OMG dat kan je toch niet menen?!?quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
Ik vind Jensen echt geweldig..
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ohh.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ohh.
Het gaat niet eens om zijn 'grappen' ofzo, die vent is gewoon een sukkelquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:27 schreef dunn0w het volgende:
volgens mij is jensen niet echt populair bij vrouwen
quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
Vooral die radioshow ook van hem..![]()
.. echt geweldig
![]()
![]()
.
ik krijg al braakneigingen bij het horen van zijn stem, laat staan zijn zogenaamde grappenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:28 schreef BVO het volgende:
Vooral die radioshow ook van hem..![]()
.. echt geweldig
![]()
![]()
.
en hij is echt ontzettend lelijk....quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het gaat niet eens om zijn 'grappen' ofzo, die vent is gewoon een sukkel![]()
Ja! ik dacht ook dat je een bepaalde uitstraling moest hebben om op tv te verschijnen....quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:31 schreef dunn0w het volgende:
[..]
en hij is echt ontzettend lelijk....
niet dat ik snel oordeel over het uiterlijk van mensen...maar bij hem stoort het me gewoon ontzettend!
nog meer:quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:33 schreef niksan het volgende:
[..]
Ja! ik dacht ook dat je een bepaalde uitstraling moest hebben om op tv te verschijnen....
Blijkbaar niet
misschien moet je het nog een keer of 10 zeggen...quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:36 schreef BVO het volgende:
Jensen is ontzéttend grappig.
niet het meest heldere??quote:Op vrijdag 10 september 2004 21:53 schreef timbob het volgende:
past ook wel in het hokje van ab normaal. maarja, daar zit ook niet het meest heldere publiek..
alles is imitatie...quote:bah. en zeker als die imitatie bassie weer belt..
jullie hebben ook privacyquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:53 schreef timbob het volgende:
iedereen is gelijk weg...
nee timbob... vind het leuk in het openbaarquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:02 schreef niksan het volgende:
[..]
jullie hebben ook privacy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |