klopt 100%quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:16 schreef Cascade het volgende:
Met Steam download je het (bijna) het hele spel via de preloads. Het spel is dan nog niet te spelen en blijft versleuteld op je harde schijf staan totdat je een geldige 'CD key' invoert. Als je dat eenmaal gedaan hebt dan zorgt Steam ervoor dat het spel speelbaar wordt (door de versleuteling eraf te halen en door eventuele ontbrekende onderdelen nog te downloaden).
Een CD key kan je via Steam kopen (creditcard nodig) of krijg je gratis met de beruchte bon bij sommige ATI kaarten of krijg je bij het spel als je het gewoon in de winkel koopt. Koop je het in de winkel, kan je HL2 ook van de CDs installeren en hoef je niet alles te downloaden met Steam.
Zo had ik het begrepen, correct me if I'm wrong.
dat zou een domper zijnquote:Op zaterdag 11 september 2004 09:31 schreef IceEagle het volgende:
wat ik las is dat als je hem gepreload hebt +-10 dollar moet betalen aan abbonementskosten als je op het internet wil spelen. zie http://www.planethalflife.com/half-life2/merchandise/
quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Soort van tvp.
lijkt mij irreëel, dit omdat servers niet door Valve zelf hoeven onderhouden te worden etc, daar zorgen derden voor (particulieren danwel bedrijven). Bij Massive Multiplayer Online RPG's is het wel vaak zo dat je ervoor moet betalen omdat de ontwikkelaars dan zelf de servers onderhouden en ook regelmatig updates/uitbreidingen voor het spel uitbrengen. Updates voor Halflife/counterstrike online zullen hooguit bugfixes en anticheat zijn.quote:Op zaterdag 11 september 2004 13:41 schreef davidov het volgende:
[..]
dat zou een domper zijn![]()
maargoed het is al heel lang geleden dat ze dat zeiden... dus wie weet valt het wel mee
inmiddels is fase 3 met het preloaden begonnen: "download the majority of the models of Half-Life 2 in encrypted form"![]()
`quote:Op zaterdag 11 september 2004 09:31 schreef IceEagle het volgende:
wat ik las is dat als je hem gepreload hebt +-10 dollar moet betalen aan abbonementskosten als je op het internet wil spelen. zie http://www.planethalflife.com/half-life2/merchandise/
quote:Steam Subscription
If you're too lazy to go to the store, you may be able to get Half-Life 2 when you pay for a Steam subscription. A Steam subscription will probably cost around $9.95 a month and give you access to Half-Life 2, all legacy Half-Life products, and all future expansion products (like TF2). Gabe says, "we're pretty sure that the $9.95 guys are going to get the better value, as we've been pretty good over the years at generating a lot of content." He goes on to say, "the subscription will be for anything we make. So when TF2 ships, the subscribers get it as part of their subscription," while people who bought boxed copies of Half-Life 2 will have to pay for TF2 separately. Get it?
ik neem aan dat je mn vorige post over het voorkomen van het overloaden van de servers bedoelde?quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:20 schreef kiw het volgende:
[..]
lijkt mij irreëel, dit omdat servers niet door Valve zelf hoeven onderhouden te worden etc, daar zorgen derden voor (particulieren danwel bedrijven). Bij Massive Multiplayer Online RPG's is het wel vaak zo dat je ervoor moet betalen omdat de ontwikkelaars dan zelf de servers onderhouden en ook regelmatig updates/uitbreidingen voor het spel uitbrengen. Updates voor Halflife/counterstrike online zullen hooguit bugfixes en anticheat zijn.
mee eensquote:Op vrijdag 10 september 2004 23:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Soort van tvp.
quote:This movie features Gordon powering along gorgeous but eerily abandoned beaches in a buggy, before tackling enemies both alien and of the gun-toting oppression-enforcement variety. The Coast vid is also home to a rather enjoyable set piece involving a crane.
Als mijn computer het filmpje al niet trekt, dan doet HL2 het vast ook niet hequote:Op zondag 12 september 2004 14:34 schreef Deviant1nl het volgende:
Dit filmpje was al eens eerder uitgegeven, maar toen met minder kwaliteit. Nu ziet het er mooi uit![]()
Is trouwens met die kraan, dat die een container oppakt en laat neervallen op paar mariniers. (of wat het ook waren)
quote:Op zondag 12 september 2004 16:06 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Als mijn computer het filmpje al niet trekt, dan doet HL2 het vast ook niet he![]()
quote:Weer een nieuw filmpje van Half Life 2:
Dan lijkt me ook wel dat je snel moet switchen van wapenquote:Op zondag 12 september 2004 18:19 schreef Drakul het volgende:
[..]
Dat stukkie uit dat filmpie, dat hij die granaat oppakt met die anti-gravity gun, en dan teruggooit (ownage!
)
Nee.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:06 schreef Freel het volgende:
Zijn jullie niet bang dat als je Half-Life 2 online besteld je misschien langer moet wachten
omdat ze opeens te weinig exemplaren op voorraad hebben. Terwijl je bij de lokale
software-boer het spel al hebt zien liggen en het zo had kunnen kopen?
Dat dit geen "bogus" is mag duidelijk zijn want Gabe heeft dit bevestigd aan HalfLife2.net.quote:Yes, the RC went to VU yesterday.
Ik trek alvast een champagne fles openquote:We reported just under two weeks ago that Valve were indeed aiming for a September 15th date for submitting the release candidate to Vivendi and today the man himself, Gabe Newell, has confirmed:
Yes, the RC went to VU yesterday.
Naturally people are bound to be sceptic of this forum post, especially considering the incident with the fake gold announcment recently; however I have personally confirmed it with Gabe and so have a few other people too.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |