Je zult wel een zwaar hoofd hebben, met al die dikke kampers in gedachte.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:45 schreef knowall het volgende:
Mensen in de bus zijn meestal 'kampachtig'
En mensen in de trein meestal 'studentachtig' of 'schooier/gothic-achtig'
Wie deelt deze mening?
Ik prefereer trouwens de mensen in trein![]()
Mensen in de bus zijn van die stinkende, goudgeel-haar-hebbende, aan-1-stuk-door-rokende, dikke, lelijke eikels/trutten
TS heeft geen keusquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:49 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
TS zit in allebei.
Net als heel veel andere mensen in bussen en treinen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:50 schreef knowall het volgende:
TS heeft geen keus![]()
Maar dan mag ik me toch nog wel aan ze ergeren?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:51 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Net als heel veel andere mensen in bussen en treinen?
Dit is toch de Klaagbaak?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:52 schreef KreKkeR het volgende:
Nee ik deel deze mening niet. Wat een ongelofelijk onzin-topic![]()
Nee, ga maar met de ogen dicht in de bus zitten.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:52 schreef knowall het volgende:
[..]
Maar dan mag ik me toch nog wel aan ze ergeren?![]()
maar maar maar ... dan weet ik toch niet wanneer ik bij de goede halte ben?quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:54 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Nee, ga maar met de ogen dicht in de bus zitten.
Maar tis gewoon onzin...quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:54 schreef knowall het volgende:
[..]
Dit is toch de Klaagbaak?
Laat mij klagen dan!
Ik erger me al zo lang hieraan!
Zo kan ik eindelijk mijn ergernissen ergens kwijt!
OV is oke! (het rijmtquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:56 schreef Robertje het volgende:
Klote OV
Open je er een topic overquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:56 schreef knowall het volgende:
[..]
maar maar maar ... dan weet ik toch niet wanneer ik bij de goede halte ben?
Hij is waarschijnlijk van de categorie: Asociale ouwe gore zeikerds die een hekel heeft aan anderen,....quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:48 schreef dafjedaf het volgende:
Jij zit blijkbaar ook in die bus?
Ben niet asociaal. Ben niet oud. Ben niet goor. Over dat zeikerd valt nog wel te praten :')quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:59 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk van de categorie: Asociale ouwe gore zeikerds die een hekel heeft aan anderen,.... :')
Maar de mensen in de bus voldoen dus wel aan de eisen: stinkend, goudgeel-haar-hebbende, aan 1-stuk-door-rokende (dus ook in de bus), dik, lelijk, eikels en/of snollen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:45 schreef knowall het volgende:
Mensen in de bus zijn meestal 'kampachtig'
En mensen in de trein meestal 'studentachtig' of 'schooier/gothic-achtig'
Wie deelt deze mening?
Ik prefereer trouwens de mensen in trein![]()
Mensen in de bus zijn van die stinkende, goudgeel-haar-hebbende, aan-1-stuk-door-rokende, dikke, lelijke eikels/trutten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |