Ik heb niemand weggejaagd. Ik heb alleen gezegd dat ie wat ShowChat betreft niet zo streng moet modden en meteen met z'n faq aan moet komen. Maar ik ga wel even m'n excuses makenquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:20 schreef BVO het volgende:
[..]
Svurno heeft 'em weggejaagd..
Hij had wel een beetje gelijkquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb niemand weggejaagd. Ik heb alleen gezegd dat ie wat ShowChat betreft niet zo streng moet modden en meteen met z'n faq aan moet komen. Maar ik ga wel even m'n excuses maken
Jaja, dat heb ik allemaal in z'n fotoboek gezegd nuquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij had wel een beetje gelijk.
En laat hem ook ff modden, zoveel kan dat niet in SHO..
quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:29 schreef dunn0w het volgende:
godsklere!!!!!!!!!!
stomme idioten van de tennisclub
organiseren is ook een kunste
bah ze voeren daar gewoon afschuifpolitiek
kots kots
Ik niet denk ik. Ga zometeen weg en kom pas laaaat thuis.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:31 schreef Svensational het volgende:
Dit is trouwens m'n 5e SC achter elkaar. Misschien kan iemand anders er eens 1 openen
Dat is wel heel lullig ja.quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:33 schreef dunn0w het volgende:
rrrr
de sukkels... hebben me verkeerd ingedeeld en nu kan ik niet meer meedoen!
bah bah
en nu wil niemand verandwoordelijk op zich nemen --> afschuifpolitiek
Juistem...quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is wel heel lullig ja..
Ik ook niet. Ik ga vanavond weg en kom morgenavond pas weer onlinequote:Op zaterdag 11 september 2004 14:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik niet denk ik. Ga zometeen weg en kom pas laaaat thuis..
* Svensational luistert Alicia Keys - Slow Down.![]()
![]()
.
Alicia Keys isquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:35 schreef Svensational het volgende:=
neem ik aan
Heb je ze verteld dat je van plan bent om later Wimbledon te gaan winnen dus dat het noodzakelijk is dat je wedstrijden blijft spelen omdat je anders nooit bij de top zult horen?quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:33 schreef dunn0w het volgende:
rrrr
de sukkels... hebben me verkeerd ingedeeld en nu kan ik niet meer meedoen!
bah bah
en nu wil niemand verandwoordelijk op zich nemen --> afschuifpolitiek
Als er één iemand is waar ik een godsekolere hekel aan heb met haar zeikmuziek is hetquote:Op zaterdag 11 september 2004 14:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Alicia Keys is![]()
.
En dat nummer...![]()
.
ja..quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Heb je ze verteld dat je van plan bent om later Wimbledon te gaan winnen dus dat het noodzakelijk is dat je wedstrijden blijft spelen omdat je anders nooit bij de top zult horen?
Maar dat had geen nut?quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:37 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ja..
Ach ja ik denk maar zo:quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dat had geen nut?.
Alicia is mooi, leuk, een goede zangeres....quote:Op zaterdag 11 september 2004 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als er één iemand is waar ik een godsekolere hekel aan heb met haar zeikmuziek is hetAlicia Keys
wel.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |