Ik vind het nog veel grotere onkunde dat je online niet tegen mensen kan met een andere hz instellingquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:06 schreef DinoPK het volgende:
[..]
60 Hz widescreen.
Ik weiger om door het niet kunnen programmeren van een beetje een goede stabiele framerate mijn Hz'jes omlaag te gooien. (denk dan vooral aan NFS underground, mijn god, wat een slideshow is dat spel als je 60 hz aan hebt staan, pure onkunde).
(veel storender vind ik het trouwens dat veel spellen gewoon geen widescreen mode hebben waardoor ik mijn tv handmatig weer op 16:9 mag zetten).
voor 50/60Hz keuze -> xbox aanzetten zonder dvd/game en dan in je settings gaan zoekenquote:Op vrijdag 10 september 2004 19:11 schreef HAL9000S het volgende:
Vandaag maar eens Xbox live aangeschaft voor PES 4 en daarbij gelijk Burnout3 en R6 Black arrow gehaald, het is echt meesterlijkHoe zit dat nou precies met dat 50/60 hertz verhaal, ik kan namelijk ook niet online spelen, moet ik daar een speciale scartkabel voor halen of is er verder niks aan te doen?
Gamerstag is VIRTUAL GEISHA trouwens
ritueel verbranden dit topicquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Speciaal voor Gamedemon deze titel
quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ritueel verbranden dit topic
Hoe zou jij het beter uitwerken dan ?quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:38 schreef Xante het volgende:
Ik vind Burnout 3 wel cool maar het is geen echte topgame hoor. Ik bedoel, het is niet helemaal fantastisch uitgewerkt en het racen is eigenlijk constant hetzelfde, het maakt geen moer uit welk circuit je doet (je ziet het toch niet). Op Live is het ook niet echt top, je kunt niet eens zien wie er praat bijv. en wie er eerste rijdt.
* BMH agrees.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik naar die Halo 2 screens kijk vind ik ze best mooi. Alle Xboxers vinden dit ook mooi he? Ja he?
Dan niet meer zeggen dat Nintendo kiddy kleurtjes heeft hoor :')
Welke bedoel je?quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als ik naar die Halo 2 screens kijk vind ik ze best mooi. Alle Xboxers vinden dit ook mooi he? Ja he?
Dan niet meer zeggen dat Nintendo kiddy kleurtjes heeft hoor
Elk voordeel heeft ook zijn nadeel. Ik zelf word na een paar uurtjes een beetje deprie van games als Splinter cell 2 (killer game btw) & rainbow six. Alles is maar grouw en heeft van die spannende muziek. Op zo'n moment is het gewoon lekker om al je frustraties voor de zon te laten verdwijnen met een Nintendo game. Natuurlijk zijn die Nintendo games ook niet voor ieder moment.quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:15 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
En ga niet zeggen dat Nintendo NIET kiddy is, alles heeft bliepjes, kleurtjes en vrolijke muziekjes om kotsmisselijk van te worden. Ik bedoel, ik kijk ook geen teletubbies hoor.
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:04 schreef BMH het volgende:
[..]
* BMH agrees
Screenies zijn heel erg mooi. Alleen zijn het weer van die shots die ze waarschijnlijk in slomotion moesten maken, en die je nooit zelf zult zien in de game. Het geeft dus niet de werkelijke graphics aan die je in de game zult tegen komen (lees: dramatische camera hoek en alles op elkaar gedrukt)
Zekers, hele mooie graphics heeft die game. Maar bungie moet daar ook echt wat van laten zien. In 3 jaar hebben we +- 5 filmpjes van Bungie gekregen. De rest zijn allemaal aangepaste screenshots met mooie camerahoeken etc.quote:
Bij die eerste screenshot dacht ik echt "What the fuck", maar voor de rest zijn de felle kleuren alleen om je team te onderscheiden. Pure handigheid dus. Voor de rest vind ik 't echt niet zo vel als de gemiddelde Nintendo-gamequote:Op vrijdag 10 september 2004 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
sommigen zijn idd wat overdreven jaquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:31 schreef BMH het volgende:
[..]
Zekers, hele mooie graphics heeft die game. Maar bungie moet daar ook echt wat van laten zien. In 3 jaar hebben we +- 5 filmpjes van Bungie gekregen. De rest zijn allemaal aangepaste screenshots met mooie camerahoeken etc.
het gaat niet alleen om kleuren hoor... Ik zie masterchief nou niet echt zoeken naar een stel sterren en hij heeft een vette gun als wapen ipv een verfspuiter... nou vergelijk ik wel een van de betere Xbox games met een slechte Cube-game, maar Roy overdreef ook.....quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maaaar het kan wel, kijk maar naar alle games waarbij het wel kan.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:12 schreef DinoPK het volgende:
Ik denk dat het te maken heeft met de timing binnen het spel. Burnout3 is trouwens niet het enige spel waar dat niet mee kan hoor, al valt het nu meer op (denk bijvoorbeeld aan de ESPN sportreeks, no way dat je met de amerikanen kan spelen, al lijkt mij dit meer een regiobeperking).
Je ziet hetzelfde met films: Een film via NTSC 24fps duurt altijd een paar minuten langer dan hier bij ons (PAL 25 fps). Het scheelt al snel 4 minuten per film. Gezien burnout behoorlijk draait om synchronisatie, voornamelijk bij de crash mode, dan kan een Hz verschil voor grote problemen zorgen (plus het feit dat een Pal spel meer lijnen op het beeld moet toveren, en daardoor vaak trager is (in de SNES tijd was dit 17%, geen idee hoe dat tegenwoordig met de 60hz opties is).
Kijk eens naar een spel als topspin, wat voor gigantische vertragingen daar optreden als er een beetje lag is, puur om het spel synchroon te houden. Met BO3 wil je dit echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |