hmm echt voorspelbaar vond ik het verhaal niet. (oke er zitten van die cliche momenten in)quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:45 schreef Pompiedom het volgende:
Ik wacht tot de premiere, maar dat het samengaan van 2 soorten karakters in 1 verhaal nooit goed kan zijn, daar ben ik het niet mee eens. Dark Horse Comics heeft een hele serie van Aliens versus Predator, en dit zijn echt prachtige niet voorspelbare verhalen.
Maar ik wacht wel netjes tot de premiere.
Gevonden:quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:50 schreef -tammie- het volgende:
Zal trouwens eens op zoek gaan naar die comics
had ze ook online al gevonden, maar bedoelde eerder in de winkelquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Gevonden:
[..]
Paar jaar terug gekochtquote:Op zaterdag 11 september 2004 18:45 schreef -tammie- het volgende:
[..]
had ze ook online al gevonden, maar bedoelde eerder in de winkel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor degenen die hem nog niet gezien hebben: laat je niet misleiden door de twee teaser-gevechten die op internet te bekijken zijn. Zoals al te merken was aan de beroerde montage, zijn dat zwaar ge-edite fragmenten. In de film duren ze langer.
[ Bericht 3% gewijzigd door Kontiki op 23-09-2004 00:34:11 ]
beetje karig...quote:Sources are telling us that 20th Century Fox expects to release Alien vs. Predator on 1/25/05 as a single-disc theatrical edition. There will be some extras, still TBD, but look for an alternate opening and a couple of deleted scenes at least.
* Skull-splitter herrinnert zich Xmen en een half jaar later Xmen 1.5 nog...quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:52 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
beetje karig...
![]()
* kinky_queen herrinert zich dat ook nog, maar waarom komt er niet meteen een 'normale' versie met 2 of 3 discs? Omdat de massa weer eerste de kale versie gaat aanschaffenquote:Op zondag 17 oktober 2004 14:01 schreef Skull-splitter het volgende:
* kinky_queen herrinnert zich Xmen en een half jaar later Xmen 1.5 nog...
Fox he, geldkloppers de laatste 10 jaar ofzo... AvP spellen zijn ook gewoon altijd gerusht, zonder visie gebouwd (AvP2 was redelijk, but far from perfect) en na zoveel maanden is hun LEF eraf en dan wordt er geen tijd/geld meer in gestoken...quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
* Skull-splitter herrinert zich dat ook nog, maar waarom komt er niet meteen een 'normale' versie met 2 of 3 discs? Omdat de massa weer eerste de kale versie gaat aanschaffen
[afbeelding]
Ik stond er eerlijk gezegd nogal van te kijken dat er al zo redelijk snel een AvP2-game kwam. Deel 1 was nou niet echt een kaskraker geloof ik?quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Fox he, geldkloppers de laatste 10 jaar ofzo... AvP spellen zijn ook gewoon altijd gerusht, zonder visie gebouwd (AvP2 was redelijk, but far from perfect) en na zoveel maanden is hun LEF eraf en dan wordt er geen tijd/geld meer in gestoken...
OEH! OEH! OEH!!!!quote:Op zaterdag 11 september 2004 18:07 schreef victorinox het volgende:
[..]
Gevonden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ey, hond! Das lang gelee!quote:Op maandag 18 oktober 2004 11:05 schreef Smots het volgende:
[..]
OEH! OEH! OEH!!!!
Da's een flinke partij jeugdsentiment die daar weer omhoog komt borrelen.
WOEF!quote:Op maandag 18 oktober 2004 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ey, hond! Das lang gelee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.film krijgt van mij wel een 7... misschien 7.5Dit keer zonder signature
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |