dream onquote:Op maandag 13 september 2004 20:38 schreef digispeed het volgende:
Ik heb zo weer een samenvatting !
Kosten EURO 2,50 per week. per user hier op FOK
Tof man!quote:Op maandag 13 september 2004 20:35 schreef Frey het volgende:
Goedzo Isabella![]()
Nu maar hopen dat ze eruit komt.
quote:Op maandag 13 september 2004 20:38 schreef digispeed het volgende:
Ik heb zo weer een samenvatting !
Kosten EURO 2,50 per week. per user hier op FOK
Leuk iemand die zo enthausiast is....quote:Op maandag 13 september 2004 20:46 schreef Dizer het volgende:
Damn wat een gave aflevering zeg! Wat een superaflevering gewoon!!!!!
Stukje tussen Benjamin en Robin was buitengewoon mooi!!! Ludo en Martine en Ludo die uit zijn huis gaat was ontzettend mooi gewoon!!!
En dan...Jezus wat mooi, WAT SUPER MOOI GEWOON, Ludo en Nina...Ludo die gewoon tranen in zijn ogen krijgt. Damn, dat was echt een van de mooiste GTST momenten ooit!!
En go Isabella!!!!
Ik vind dit tot nu toe een ijzersterk seizoen. Erik de Vogel blijft mijn favoriete acteur en vandaag deed hij het weer geweldig!quote:Op maandag 13 september 2004 20:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het de laatste week juist heel erg saai bij GTST.
Ze wordt weer normaalquote:Op maandag 13 september 2004 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind dit tot nu toe een ijzersterk seizoen. Erik de Vogel blijft mijn favoriete acteur en vandaag deed hij het weer geweldig!
Die scéne met Robin en Benjamin was ook mooi, vooral met de special effects.
En Isabella krijgt eindelijk weer een leuke rol![]()
Ik heb hier eigenlijk weinig aan toe te voegen...quote:Op maandag 13 september 2004 20:46 schreef Dizer het volgende:
Damn wat een gave aflevering zeg! Wat een superaflevering gewoon!!!!!
Stukje tussen Benjamin en Robin was buitengewoon mooi!!! Ludo en Martine en Ludo die uit zijn huis gaat was ontzettend mooi gewoon!!!
En dan...Jezus wat mooi, WAT SUPER MOOI GEWOON, Ludo en Nina...Ludo die gewoon tranen in zijn ogen krijgt. Damn, dat was echt een van de mooiste GTST momenten ooit!!
En go Isabella!!!!
Niet zo vervelend doen he!quote:Op maandag 13 september 2004 20:52 schreef Bupatih het volgende:
Special effects??
Dat Robin door Benjamin heen liep en je een grote flits zag
Maar de rest van de "special effects" was wel mooi hoor
Ja, oké daar heb je gelijk in...quote:Op maandag 13 september 2004 20:53 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Niet zo vervelend doen he!
voor GTST is dit heel wat!
quote:Op maandag 13 september 2004 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, oké daar heb je gelijk in...![]()
Volgens mij gebruiken ze ook nog kokosnoten voor paardenhoef-geluiden en een bak grind met een paar schoenen erin, voor de special effects
Mee eens vosjequote:Op maandag 13 september 2004 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind dit tot nu toe een ijzersterk seizoen. Erik de Vogel blijft mijn favoriete acteur en vandaag deed hij het weer geweldig!
Die scéne met Robin en Benjamin was ook mooi, vooral met de special effects.
En Isabella krijgt eindelijk weer een leuke rol![]()
dan kun je nu je sign ook wel ff veranderen..quote:Op maandag 13 september 2004 20:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Mee eens vosje![]()
Ik denk eigenlijk wel dat het huisje van Ludo nog ff blijftquote:Op maandag 13 september 2004 21:01 schreef spectrumanalyser het volgende:
vrouwtje losgebroken, hopen dat ze weer eens flink gaat rellen =)
ben benieuwd of er nu een nieuw decor komt, als het huisje van LUDO voorgoed weg is
make mequote:Op maandag 13 september 2004 21:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dan kun je nu je sign ook wel ff veranderen..
Na het lezen van de gebeurtenissen op vrijdag op teletekst, heb ik wel een vaag vermoeden wie het zal betrekkenquote:Op maandag 13 september 2004 21:04 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk wel dat het huisje van Ludo nog ff blijft.
Ik snap écht niet hoe je dat kan zeggen. Wat een saaie bedoeling zeg.quote:Op maandag 13 september 2004 20:51 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik vind dit tot nu toe een ijzersterk seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |