 13 september 2004 @ 10:53:53 #253
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_21919190
Phluphy en Jeroen, wat is zo'n forum toch een bijzonder fenomeen. Elkaar totaal niet kennen en toch zoveel meeleven voor jullie. Ineens ben je je er ten volle van bewust dat er in een ziekenhuis in Nijmegen een kindje ligt te vechten voor zijn leven. Je ziet het haast voor je. Geen fictie, maar een feit. Je hart gaat naar hem uit en naar zijn ouders.

Ook ik was in tranen toen ik las over jullie Danyel en heb meteen gebeden voor jullie.
Ik gun jullie alle geluk van de wereld met jullie zoontje en ik hoop zo dat dat ook werkelijkheid wordt. Ik hoop dat jullie door alle zorgen heen toch erg van hem kunnen genieten.
pi_21919199
Lieve lieve Phluphy en Jeroen...

Ik lees het net pas omdat ik een weekend weg was. Wat verschrikkelijk oneerlijk. Ik heb er geen woorden voor, ik huil en denk alleen maar NEE NEE NEE. Hoop echt dat het voorzichtig positieve berichtje een nog beter vervolg krijgt. Noca en ik denken aan jullie...

Danyel..ventje...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 13 september 2004 @ 11:00:49 #255
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_21919306
Danyel jij gaat voor het wonder, laat ze daar in Nijmegen maar zien dat wonderen de wereld nog niet uit zijn.

Pluffie meis en Jeroen hou je zelf ook een beetje in acht en geniet van alle momenten ook al zijn ze klein. Dat Danyel al gegeten heeft van zijn mammie is natuurlijk helemaal top daar wordt dat manneke alleen maar sterker van. Lieve mensen heel veel sterkte en Danyel een dikke knuff jongen je kan het
pi_21919906
Gelukkig wat positief nieuws over Danyel. Danyel! Laat zien dat wonderen de wereld niet uit zijn!
Veel sterkte Pluph en hub
pi_21920206
Pffft. Als ik dit zo lees dan moet ik wel ff 2 keer slikken
* Sc0rPi0n past usericon aan.

Sterkte in deze moeilijke tijden !
♥ K, N, R en F ♥
pi_21920625
Lieve Pluphy,

Zoals je aan de username kunt zien ben ik eigenlijk uitsluiten hier om te lurken, maar ik las dit nieuws afgelopen weekend en het blijft me maar bezig houden, ik hoop toch zo dat positieve berichtjes van jou hier heel erg snel heel veel gaan verschijnen.
Vraag me ook steeds af hoe het met je lichamelijk gaat, ik bedoel je bent wel net bevallen en dat is niet niks, ik hoop dat je af en toe wel wat rust kunt pakken.

Sterkte en ook hier wordt een kaarsje aangestoken!

Lurkster
pi_21920651
* positieve gedachten stuurt naar Nijmegen voor Phluphy, Jeroen, Danyel, familie en vrienden *

Het is fijn om ook jouw eigen naam zo nu en dan te ontdekken tussen alle lieve berichtjes hier Phluphy. Petje af! Veel stertke nogmaals en we blijven ons met z'n allen focussen op de positieve dingen (wauw, borstvoeding voor Danyel!).

Ook veel liefs voor de vele mede-medelevers hier!
pi_21920717
Danyel, ga zo door!!! Goed zo lief klein mannetje

Ik denk veel aan jullie drietjes en ben erg blij dat jullie laatste nieuws ook positieve elementen vertoonde!!!

Ik ga weer verder duimen voor jullie drietjes...

Liefs

Duch.
#geen
  maandag 13 september 2004 @ 12:36:41 #261
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_21920889
Hoewel ik nooit 1 topic met je heb gedeeld, wil ik je (jullie) alle sterkte toewensen !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_21920940
Plhuphy, Jeroen en Danyel,
Ik wens jullie alle kracht en goeds toe de komende tijd. Vecht er voor klein mannetje!
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 12:41:50 #263
37843 lady-wrb
kortaf
pi_21920975
zou het onderzoek al voorbij zijn?
* lady-wrb zweeft tussen hoop en vrees
kom op danyel!
  maandag 13 september 2004 @ 12:44:12 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_21921008
* Brighteyes is ook heel benieuwd naar het onderzoek en naar de uitslag ervan.
Ik denk aan jullie drietjes!
pi_21921095
* clauwheee denkt ook aan Fluffie, Jeroen en Danyel
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  maandag 13 september 2004 @ 12:54:51 #266
1087 Merisse
broddeltante
pi_21921183
Lieve Fluf,
Jij, Danyel en Jeroen zijn voortdurend in mijn gedachten. Hoe was de nacht? Hebben ze vandaag al onderzoekjes gedaan? Heeft Danyel nog melk gedronken? Hoe gaat het vandaag met jou? Is de knuffelsessie nog verplaatst naar een andere dag/tijd?
Danyel, knulletje, zet 'm op

Veel kracht gewenst voor jullie allemaal
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  maandag 13 september 2004 @ 13:02:13 #267
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_21921309
Ook vandaag zijn jullie in onze gedachten.

Danyel, lief manneke.
Fluf en jeroen
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_21921490
Denk ook nog steeds volop aan jullie. Ik kan niet anders...

Als ik het verhaal goed heb begrepen, is het nu vooral een kwestie van afwachten hoe het de komende dagen ontwikkelt en of er progressie komt in de testresultaten. Dus ik denk niet dat we al te snel op uitsluitend nieuws kunnen rekenen.

Lieve Phluphy en Jeroen, zorgen jullie ook goed voor jezelf? Het is een ontzettend zware dobber om dit mee te maken, jullie hebben elkaars kracht en gezondheid echt hard nodig. Dus als je het niet doet voor jezelf, doe het dan voor de ander.

Veel kracht en sterkte weer vandaag.
mooi he, alles
  † In Memoriam † maandag 13 september 2004 @ 13:17:06 #269
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_21921577
Ook hier de hele dag aan jullie gedacht. Soms komen de traantjes weer, maar als ik dan lees dat het een klein pietsie beter gaat met de grote kleine man en dat hij zelfs al een beetje gedronken heeft dan is dat zulk supernieuws... ik stuur alle kracht, licht en liefde in gedachten naar jullie drietjes toe opdat het beter en beter zal gaan
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_21921616
Lieve Fluf en partner,

Allereerst wil ik jullie heel hartelijk feliciteren met jullie zoon, wat een prachtige naam hebben jullie hem gegeven!

Dikke tranen rollen over mijn als ik dit topic lees... Wat is dit vreselijk oneerlijk! Wat zitten jullie in een moeilijke positie! Wat moeten jullie je ontzetten rot voelen.
Ik wou echt dat ik meer kon doen dan een kaarsje op steken, aan jullie denken, voor jullie bidden en heel erg hopen op een goede afloop, ik vind dit echt zo vreselijk verdrietig...

Fluf ik heb je op fok! leren kennen als een leuke, positieve, dappere, krachtige vrouw, met veel creativiteit, doorzettingsvermogen en een goede dosis humor, ik hoop dat je deze goede eigenschappen nu en later ook goed kunt gebruiken! Je bent een kanjer!

Ik ben erg blij voor je dat de bv op gang komt, deze vloeibare liefde zal Danyel goed doen! Het allerbeste er mee! ! Een dikke kus voor jullie!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_21921618
klein vraagje- hoe spreek je Danyel uit? Is het 'Dan-jel' (twee lettergrepen) of Da-nie-jel? En ik vind zijn tweede naam helemaal prachtig!
pi_21921859
Lieve Pluph, ook hier zijn jullie continu in mijn gedachten. Ik ga nog steeds uit van een wondertje.
Heel veel liefs en een dikke knuffel
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_21921887
Lieve Fluf, ook hier kan ik het niet uit m'n gedachten zetten, het blijft in m'n hoofd rond spoken.
Nogmaals sterkte
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
  maandag 13 september 2004 @ 13:36:08 #274
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_21921946
Ook hier nog elke dag in onze gedachten
pi_21922029
fluffy, jeroen en Danyel, zet hem op.
We denken aan jullie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties