Iemand?quote:Op woensdag 22 september 2004 23:22 schreef amokjeeh het volgende:
@Adalante, heb je toevallig voor mij het emailadres van the customer service? via de site reageren ze namelijk niet. thx
help@abercrombie.comquote:Op zaterdag 25 september 2004 14:41 schreef amokjeeh het volgende:
Iemand?
Tenk joe!quote:Op zaterdag 25 september 2004 16:32 schreef Adelante het volgende:
[..]
help@abercrombie.com
service@abercrombie.com
Die Fedex trace heeft bij mij nog nooit fatsoenlijk gewerkt bij bestellingen uit de US. Altijd zo'n nr erbij en nooit werkte t goed, beetje loze/trage bedoening.quote:Op maandag 27 september 2004 17:47 schreef Adelante het volgende:
jah en op fedex valt nog niks te tracen
Hmm misschien mogen ze mij niet ofzo. Bij mij lag een pakket meestal al lang en breed hier thuis voordat de fedex trace doorhad dat t amerika uit was.quote:Op maandag 27 september 2004 17:58 schreef Adelante het volgende:
de vorige inkoopactie konden we precies zien waar het pakket was
Ohio --> Paris --> Amsterdam
welk adres heb je gebruikt? heb geen mail nl.quote:Op dinsdag 28 september 2004 18:04 schreef Lucske het volgende:
@Adelante: lees je mail ff....
****3@chello.nl, waar je IA-mail laatst ook vandaan kwam.quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
welk adres heb je gebruikt? heb geen mail nl.
Jajajaja!quote:Op dinsdag 28 september 2004 21:42 schreef Adelante het volgende:
Parijs trouwens nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |