abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2004 @ 07:17:36 #51
19840 Libris
Live from Singapore
pi_22098522
Singapore bevalt nog steeds erg goed. Op het moment is mijn moeder hier, en dat is natuurlijk ook leuk (9 maanden niet gezien). Op het moment is het wel wat regenachtig, maar dat zal ook wel wat beter worden.

Kwaakeend, ben benieuwd naar je foto's!
pi_22143824
He, die boedha heeft een ander kleedje aangetrokken sinds ik er was.

...
  donderdag 23 september 2004 @ 01:18:24 #53
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_22144002
Mooi hoor, is wel wat anders dan Hong Kong.
The Internets, I needs it..
pi_22170648
Zoals eerder toegezegd:

Wonen in Singapore voor ca. 80% vd bevolking. Troost: de flats zijn veel ruimer van binnen en je leeft veel meer buiten dan in Nederland:

En wasjes hang je dan zo op:

Ander perspectief van een gebouw dat hier boven ook al op de foto staat:

Een skyline:

En vanuit die hoge toren op de foto hierboven.. zie je:

En achter Boat Key (is gebied op foto hier boven).. veel airco's (en minder strakke straten):

En voor de studenten die denken dat je ooit met veel mensen een tentamen gedaan hebt:
Fotografie, lekker eten & reizen (easy combo ;) )
pi_22170830
Leuke nieuwe foto's. Alhoewel ik die boedha wel een beetje té overdreven vind Maar hoe leef je als Nederlander daar nou een beetje? Spreken de meeste mensen wel engels? Ik bedoel, als je bijvoorbeeld wat op de markt wil kopen. Kan je het dan in het engels vragen of gaat het een beetje gebrekkig met de plaatselijke taal?
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_22171231
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:10 schreef Avani het volgende:
Leuke nieuwe foto's. Alhoewel ik die boedha wel een beetje té overdreven vind Maar hoe leef je als Nederlander daar nou een beetje? Spreken de meeste mensen wel engels? Ik bedoel, als je bijvoorbeeld wat op de markt wil kopen. Kan je het dan in het engels vragen of gaat het een beetje gebrekkig met de plaatselijke taal?
De plaatselijke taal = Engels (onder andere). Denk dat bijna iedereen wel Engels kan daar, misschien op de bejaarde mensen na dan.
...
pi_22173680
Erg mooie impressie fotos
pi_22175143
quote:
Op vrijdag 24 september 2004 12:27 schreef The_Lizard_Queen het volgende:

[..]

De plaatselijke taal = Engels (onder andere). Denk dat bijna iedereen wel Engels kan daar, misschien op de bejaarde mensen na dan.
Ik dacht dat de officiele taal daar Mandarijn was en dan lijkt het mij wel moeilijk om daar te gaan wonen, maar als er veel engels wordt gesproken is er niks aan de hand
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
  vrijdag 24 september 2004 @ 16:18:10 #59
19840 Libris
Live from Singapore
pi_22176593
Singapore heeft 4 officiele talen
Engels, Mandarijn, Hindi en Maleisisch. Op de metrostations worden berichten dan ook 4 keer omgeroepen. Meeste mensen spreken inderdaad een vorm van Engels, het Singlish, Singapore Engels, net iets anders dan het Engels dat wij kennen. Maar je kan je goed redden.
Als Nederlanders, of ja, als Europeaan zoals ik mezelf meer zie is het hier goed uit te houden. Mensen zijn erg beleefd, haast te beleefd soms.
Ik reageer volgende week weer, komende week zit ik lekker een weekje in Cambodja...
pi_73349463
Jammer dat de foto-serie's van Libris weg zijn gevallen
 FR
pi_73384236
Wat Bora-Bora zegt
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:36:29 #62
62913 Blik
The one and Only!
pi_73386701
Wat een kick...
  maandag 5 oktober 2009 @ 21:20:12 #63
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_73405907
Ik was 2 maanden terug in Singapore. Helemaal geweldig! Heb de tree-top walk gedaan, zowaar een plek in Singapore waar je geen wolkenkrabbers kan zien. Ben midden in de nacht chinees gaan eten in Chinatown. Leuk gaan stappen in een van de grote clubs. Singapore Flyer en naar ons 181m hooggelegen kantoor, een Europese maaltijd bij Brotzeit... Twee dagen topvermaak
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_73414215
Enthousiast verhaal!

*Bora noteert: tree-top walk.
 FR
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')