Ze vallen wel redelijk ruim kan ik uit ervaring vertellen.quote:Op zaterdag 11 september 2004 11:10 schreef ChRoNiC het volgende:
IK heb normaal large van Ralph Lauren... Valt medium echt zo groot?
Waar baseer je dat op? Ik heb zojuist mijn exaxt dezelfde polo naast de foto gehouden, en het merkje en de kleur komen allebei ERG sterk overeen. Meer informatie kun jij echt niet halen uit die andere onduidelijke foto.quote:Op zondag 12 september 2004 12:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
- edit: beschuldiging verwijderd -
klikquote:Op vrijdag 17 september 2004 00:39 schreef Nachtdier het volgende:
RobbieOutlet is een niet bestaande verkoper...
dan houd ik nog maar 20 over... voor 32 hebben we een dealquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:02 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik bied 25 euro incl. verzenden
voorlopig houd nik het bij 25 incl.quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:32 schreef Snok het volgende:
[..]
dan houd ik nog maar 20 over... voor 32 hebben we een deal
naja, dat doe ik niet.. dan houd ik dus maar 2/3 van mijn vraagprijs over.. vind ik iets te weinigquote:Op vrijdag 17 september 2004 10:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
voorlopig houd nik het bij 25 incl.
Je hebt gelijk, ik had gezocht op verkopersnaam en niet op shop.quote:
ja maar die zijn helaas bijna allemaal nep zoals hier ook aangeboden. Maar mag er niks meer over zeggen. Maar wil toch waarschuwen voordat je daar een koop begaat. Wat ook belachelijk is want of het nu tegoeder trouw is of niet het blijft illegaal om overduidelijke nepspullen te verkopen.quote:Op dinsdag 21 september 2004 21:42 schreef JaWi het volgende:
5, jammer.
Heb dan wel weer interesse hoe ik aan goedkopere 3tjes en 4tjes kan komen, via ebay?
haha hoe kom je hierbij?? Misschien 7 jaar geleden ja. In turkije en spanje zijn die shirts van 3 euro en is gewoon gestikt hoor. Voor de "niet kenners" niet van echt te onderscheiden. Ralph en tommy precies hetzelfde gewoon gestikt......quote:Op woensdag 22 september 2004 11:58 schreef myself_and_I het volgende:
even wat opbeurende taalHet merkje dat in de polo zit is bij neppers gedrukt en bij echte een stiksel. Als hij gedrukt is kun je hem een nachtje in warm water laten staan met wat sop en als hij vrij snel verkleurt dan weet je dat het nep zou zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |