abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21879785
Nou, ik heb um gisteren gezien

Het is zeker geen hoogstandje, maar over het algemeen vond ik het wel een redelijke film. (oke er zijn betere, maar zeker ook slechtere.....zeker in dit genre) Je kan er denk ik ook niet te veel van verwachten, aangezien er 2 aparte verhalen in elkaar gedraait moeten worden en daar kan gewoon nooit iets geniaals uitkomen; dit vond ik precies zo met Freddy vs Jason, waarbij de 2 achtergronden naar mijn idee nog slechter gecombineerd werden. (maarja das ook lastig als je allebei dood al dood was)

Het verhaal van AvP ligt natuurlijk erg ver van de werkelijkheid af waardoor het af en toe een beetje belachelijk overkomt, maar met een beetje eigen fantasie is het best te doen Het idee dat de predators die naar de aarde komen om tegen een waardige tegenstander te vechten is wel grappig bedacht en kloppend met de achtergrond van de predator; het zijn echte sportjagers met hun hele wapenuitrusting en bijbehorende rituelen. (Een leuk detail vond ik bijvoorbeeld dat de predator mr Weyland in leven liet omdat hij toch al ziek was en dus geen waardige prooi.)

Het hele verhaal is alleen zeker niet waterdicht en er zaten wat elementen in die gewoon onlogisch waren; ik vond het nogal vreemd dat de wapens van de predators verborgen lagen in die piramide. (warom zou je dat daar elke keer weer achterlaten, als je het beter mee kunt nemen?) Ook het stuk waarin het meisje ineens een uit alien gemaakte uitrusting aangesmeerd krijgt ging nogal ver. (kill the bitch, was makkelijker geweest en passender bij het karakter van de predator, maar nee nu waren ze opeens beste maatjes)Zo zijn er nog wel een aantal dingen te bedenken. Maargoed al met al zijn de akties leuk om naar te kijken en het is allemaal erg mooi gemaakt.

[ Bericht 0% gewijzigd door -tammie- op 11-09-2004 14:30:36 ]
pi_21880201
hmmm ik heb em ook nog hier liggen, maar eens gaan kijken dan
pi_21880514
Ik wacht tot de premiere, maar dat het samengaan van 2 soorten karakters in 1 verhaal nooit goed kan zijn, daar ben ik het niet mee eens. Dark Horse Comics heeft een hele serie van Aliens versus Predator, en dit zijn echt prachtige niet voorspelbare verhalen.

Maar ik wacht wel netjes tot de premiere.
Het hoeheethetookalweer moet heteenofander zijn anders doet dat ene jeweetwel
pi_21880624
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 14:45 schreef Pompiedom het volgende:
Ik wacht tot de premiere, maar dat het samengaan van 2 soorten karakters in 1 verhaal nooit goed kan zijn, daar ben ik het niet mee eens. Dark Horse Comics heeft een hele serie van Aliens versus Predator, en dit zijn echt prachtige niet voorspelbare verhalen.

Maar ik wacht wel netjes tot de premiere.
hmm echt voorspelbaar vond ik het verhaal niet. (oke er zitten van die cliche momenten in)

Zal trouwens eens op zoek gaan naar die comics
  zaterdag 11 september 2004 @ 17:55:01 #5
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_21884050
Bill Paxton has been killed or assaulted in some way by an Alien (From Aliens (1986)) a Predator and a Terminator.

Hij is niet meer de enige...
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  zaterdag 11 september 2004 @ 18:07:48 #6
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_21884348
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 14:50 schreef -tammie- het volgende:

Zal trouwens eens op zoek gaan naar die comics
Gevonden:

The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_21884386
ik heb hem net gekeken hier thuis , ik vond hem wel vermakelijk , maar wel erg donker.
Misschien lag het aan de kwaliteit van de dvd oid .
Wat ik ook een beetje jammer vond was de gesloten vriendschap tussen de pedator en die vrouw.
pi_21885101
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 18:07 schreef victorinox het volgende:

[..]

Gevonden:

[..]
had ze ook online al gevonden, maar bedoelde eerder in de winkel
  zondag 12 september 2004 @ 11:26:23 #9
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_21897968
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 18:45 schreef -tammie- het volgende:

[..]

had ze ook online al gevonden, maar bedoelde eerder in de winkel
Paar jaar terug gekocht
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_22143246
Net gezien en hij viel me alles mee. Lang niet zo slecht als ik gedacht had n.a.v. alle verhalen. Er zaten wel een paar scenes in die ik nogal achterlijk vond, maar daar stonden enkele leuke gevechten tegenover. Evenals de toch wel stoere Predators: het waren zeker geen 'lompe verklede footballspelers' zoals op IMDB stond. De Aliens waren ook ok, maar vooral zij hadden last van de beruchte leeftijdsrating.

Enkele domme dingen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor degenen die hem nog niet gezien hebben: laat je niet misleiden door de twee teaser-gevechten die op internet te bekijken zijn. Zoals al te merken was aan de beroerde montage, zijn dat zwaar ge-edite fragmenten. In de film duren ze langer.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kontiki op 23-09-2004 00:34:11 ]
pi_22678984
quote:
Sources are telling us that 20th Century Fox expects to release Alien vs. Predator on 1/25/05 as a single-disc theatrical edition. There will be some extras, still TBD, but look for an alternate opening and a couple of deleted scenes at least.
beetje karig...

zondag 17 oktober 2004 @ 14:01:04 #12
12888 Skull-splitter
pi_22679134
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 13:52 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

beetje karig...

* Skull-splitter herrinnert zich Xmen en een half jaar later Xmen 1.5 nog...
pi_22679463
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:01 schreef Skull-splitter het volgende:

* kinky_queen herrinnert zich Xmen en een half jaar later Xmen 1.5 nog...
* kinky_queen herrinert zich dat ook nog, maar waarom komt er niet meteen een 'normale' versie met 2 of 3 discs? Omdat de massa weer eerste de kale versie gaat aanschaffen

pi_22679812
je kunt erop wachten dat er een 1-disc en een 2-disc komt.. net als X-men 2...
  zondag 17 oktober 2004 @ 16:39:19 #15
12888 Skull-splitter
pi_22682115
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:18 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

* Skull-splitter herrinert zich dat ook nog, maar waarom komt er niet meteen een 'normale' versie met 2 of 3 discs? Omdat de massa weer eerste de kale versie gaat aanschaffen

[afbeelding]
Fox he, geldkloppers de laatste 10 jaar ofzo... AvP spellen zijn ook gewoon altijd gerusht, zonder visie gebouwd (AvP2 was redelijk, but far from perfect) en na zoveel maanden is hun LEF eraf en dan wordt er geen tijd/geld meer in gestoken...
pi_22691134
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 16:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Fox he, geldkloppers de laatste 10 jaar ofzo... AvP spellen zijn ook gewoon altijd gerusht, zonder visie gebouwd (AvP2 was redelijk, but far from perfect) en na zoveel maanden is hun LEF eraf en dan wordt er geen tijd/geld meer in gestoken...
Ik stond er eerlijk gezegd nogal van te kijken dat er al zo redelijk snel een AvP2-game kwam. Deel 1 was nou niet echt een kaskraker geloof ik?
  zondag 17 oktober 2004 @ 23:56:44 #17
12888 Skull-splitter
pi_22691546
deel 1 heeft zelfs in nederland ondanks de zomervakantie destijds redelijk lang in de top 5 best verkochte games gestaan. Alleen zou ik voor een eventuele deel 3 graag wat meer lef zien, dus dat er geld in gaat en het spel pas de deur uitgaat als de ontwikkelaar het markt waardig vindt. (wat bij monolith maar half gelukt is, SP was grotendeels geperfectioneerd, MP is technisch gezien nooit voorbij het betastadium gekomen)

Mijn voorkeur gaat uit naar Unreal Engine 3.0 als basis, aangepast en bijgeslepen door de jongens en meisjes van Raven (welke met JK2 bewezen dat ze een licentie recht aan kunnen doen en toch flexibel genoeg kunnen gebruiken om er iets anders van te maken.)
pi_22696728
Ik weet nog wel dat de MP van deel 1 vaak niet vooruit te branden was als er meerdere Aliens in beeld kwamen. MP van deel 2 was nog wel lachen (doe het nog regelmatig) maar kan inderdaad stukken beter.
  maandag 18 oktober 2004 @ 11:05:20 #19
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_22696999
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 18:07 schreef victorinox het volgende:

[..]

Gevonden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
OEH! OEH! OEH!!!!
Da's een flinke partij jeugdsentiment die daar weer omhoog komt borrelen.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 18 oktober 2004 @ 17:56:08 #20
12888 Skull-splitter
pi_22705121
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 11:05 schreef Smots het volgende:

[..]

OEH! OEH! OEH!!!!
Da's een flinke partij jeugdsentiment die daar weer omhoog komt borrelen.
Ey, hond! Das lang gelee!
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 10:34:33 #21
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_22719126
quote:
Op maandag 18 oktober 2004 17:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ey, hond! Das lang gelee!
WOEF!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 19 oktober 2004 @ 17:48:59 #22
12888 Skull-splitter
pi_22728208
Heddum nou al gezien?
pi_22947705
kom net uit de bios... en vond hem zeer vermakelijk.. kad er zelf minder van verwacht..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
film krijgt van mij wel een 7... misschien 7.5
Dit keer zonder signature
  maandag 1 november 2004 @ 21:24:20 #24
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_23007405
Ik vond hem grappig. Okee het acteer werk en plot was vaak erg matig maar ik heb me toch goed kunnen vermaken. De eerste dialoog was misschien direct het slechtste maar later kwam dat wel weer een beetje goed aangezien de hoofdrolspeelster het wel goed vond en de slechste acteurd aan het begin doodgingne.
  dinsdag 2 november 2004 @ 13:46:30 #25
58276 nederhorror.nl
Wieken des Doods
pi_23022328
Een lachertje.

De acteerprestaties waren bedroevend, de dialogen verschrikkelijk, het verhaal inhoudelijk om te janken en de regie ongeīnspireerd. De Alien Queen zag er goed uit, evenals de aliens, maar dat veranderd niets aan het feit dat dit een erg slechte film is.
Nederhorror leeft! | www.nederhorror.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')