Cameron aan boord voor Alien 5 betekent waarschijnlijk dat Segourney Weaver er ook bij zou zijn. Beide zullen vast veel geld vragen. Nu hadden ze een relatief goedkope popcornflick waarbij het rendement maximaal is. Het draait allemaal om geld hoor.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:50 schreef kriele het volgende:
Die studio bazen zijn werkelijk niet te volgen. Voor AvP was james Cameron bezig met een script voor Alien 5, maar omdat de studio bonzen voor AvP gingen, kon het script van Cameron in de prullebak. En dan nu dit weer....Iemand met het verstand op de juiste plek gaat toch altijd voor Alien 5 geschreven en misschien ook wel geregisseerd door Cameron?
Wat is daar nu moeilijk aan?
Ik denk zelf dat er een prima Alienfilm te maken is zonder Weaver. Voor mij zijn de aliens altijd de hoofdrolspelers geweest en daarna pas Weaver. Ik zit dan te denken aan een film over de oorsprong van de aliens of dat ze in de nabije toekomst naar de alienplaneet gaan.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 11:56 schreef Tokus het volgende:
[..]
Cameron aan boord voor Alien 5 betekent waarschijnlijk dat Segourney Weaver er ook bij zou zijn. Beide zullen vast veel geld vragen. Nu hadden ze een relatief goedkope popcornflick waarbij het rendement maximaal is. Het draait allemaal om geld hoor.
Ja! Een soort van Animal Planet's 'Walking With Aliens'!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 12:57 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat er een prima Alienfilm te maken is zonder Weaver. Voor mij zijn de aliens altijd de hoofdrolspelers geweest en daarna pas Weaver. Ik zit dan te denken aan een film over de oorsprong van de aliens of dat ze in de nabije toekomst naar de alienplaneet gaan.
Die regisseurs en acteurs/trices zeggen me ook he-le-maal niks.quote:In this follow-up to the worldwide hit ALIEN VS. PREDATOR, the iconic monsters from two of the scariest film franchises ever, wage war in an American Midwestern town - with the residents caught in the middle.
Ik ben dus niet de enige die hem in deze screen heel erg lelijk vind.quote:Op woensdag 17 januari 2007 07:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Alien ziet eruit als een action figure mensen...
Fingers crossed, maar ze hebben het hoofd van de stuntman gewoon verkeerd verstopt... Nu ik erover denk, dit zou ook wel eens de hydraulische pop kunnen zijn, die zag er bij AvP ook niet echt lekker uit...quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die hem in deze screen heel erg lelijk vind.
Nu maar hopen dat hij er in de film, tussen de special effects en bloed door, nog een beetje mooi uitziet.
waarom?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik hoop van niet.
Ik heb nog wel hoop dat ie er goed uit komt te zien, want de aliens worden gemaakt door dezelfde mensen die ze al sinds Aliens maken. Daar zit dus wel enige expertise.quote:Op woensdag 17 januari 2007 17:34 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die hem in deze screen heel erg lelijk vind.
Nu maar hopen dat hij er in de film, tussen de special effects en bloed door, nog een beetje mooi uitziet.
Dat lijkt me ook een puik plan, de kruising tussen mens en alien in Alien Ressurection was ook zeer geslaagdquote:
Om de simpele reden dat de verwachtingen van de fans hierin NOOIT voldaan kunnen worden, en zeker niet met die pratende dildo aan het eind van AvPquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |