Ja, dat dacht ik ook. Maar toch is ongeveer een maandje terug de dialoog van Gordon Freeman uitgelekt.quote:Op vrijdag 17 september 2004 22:32 schreef davidov het volgende:
denk dat dat wel mee zal vallen, bij andere games zie je het ook zelden gebeuren, laat staan nu bij hl2 nu ze hun lesje wel geleerd hebben
Ja, weet ik veel of gordon praat, maar ik scheen me te herrineren dat het gespreks dialog van Gordon uitgelekt was, dus ook het einde enz.quote:Op zaterdag 18 september 2004 14:28 schreef davidov het volgende:
uhm 1. gorden freeman praat nooit? ook niet in half life 2
en 2... dat was toch via CS source? dat is niet zo zeer dat iemand er met de cd vandoor gaat en het op het web zit maar meer dat een 1 of andere NERD ieder bestandje op 100 verschillende manieren heeft open gemaakt in de hoop een primeur te hebben
PCGP reviewquote:Op maandag 20 september 2004 09:43 schreef Baris het volgende:
5 oktober wordt een bijzondere dag.
Er is wel een limiet aan het gewicht dat je maximaal kan tillen met dat ding, dus ik vrag me af of je een lijk de lucht in krijgt.quote:Op vrijdag 24 september 2004 13:27 schreef Freel het volgende:
Zou je met die manipulator ook lijken en dode aliens kunnen oppakken en die dan de lucht in schieten? Ik zou het cool vinden als ik de ene headcrap met de andere voor de donder schiet!
hehe
quote:Op maandag 20 september 2004 13:27 schreef Evil_Jur het volgende:
Als de release-date in de buurt ligt van de nieuwe GTA, dan spijt het me zeer maar dan verliest half life het dus en wordt die uit mijn games begroting geschrapt.
GTA voor de PS2.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:58 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Download dan GTA ofzo en koop HL2!
Nou vrij simpel, als de rest van de pre loads ook binnen zijn de source code erin zit en het spel gereleased is. Lekker wachten dus, zoals we al een tijdje doenquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:55 schreef Grumpey het volgende:
wanneer wordt preload geunlocked?
Met de manipulator kun je een buggy laten bewegen. Dus ik neem aan dat je gewoon lijken kan optillen of iig er mee kan gooien.quote:Op vrijdag 24 september 2004 16:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Er is wel een limiet aan het gewicht dat je maximaal kan tillen met dat ding, dus ik vrag me af of je een lijk de lucht in krijgt.
Ik moest een artwork maken om zo'n poster te kunnen krijgen. Die artwork ik al verstuurd.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:11 schreef Xrenity het volgende:
Poster binnen
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |