abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:30:50 #1
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21868612
quote:
Ex-luv'er en aartsrivaal van Patty Brard, José Hoebee pakt haar boeltje in. De dozen staan klaar en het huis staat te koop.

José is het helemaal zat.

Belachelijk
José Hoebee is er helemaal klaar mee. Ze is 't zat om in de media belachelijk gemaakt te worden. Vooral door types als Robert Jensen en Gordon. Aan ons heeft ze haar allerlaatste interview beloofd. Ze is Nederland helemaal zat en zoekt haar geluk over de grens. "Ik durf thuis de telefoon niet meer op te nemen, ik vind het helemaal niet meer leuk", aldus José. Eind deze maand woont José over de grens, in België.

Meidengroep
José Hoebee, geboren op 29 maart 1954 als José van de Wijdeven, begon als 15-jarig meisje te zingen samen met haar twee zusjes en een vriend. Op één van de talentenjachten waar zij optraden werd ze ontdekt door producer/arrangeur Piet Souer, die samen met producer Hans van Hemert bezig was met het samenstellen van een meisjesgroep. Samen met Marga Scheide en Patty Brard vormde zij een aantal jaren de meidengroep "Luv". Met diverse hits zoals "The greatest lover", "Troyan horse" en "Üome" veroverde zij de ongeveer de hele wereld.

Druk van fans
In 1993 besluit José te stoppen met haar carrière om alle aandacht aan haar gezin te kunnen geven. Tien jaar later, zoon Tim is inmiddels 18 jaar, voelt José onder druk van de vele fans die zij nog steeds heeft dat het tijd wordt de draad weer op te pakken.

Ruzie
De ooit zo gebroederlijke Luv-zusjes José Hoebee en Patty Brard gooien al langer met modder en tot nu toe kwam Patty als Kampioen Moddergooien uit de bus. Maar José kwam met iets nieuws". Jose's echtgenoot Wil Hoebee, komt op het idee om zijn vrouw een nummer van The Four Tops in te laten zingen. José aarzelt, maar als ze de titel van het nummer hoort, zingt ze de longen uit haar lijf. "Het liedje heet 'Just walk away René' en ik vind het gewoon een hartstikke leuk nummer", vertelt José.

Knipoog naar Patty
Haar aartsvijand Patty Brard ligt net in scheiding met haar man René Muthert. Maar wie denkt dat het nummer is opgenomen om Patty een hak te zetten, die heeft het mis. "Het is gewoon heel spontaan ontstaan allemaal. Het is een knipoog naar Patty en haar toestanden met haar man René, maar we hebben dit echt niet van te voren bedacht om haar een hak te zetten", aldus José.
Wat een zeikerd is het toch. .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_21868686
Dag José, het beste ermee
Talk to the hand, 'cause the face ain't listening
Fotoboek
Wie de bal kaatst kan hem gecorrigeerd terug verwachten (quote Boebiedoe)
† † †
  vrijdag 10 september 2004 @ 22:14:14 #3
45540 julesnijs
Ditismijnauto.nl
pi_21869541
heel Nederland zal er wakker van liggen......NOT!
Ditismijnauto.nl :: 206 :: CRX :: Del Sol :: Skyline
pi_21869914
moet ik eerlijk zijn dat ik jensen ook al maanden niet meer heb opstaan omdat het op een gegeven moment zo ging vervelen. Steeds van die goedkope grappen...

Zal me verder een zorg zijn wat ze doet en waar ze gaat wonen.
Catch You On The Flip Side
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:21:32 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_21871087
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 22:14 schreef julesnijs het volgende:
heel Nederland zal er wakker van liggen......NOT!
Echt wel. Wij gaan José allemaal erg missen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_21871522
Tabee José Hoebee. .
  vrijdag 10 september 2004 @ 23:51:42 #7
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_21871807
Pfff wat een doos zeg, nu zal je net zien dat Jensen het zijn missie zal maken om haar in Belgie te bellen

Alsof dat zo'n obstakel is
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_21890190
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 23:51 schreef HarigeKerel het volgende:
Pfff wat een doos zeg, nu zal je net zien dat Jensen het zijn missie zal maken om haar in Belgie te bellen

Alsof dat zo'n obstakel is
Talk to the hand, 'cause the face ain't listening
Fotoboek
Wie de bal kaatst kan hem gecorrigeerd terug verwachten (quote Boebiedoe)
† † †
  Trouwste user 2022 zondag 12 september 2004 @ 01:22:32 #9
7889 tong80
Spleenheup
pi_21892783
De grootste zak van Nederland jaagt ons José weg.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_21911988
Who The Fuck is Jensen ??????
pi_21912086
I will follow her!!!!!!!!!!!!!!
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  maandag 13 september 2004 @ 10:15:45 #12
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_21918626
Pfff ze was laatst nog aan het optreden op camping de Nes in Bergambacht.
Ik ben niet gaan kijken hoor
doei
  maandag 13 september 2004 @ 10:26:50 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_21918764
tragisch! waar gaat het heen met dit land!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_21920585
Damn, is dit weer een manier om in the picture te komen? Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_21939292
Die mag in Make me Beautiful.
Life is a bitch
  vrijdag 17 september 2004 @ 02:23:28 #16
14940 Borin
¡ɯo pɹ&#
pi_22010119
Toevallig waren wij helemaal klaar met José!
¡ɯo pɹǝǝʞɹǝʌ ʞı ʇız ɾıɯ uǝƃןoʌ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')