SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2004 02:09 schreef Kontiki het volgende:
Shredder, heb je de Predator-films gezien?Nee niet helemaal tenminste,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 november 2004 01:52 schreef shredder het volgende:
Komt net erug van de AVPMan hoe heb je naar die film gekeken? Kun je niet gewoon het geheel met een korrel zout nemen? Het is een fokking SF film. Welke film vind jij wel fan-tas-tisch? Dan gaan we die helemaal afzeiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij was wel te doen.
I Love America
Benk het niet mee eens. De Predator- en Alien-films zijn juist erg sterk in hun soort omdat er is nagedacht over de details. Het hadden makkelijk simpele monster-films kunnen worden, maar juist door dat extra detail (levenscyclus van de aliens, protocollen van de predators, etc.) scoorden ze beter. In AvP worden veel van die details weggelaten, misbruikt of juist overmatig gebruikt. Ik kan me goed voorstellen dat mensen zich daaraan stoorden.quote:Op maandag 8 november 2004 09:49 schreef Ericjuh het volgende:
waarom kijk iedereen nu in details..je weet toch van te voren dat je naar zo'n film gaat dat je niet zo diep in het verhaal moet gaan graven... tis gewoon leuke aktie film..
Same goes for me.quote:Op zondag 7 november 2004 22:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal:
Alien3 1, 2, 3
Aliens : Alchemy 1, 2, 3
Aliens : Berserker 1, 2, 3, 4
Aliens : Book One
Aliens : Colonial Marines 1, 2, 3, 4, 5, ,6 , 7, 8, 9, 10
Aliens : Earth War 1, 2, 3, 4
Aliens : Genocide 1, 2, 3, 4
Aliens : Genocide (collected edition)
Aliens : Havoc 1, 2
Aliens : Hive 1, 2, 3, 4
Aliens : Hive (collected edition)
Aliens : Kidnapped 1, 2, 3
Aliens : Lovesick
Aliens : Mondo Heat
Aliens : Music of the Spears 1, 2, 3, 4
Aliens : Newt's Tale 1, 2
Aliens : Pig
Aliens : Rogue 1, 2, 3, 4
Aliens : Sacrifice
Aliens : Salvation
Aliens : Special
Aliens : Stronghold 1, 2, 3, 4
Aliens : Vol.2 1, 2, 3, 4
Aliens : Xenogenesis 1
Aliens 1, 2, 3, 4, 5, 6
Aliens vs Predator : Booty
Aliens vs Predator : Duel 1, 2
Aliens vs Predator : The Deadliest of the Species 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Aliens vs Predator : War 0, 1, 2, 3, 4
Aliens vs Predator : Xenogenesis 4
Aliens vs Predator 0, 1, 2, 3, 4
Batman vs Aliens 1, 2
Dark Horse Classics : Aliens vs Predator 1, 2, 3, 4, 5, 6
Dark Horse Comics 24 (Aliens : Mondo Pest)
Dark Horse Comics 25 (Aliens vs Predator : Blood Time)
Dark Horse Presents : Aliens (Platinum Edition)
Dark Horse Presents 101 (Aliens)
Judge Dredd vs Aliens 3
Superman vs Aliens 1, 2, 3
Maar jij had "korting"quote:Op maandag 8 november 2004 17:04 schreef Smots het volgende:
[..]
Same goes for me.
Ik heb in mijn comic-verzamel periode héél veel knaken gestopt in het verzamelen van Aliens-comics.
(ik heb zelfs alle nummers van het officiële Aliens-tijdschrift dat in de UK is uitgegeven)
Daarnaast heeft meneer de helft van zijn punten in de film niet goed gevolgd...quote:Op maandag 8 november 2004 10:16 schreef Fegisje het volgende:
[..]
Man hoe heb je naar die film gekeken? Kun je niet gewoon het geheel met een korrel zout nemen? Het is een fokking SF film. Welke film vind jij wel fan-tas-tisch? Dan gaan we die helemaal afzeiken!![]()
voor 5000,-- Euro...zal ik er over na ga denken....quote:Op zondag 7 november 2004 22:15 schreef Satanix het volgende:
Ik bied 50 euro!![]()
Heb volgens mij ook idd. superman en dredd versus Aliens.....Superman/Aliens heb ik opgeborgenquote:Op zondag 7 november 2004 22:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik heb er ook een aantal:
Alien3 1, 2, 3
Aliens : Alchemy 1, 2, 3
Aliens : Berserker 1, 2, 3, 4
Aliens : Book One
Aliens : Colonial Marines 1, 2, 3, 4, 5, ,6 , 7, 8, 9, 10
Aliens : Earth War 1, 2, 3, 4
Aliens : Genocide 1, 2, 3, 4
Aliens : Genocide (collected edition)
Aliens : Havoc 1, 2
Aliens : Hive 1, 2, 3, 4
Aliens : Hive (collected edition)
Aliens : Kidnapped 1, 2, 3
Aliens : Lovesick
Aliens : Mondo Heat
Aliens : Music of the Spears 1, 2, 3, 4
Aliens : Newt's Tale 1, 2
Aliens : Pig
Aliens : Rogue 1, 2, 3, 4
Aliens : Sacrifice
Aliens : Salvation
Aliens : Special
Aliens : Stronghold 1, 2, 3, 4
Aliens : Vol.2 1, 2, 3, 4
Aliens : Xenogenesis 1
Aliens 1, 2, 3, 4, 5, 6
Aliens vs Predator : Booty
Aliens vs Predator : Duel 1, 2
Aliens vs Predator : The Deadliest of the Species 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12
Aliens vs Predator : War 0, 1, 2, 3, 4
Aliens vs Predator : Xenogenesis 4
Aliens vs Predator 0, 1, 2, 3, 4
Batman vs Aliens 1, 2
Dark Horse Classics : Aliens vs Predator 1, 2, 3, 4, 5, 6
Dark Horse Comics 24 (Aliens : Mondo Pest)
Dark Horse Comics 25 (Aliens vs Predator : Blood Time)
Dark Horse Presents : Aliens (Platinum Edition)
Dark Horse Presents 101 (Aliens)
Judge Dredd vs Aliens 3
Superman vs Aliens 1, 2, 3
quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga hem bij een maat kijken overmorgen, die heeft hem in de VS gekocht op DVD in high definiton.. en dan op een HDTV en 7.1 installatie kijken..![]()
Je zal pas echt voordeel hebben van HD als het echt met HD gedraaid wordt. Op een DVD past nog geen uur HD trouwens.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:37 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ga hem bij een maat kijken overmorgen, die heeft hem in de VS gekocht op DVD in high definiton.. en dan op een HDTV en 7.1 installatie kijken..![]()
Nee hoor, op cd-wow is 'ie al een tijdje te bestellen.quote:Op dinsdag 9 november 2004 20:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lieverd, het ding komt op zijn vroegst uit in Asie, en zelfs dat pas tegen januari...
quote:Op vrijdag 12 november 2004 10:35 schreef Smots het volgende:
[..]
Nee hoor, op cd-wow is 'ie al een tijdje te bestellen.
http://www11.cd-wow.com/detail_results_2.php?product_code=14538
En dat is een hele legale versie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |