Orchard Roadquote:Op dinsdag 14 september 2004 03:12 schreef Drugshond het volgende:
Ben daar geweest in chinatown... lachen joh... een grote vis wordt daar gewoon op de marktvloer neergeknuppeld.....
Was een ervaring op zich.... overigens orchid road..... jummie![]()
Meer pics komen eraan!quote:Op donderdag 16 september 2004 00:35 schreef Borris het volgende:
Bedankt voor de fotoos...ik krijg weer heimwee!!!!
Was er afgelopen zomer geweest om mijn familie te bezoeken. En ik mis Singapore zo, vooral al het lekkere eten!![]()
Meer pics please!
Dat was ook mijn eerste indruk toen in daar was.quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:20 schreef Youssef het volgende:
'Schoon land' zeg. Alles lijkt zo netjes enzo. Mooie moskee ook
Ah Suntec City.. Met de grootste fontein ter wereld.. Ben ik al een tijdje niet geweest.. Misschien later deze week even kijken..quote:Op vrijdag 17 september 2004 07:11 schreef Drugshond het volgende:
Dat zijn de vijf bedrijfstorens van de binnenstad..... die je s-avonds goed bij nacht kunt zien.
Wordt ook wel de 5 fingers genoemd. omdat het een beetje op een hand lijkt.
Hehe, inderdaad, ik heb er een foto van, kan hem alleen even niet vinden... Komt er nog wel een andere keer aan....quote:Op zondag 19 september 2004 11:32 schreef chillemundo het volgende:
Nee die vierkanten op het asfalt, met de text dat een zo een vierkant het zo groot is als de hoeveelheid teer die een roker binnen krijgt.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |