niet echt, maar hij werkt nu 2 dagen thuis geloof ik. En zijn internet is kapot (gunt), dus hij is er pas maandag weer...quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:26 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie nog iets van William gehoord? Gaat het weer wat beter met zijn rug?
quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:30 schreef kepler het volgende:
[..]
niet echt, maar hij werkt nu 2 dagen thuis geloof ik. En zijn internet is kapot (gunt), dus hij is er pas maandag weer...
Als ik vanavond tijd heb jaag ik zeker Burnout 3 weer aan. Weer een hoop auto's kunnen unlocken gelukkigquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:41 schreef Chocobo het volgende:
TitelVanavond Burnout 3 ?
werkenquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:41 schreef Chocobo het volgende:
Boeiendquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alsie volgende week weer internet heeft moeten we weer eens met zijn allen aan de Black Arrow
5 Nexiums, surfer, brown, strol, kepler, struikrover, Giebel, Neet, Nadine (sorry Sven) en ik. Dat zijn er al 14
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:03 schreef Nadientje het volgende:
goeiemorgen
Zo kut dat je niet live aware heb in dat spel.. zit eigenlijk alleen SP te doen omdat ik niemand online zie.quote:Op vrijdag 10 september 2004 10:41 schreef Chocobo het volgende:
damn dat gaat snelquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:08 schreef Nadientje het volgende:
nog een weekje en dan wordt daantje 1 jaar
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:08 schreef Nadientje het volgende:
quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]Dat is waar .......... We hebben een Chicco loopauto voor hem gekocht. Hij was in Frankrijk ook zo druk bezig met een auto die in het huisje aanwezig was.
![]()
dat is echt een last, hopelijk komt daarvoor een patch uit ofzo. Want echt goed werkt het niet zo...quote:Op vrijdag 10 september 2004 11:07 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Zo kut dat je niet live aware heb in dat spel.. zit eigenlijk alleen SP te doen omdat ik niemand online zie.
al een jaarquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:08 schreef Nadientje het volgende:
dan gaat ie met mijn toekomstige dochter trouwenquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:18 schreef kepler het volgende:
[..]
al een jaar
dus nog maar 17 jaar voordat tie opzich zelf gaat wonen
Ik dacht we zouden het de eerste 2 maanden nog stil houdenquote:Op vrijdag 10 september 2004 11:19 schreef Nadientje het volgende:
[..]
dan gaat ie met mijn toekomstige dochter trouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |