Met als klein verschil dat Mario Golf wel goed uitgewerktquote:Dat Outlaw Golf, dat is Mario Golf in een volwassen jasje, met mega-grote paddestoelen, etc
Mario Golf en Mario Tennis lijken me altijd wereldgames, alhoewel de laatsten er wel wat te druk uit zien. Nooit gespeeld, maar toch games die ik stiekum wel graag zou willen doenquote:Op vrijdag 10 september 2004 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met als klein verschil dat Mario Golf wel goed uitgewerkt
Hij die grootste EA hater die je maar kan vinden!quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:08 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Hij is EA fan?
Heb de firetruck al, ik wil eerst alle crash events doen om de auto's te unlocken, aangezien ik die dan allemaal achter de rug heb. Overigens vond ik de crash events in Burnout 2 een stuk leuker dan het racen zelf, dus ik zie tegen de tijd dat ik met de crashes klaar ben wel of de races zijn verbeterdquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:34 schreef DinoPK het volgende:
Niemand de firetruck in zijn bezit dan? Die is toch vrij makkelijk te halen dacht ik zo (gewoon alle crash awards, dat moet te doen zijn voordat je op de 40% zit)
Maar je unlocked er geen race auto's mee! Alleen crashauto'squote:Op vrijdag 10 september 2004 13:48 schreef twi het volgende:
[..]
Heb de firetruck al, ik wil eerst alle crash events doen om de auto's te unlocken, aangezien ik die dan allemaal achter de rug heb. Overigens vond ik de crash events in Burnout 2 een stuk leuker dan het racen zelf, dus ik zie tegen de tijd dat ik met de crashes klaar ben wel of de races zijn verbeterd
Check.quote:Op vrijdag 10 september 2004 13:34 schreef DinoPK het volgende:
Niemand de firetruck in zijn bezit dan? Die is toch vrij makkelijk te halen dacht ik zo (gewoon alle crash awards, dat moet te doen zijn voordat je op de 40% zit)
tnxquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:49 schreef twi het volgende:
Bij futuremax(.nl) kan je zo'n dansmat halen,en dancing stage unleashed zal er ook wel te koop zijn.
Ja 60 nu.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:53 schreef twi het volgende:
Op welke mode hebben jullie je Xbox trouwens staan? 50 Hz of 60 Hz?
als je live neemt ben je niet meer weg te slaanquote:Op vrijdag 10 september 2004 13:40 schreef Thermo het volgende:
burnout 3 bevalt erg goed hier
Ik zit nu toch te twijfelen om maybe ook live account te gaan nemen, maar zit eigenlijk te weinig achter die doos daarvoor...
60 Hz widescreen.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:53 schreef twi het volgende:
50 Hz of 60 Hz?
mijn tv staat altijd op widescreenquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:06 schreef DinoPK het volgende:
[..]
(veel storender vind ik het trouwens dat veel spellen gewoon geen widescreen mode hebben waardoor ik mijn tv handmatig weer op 16:9 mag zetten).
Mijn tv ook, alleen op de een of andere manier switched de tv naar 4:3 bij sommige spellen (terwijl de tv niet zo ingesteld staat). Vraag me niet waarom. Kan best aan de tv liggen hoor, ding is al wat ouder (een van wat vroegere breedbeeldbeesten).quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:11 schreef Tain het volgende:
[..]
mijn tv staat altijd op widescreen![]()
maar xbox staat op 60Hz
Niet alle spellen ondersteunen breedbeeld, misschien dat ie daarom switched ?quote:Op vrijdag 10 september 2004 16:20 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Mijn tv ook, alleen op de een of andere manier switched de tv naar 4:3 bij sommige spellen (terwijl de tv niet zo ingesteld staat). Vraag me niet waarom. Kan best aan de tv liggen hoor, ding is al wat ouder (een van wat vroegere breedbeeldbeesten).
en ze hebben ook nog een developer interview video.quote:Let's face facts: Halo 2 is going to be the biggest Xbox game this year. Maybe the biggest game, period. The fan base that's emerged around Bungie's original trendsetting Xbox shooter is nothing short of staggering in its size and its fanatical devotion, and now that fan base is beginning to slaver like hounds before the feast of a stack of hams at Halo 2's imminent November release. Anticipation for the game is so strong that even a peripherally related, Web-based marketing campaign recently whipped legions of fans into a frenzy without ever mentioning the game's name.
Even now, just two months before Halo 2's release, Microsoft and Bungie have remained viciously protective of the game's vaunted single-player campaign. Not so the online mode, however; the secretive developer invited us right into its own offices recently for an afternoon session with the same multiplayer beta version that 7,000 lucky Microsoft employees have been pounding on for weeks. After a few hours of battling it out across five maps with new weapons, vehicles, and game modes, we must say that Bungie seems to be going well above and beyond expectations with Halo 2's robust multiplayer offering. And we haven't come close to seeing all of that offering just yet.
But then, what we have seen is just as substantial as some other games' entire online modes right out of the box. Online functionality is still new to this hardware generation, and Bungie's baby may very well redefine what it's like to play console games over the Internet. The multiplayer interface is being designed from the ground up to be as streamlined as possible, offering extensive options for finding allies, finding games, tracking your performance, and generally being as customizable as possible. We've rarely seen this degree of options in the setup portion of a multiplayer game before, and this thing isn't even finished yet.
Once you get past all these menus, you'll find there's quite a bit of game in Halo 2's multiplayer mode (as if you expected anything less). We got our first hands-on look back at E3, and we've since formed a more-complete picture of the game's online component now that we've tried a number of new maps, interesting new weapons, and new multiplayer game types. Bungie seems to be doing quite a respectable job of maintaining the unique identity and feel of Halo while adding a whole bunch of new content to the mix.
Over the next several pages, you'll get a complete look at everything in Halo 2's now-discontinued multiplayer beta, from the new maps and weapons to the vehicle changes, updated graphics and physics, and a lot more. Don't miss an exclusive interview with Bungie team members Frank O'Connor and Brian Jarrard running down all the basics of the multiplayer mode, as well as a big batch of new screenshots.
Can you believe there's so much to talk about here, and we haven't even gotten a look at Halo 2's single-player campaign yet? See you on page two.
Zit je voorlopig goedquote:Op vrijdag 10 september 2004 16:36 schreef DaDude1987 het volgende:
ik krijg als t goed is dit weekend de xbox, welke spellen moet ik echt hebben qua racegames ?
en wat zijn gewoon spellen die je MOET hebben ?
deze wil ik iig:
Halo
PGR2
Burnout3
en om nog eens zijn pracht te showen:quote:Based on our all-too-brief time with the online multiplayer game, we have to say Halo 2 appears to be poised on the fabled "practically guaranteed not to suck" path that few games find themselves on. Bungie's commitment to offering the best multiplayer experience and the time that's been devoted to making that happen are paying off in spades in Halo 2. Improved visuals, a robust and innovative matching system, a ranking system, and polished gameplay all add up to offer an experience that will likely be the pinnacle of the first-person shooting genre on the Xbox, if not all consoles. If you consider that the game's multiplayer mode feels so right, even in its work-in-progress state, and consider how impressive the original game's single-player mode was, it's not too big of a stretch to say that Halo 2 will likely live up to the hype and be the game to buy this fall. Halo 2 is currently slated to ship this November for the Xbox; look for more on the game in the coming weeks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |