Ik denk dat Anderson het voor elkaar heeft gekregen dat die part deux nooit en te nimmer meer komt. Laat staan andere predator en/of alien film.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:13 schreef furanku het volgende:
Nou.. en dat was hem dus. Vond hem niet zo geweldig, te weinig gore en persoonlijk te weinig actie tussen de alien en de predator. De gevechten hadden van mij groter mogen zijn, massive! en dat heb ik gemist in de film.
En doordat lex een alien dood, is zij direct bondsgenoot van de predatorEn he, waarom nou weer een alien uit de predator. Wachten dus op Alien vs Predator part deux.
ze hadden na Alien 3 al moeten stoppen...quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:53 schreef kriele het volgende:
[..]
Ik denk dat Anderson het voor elkaar heeft gekregen dat die part deux nooit en te nimmer meer komt. Laat staan andere predator en/of alien film.
De film heeft alleen al in de Amerikaanse bioscopen meer opgebracht dan de vorige films. Hopelijk heeft hij niets meer te maken met de komende delen, hoewel enige tijd terug er het bericht was dat 20th Century Fox hem benaderd heeft voor het schrijven van een vijfde Alien...quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:53 schreef kriele het volgende:
Ik denk dat Anderson het voor elkaar heeft gekregen dat die part deux nooit en te nimmer meer komt. Laat staan andere predator en/of alien film.
Die komt waarschijnlijk wel. Maar niet met Anderson aan het roer.quote:Op dinsdag 2 november 2004 18:53 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat had ik ook. Ik had van tevoren zoveel negatieve berichten gelezen over de film, dat ik echt een soort boordkartonnen poppenkastje van een film verwachtte. Daardoor viel hij uiteindelijk nog wel mee. De Predators vond ik vooral de eerste 10 minuten na hun landing goed te pruimen, daarna ging het bergafwaarts.quote:Op woensdag 3 november 2004 00:00 schreef Shogo het volgende:
Ik vond deze film redelijk. Door alle negatieve reviews verwachte ik al niet veel meer en dus kon het niet echt slecht worden imo.Uiteraard waren er fouten aanwezig maar verder een leuk actiefilmpje die hoe je het ook went of keert meer had kunnen zijn.
![]()
Verder slechts 1 van de VELE details die het de fans leuk maken...quote:Op vrijdag 5 november 2004 22:53 schreef ASSpirine het volgende:
wel leuk om te zien was toen die vrouw in het kantoor van Bishop stapte van de boot
dat bishop met een pen tussen zijn vingers steekte
zoals bishop als android i nde alien films ook al had gedaan, maar dan veel en vele malen sneller
Dat zou wel een heel erg uitgemolken koe zijn... Alien: Resurrection heeft heeft het vooruitzicht op een vervolg een beetje verpest vind ik.quote:Op vrijdag 5 november 2004 23:54 schreef andromeda1968 het volgende:
Ik wacht wel op Alien 5 met Sigourney Weaver.![]()
Heb er in het afgelopen decennium te veel geld in gestokenquote:Op zondag 12 september 2004 11:26 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Paar jaar terug gekocht
Ik heb er ook een aantal:quote:Op zondag 7 november 2004 22:09 schreef Alienbeerhunter het volgende:
[..]
Heb er in het afgelopen decennium te veel geld in gestoken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij was wel te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |