Deel 1 vrijdag 10-09: 20:30 uur Nederland 1quote:Dollartekens in de ogen,list,bedrog,
intriges en een fatale afloop.Netwerk
reconstrueert het verhaal van 'De Bron-
code':een economische thriller in de
lage landen.Vandaag het eerste van twee
delen.Zondag volgt het tweede deel.
Deskundigen zien 'de broncode' als de
uitvinding van de eeuw.Jan Sloot is
eind jaren 90 de uitvinder van deze
coderingstechnologie die de wereld
verbaast.Vlak voor hij zijn uitvinding
contractueel zal vastleggen,wordt hij
echter dood aangetroffen in zijn tuin
in Nieuwegein.
nee man, hijs vermoord...alle mensen die iets geniaals uitvinden worden vermoord...duhquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:06 schreef N.i.c.k het volgende:
overleden door een natuurlijke doodsoorzaak
Dat geheim heeft ie niet meegenomen in z'n graf, maar is gepikt door Roel Pieper en nog een ander naar mannetje.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Roel Pieper schijnt er toch ook wat mee te maken te hebben?
Dit verhaal is al veel langer bekend, de uitvinder schijnt overleden te zijn aan een hartaanval, maar het is nogal schimmig. Sowieso heeft hij z'n geheim mee het graf ingenomen.
De code schijnt dus zoek te zijnquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:12 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Dat geheim heeft ie niet meegenomen in z'n graf, maar is gepikt door Roel Pieper en nog een ander naar mannetje.
Ja, dat staat ook in 't topic dat ik erbij vermeldde.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:57 schreef blieblie het volgende:
Heeft een jaar of 4 geleden een heel verhaal over gestaan in de Quoteom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan is meteen duidelijk dat hij t geheel gejat heeft. Nee, ik zie persoonlijk 3 mogelijke scenariosquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:35 schreef Vision het volgende:
tis idd al veel langer bekend. alleen denk ik niet dat pieper zijn geheim weet, dat had ie anders zeker al op de markt gebracht.
Wel voor de uitvinder, niet voor de rest van de marktquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:21 schreef onanymous het volgende:
marketingtechnisch is een ultiem goede uitvinding dus helemaal niet interessant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop