abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21877025
Bij het aankopen van onderstaande polo via Ebay, ging ik er van uit dat de getoonde maaten mij wel zouden passen. Helaas... De polo valt te groot voor mij. Hij is dus slechts één keer gepast, kaartjes zitten er nog aan en hij zit nog in de verpakking.

Ik ga ervan uit dat ie echt is, maar ben geen deskundige! Een eventuele koper mag zelf komen kijken; vind je het niets, dan neem je het gewoon niet.

Mijn vraagprijs is 30 euro en omdat het via Ebay is aangekocht, kan er helaas geen bon overlegd worden.

MODBREAK: TS heeft voor zover hij weet dit artikel te goeder trouw aangeschaft. Opmerkingen over illegale handel, oplichting en het in twijfel trekken van de echtheid zullen direct verwijderd worden in dit topic!

Dus alleen reageren met een bod als je daadwerkelijk interesse hebt

[ Bericht 34% gewijzigd door Adelante op 12-09-2004 10:57:53 ]
pi_21877095
IK heb normaal large van Ralph Lauren... Valt medium echt zo groot?
pi_21877102
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 11:10 schreef ChRoNiC het volgende:
IK heb normaal large van Ralph Lauren... Valt medium echt zo groot?
Ze vallen wel redelijk ruim kan ik uit ervaring vertellen.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 12 september 2004 @ 10:50:17 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_21897462
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_21898673
- edit: We zijn geen van allen experts op het gebied van imitatiekleding - zelfs jij niet. TS geeft keurig aan hoe de vork in de steel zit. Heb je geen interesse, reageer dan niet. Vertrouw je het niet, reageer dan niet. We zijn niet gediend van beschuldigingen, blaatschapen en stemmingmakerij. Kun je bewijzen dat TS moedwillig en bewust probeert de boel te flessen, dan ben je van harte welkom om je per mail bij een van de mods te melden -

[ Bericht 36% gewijzigd door ElisaB op 12-09-2004 13:10:40 ]
  zondag 12 september 2004 @ 12:52:45 #6
101533 Medalist
Casuals Kerkrade
pi_21899440
- edit: zie de edit hier boven -

[ Bericht 93% gewijzigd door ElisaB op 12-09-2004 13:11:31 ]
Stone Island - Burberry - Aquascutum - Ralph Lauren - Henry Lloyd
pi_21899683
quote:
Op zondag 12 september 2004 12:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
- edit: beschuldiging verwijderd -
Waar baseer je dat op? Ik heb zojuist mijn exaxt dezelfde polo naast de foto gehouden, en het merkje en de kleur komen allebei ERG sterk overeen. Meer informatie kun jij echt niet halen uit die andere onduidelijke foto.

[ Bericht 18% gewijzigd door ElisaB op 12-09-2004 13:12:11 ]
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_21900036
Bij welke verkoper heb je hem gekocht?
pi_21939596
*kick*

@Maffioso, RobbieOutlet
  vrijdag 17 september 2004 @ 00:39:44 #10
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_22008740
RobbieOutlet is een niet bestaande verkoper...
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_22011649
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 00:39 schreef Nachtdier het volgende:
RobbieOutlet is een niet bestaande verkoper...
klik
pi_22011879
Ik bied 25 euro incl. verzenden
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_22012350
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:02 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik bied 25 euro incl. verzenden
dan houd ik nog maar 20 over... voor 32 hebben we een deal
pi_22012514
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:32 schreef Snok het volgende:

[..]

dan houd ik nog maar 20 over... voor 32 hebben we een deal
voorlopig houd nik het bij 25 incl.
pi_22012577
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 10:40 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

voorlopig houd nik het bij 25 incl.
naja, dat doe ik niet.. dan houd ik dus maar 2/3 van mijn vraagprijs over.. vind ik iets te weinig
pi_22013145
Daarvoor is het ook een vraagprijs
  vrijdag 17 september 2004 @ 21:42:43 #17
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_22026250
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 09:46 schreef Snok het volgende:

[..]

klik
Je hebt gelijk, ik had gezocht op verkopersnaam en niet op shop.

Kickje dus...
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_22110442
*bump*
pi_22111262
Welke franse maat heeft die polo? Lacoste werkt (bij polo's) met franse maten en zo weet ik of dat kreng past. Heb hier namelijk al een te grote Lacoste polo liggen
pi_22114140
Maat 5!
pi_22115142
5, jammer.
Heb dan wel weer interesse hoe ik aan goedkopere 3tjes en 4tjes kan komen, via ebay?
slettebak [@] gmail.com
pi_22124159
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 21:42 schreef JaWi het volgende:
5, jammer.
Heb dan wel weer interesse hoe ik aan goedkopere 3tjes en 4tjes kan komen, via ebay?
ja maar die zijn helaas bijna allemaal nep zoals hier ook aangeboden. Maar mag er niks meer over zeggen. Maar wil toch waarschuwen voordat je daar een koop begaat. Wat ook belachelijk is want of het nu tegoeder trouw is of niet het blijft illegaal om overduidelijke nepspullen te verkopen.
Als je nep wil kan je deze ook halen in turkije netjes in dit plastic voor 3 euro.
Een echte zul je toch echt wat meer voor moeten betalen en die zit ook niet in dit plastic en heeft wel een 100% echt logo. Probeer anders eens in de uitverkoop ofzo. Dan moet het misschien wel lukken voor 40 euro ofzo.....
Voor een echte zul je dus toch wat meer moeten betalen of in de uitverkoop proberen. Succes

[ Bericht 6% gewijzigd door Halfgedraaide op 22-09-2004 11:05:49 ]
pi_22125050
Dank je

Echte haal ik altijd voor 70. Maar goed, ik dacht al dat het rommel zou zijn via ebay.
slettebak [@] gmail.com
  woensdag 22 september 2004 @ 11:58:21 #24
103664 myself_and_I
Can't touch this !
pi_22125684
even wat opbeurende taal Het merkje dat in de polo zit is bij neppers gedrukt en bij echte een stiksel. Als hij gedrukt is kun je hem een nachtje in warm water laten staan met wat sop en als hij vrij snel verkleurt dan weet je dat het nep zou zijn.

Iig..... dat is even zoals het bij mijn Tommy T-Shirt van 7 jaar geleden ook zo was.... 5 gulden :p

Verder lijkt me dit geen rare handel ofzo...... kopen die hap
Always wanted to be MC HAMMER
pi_22132955
quote:
Op woensdag 22 september 2004 11:58 schreef myself_and_I het volgende:
even wat opbeurende taal :) Het merkje dat in de polo zit is bij neppers gedrukt en bij echte een stiksel. Als hij gedrukt is kun je hem een nachtje in warm water laten staan met wat sop en als hij vrij snel verkleurt dan weet je dat het nep zou zijn.
haha hoe kom je hierbij?? Misschien 7 jaar geleden ja. In turkije en spanje zijn die shirts van 3 euro en is gewoon gestikt hoor. Voor de "niet kenners" niet van echt te onderscheiden. Ralph en tommy precies hetzelfde gewoon gestikt......
Nogmaals dit is nep. Kijk naar dit logo en leg precies erlangs het originele logo en je ziet de verschillen in de lijnen in de krokodil en het bekje. En nogmaals een echte zit niet in dit plastic geloof me nou. Die uit turkije en spanje hebben dit logo en zitten in dit plastic. Ga naar een dealer en ga het vragen als je me niet geloofd.

Krijg bijna de neiging om die bond in te lichten tegen nep artikelen. Kijk dat de TS dit tergoeder trouw heeft gekocht ok. Maar na zoveel reacties die zijn weg gehaal van kenners dat dit nep is tot daar en toe. Maar of het tergoedertrouw is of niet het is nep en verkoop daarvan is illegaal. Bij een van die sites (verkopen alleen maar nep) verkochten ze ook dit spul en heeft lacoste aan de bel getrokken. Ze moesten toen dit op hun site zetten een aantal maanden geleden. Het het nog terug kunnen vinden in het forum opgelicht. Ze verkochten daar dezelfde als bij die nepverkoper op e-bay.
De Collectie Lacoste polo's is uit de verkoop genomen. De licentie houder heeft na controle geconstateerd dat, in diverse details een aantal van de aangeboden polo's waarschijnlijk een namaak produkt is. Wij bieden hiervoor onze verontschuldigingen aan! Mochten nadere licentie houders bij eventuele controle ook op iets van dien aard stuiten, dan verzoeken wij hen ons hiervan direkt op de hoogte te stellen. De aangeboden produkten komen van differente leveranciers en worden door ons ter goeder trouw opgenomen. Wij zullen bij eventuele meldingen passende maatregelen treffen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Danny op 07-07-2018 12:26:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')