Denk zelf dat ik 2005 ook over sla.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik twijfel nu weer of ik TW 2004+1 zal halen. Er komen zoveel games uit.
Champions Leaguequote:Op woensdag 15 september 2004 00:35 schreef DinoPK het volgende:
Lekker druk op live trouwens vanavond...
Vanaf half elf tot kwart over 12 met maximaal 4 man zitten gamen, niet echt denderend dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer maar helaas. Arsenal is toch een maatje te grootquote:Op woensdag 15 september 2004 01:26 schreef twi het volgende:
Gefeliciteerd met de prachtige nederlaag, Noot
Wow, en dat voor iemand die het niet echt tof vindquote:Oh en ja, heb Burnout 3 zitten doen, bijna uit
Tis doordeweeks, ik zou ook om 2230 naar bed gaan werd 2300.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:35 schreef DinoPK het volgende:
Lekker druk op live trouwens vanavond...
Vanaf half elf tot kwart over 12 met maximaal 4 man zitten gamen, niet echt denderend dus.
Wat een kut spel hequote:Op woensdag 15 september 2004 01:39 schreef twi het volgende:
Tsja, ik ben 't allemaal ook een beetje zat, maar op de een of andere manier moet en zal ik 'm uitspelen om alles te unlocken. Ik heb de unlock-ziekte
Ik speel ook veel SP games de laatste tijd. Denk serieus dat ik met Halo 2 pas weer online benquote:Op woensdag 15 september 2004 10:48 schreef Tain het volgende:
laatste tijd is het wel heel erg druk, meestal zag ik 2 friends online staan en nu bijna elke avond op zijn minst 8
met Rainbow Six 3:BA en Burnout 3 is het wel leuk om te livenquote:Op woensdag 15 september 2004 10:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik speel ook veel SP games de laatste tijd. Denk serieus dat ik met Halo 2 pas weer online ben
Punt, maar ik merk dat ik op een of andere manier RS3: BA amper speel.... het is uiteindelijk niet zo vernieuwend als ik dacht... betrap me er op vaak de garage te ladenquote:Op woensdag 15 september 2004 10:58 schreef Tain het volgende:
[..]
met Rainbow Six 3:BA en Burnout 3 is het wel leuk om te liven
je moet gewoon is voor de grap 's avonds gaan liven met BA als er veel fokkers online zijn, best gezellig. En Garage en Airport zijn nog steeds de beste levelsquote:Op woensdag 15 september 2004 11:01 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Punt, maar ik merk dat ik op een of andere manier RS3: BA amper speel.... het is uiteindelijk niet zo vernieuwend als ik dacht... betrap me er op vaak de garage te laden![]()
voor maar 20 euroquote:Op donderdag 16 september 2004 12:06 schreef SailingAce het volgende:
Precies.. dat Golf spel word het dus ipv Tiger Woods, voor mij dan. Ook voor de live functie natuurlijk.
Las ook iets met racen in golfkarretjes
Eén Tiger Woods is wel genoeg.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:06 schreef SailingAce het volgende:
Precies.. dat Golf spel word het dus ipv Tiger Woods, voor mij dan. Ook voor de live functie natuurlijk.
Las ook iets met racen in golfkarretjes
die ga ik misschien wel kopen danquote:Op donderdag 16 september 2004 12:10 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Eén Tiger Woods is wel genoeg.
Zal wel tof zijn rond crossen met karretjes.
[afbeelding]
En deze game voor ¤19,99.
Komt 26 november uit.
![]()
outlaw is geen serieus golfspelquote:Op donderdag 16 september 2004 12:17 schreef twi het volgende:
Echt onbegrijpelijk dat sommige mensen een game als Outlaw Golf gaan halen in plaats van Tiger Woods, waar Links 2004 voor nog geen 30 euro in de winkel ligt
En voor 20 Euro laat je hem niet liggen.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:18 schreef kepler het volgende:
[..]
outlaw is geen serieus golfspel
Nou, ik wel hoor. Ik heb Links al liggen, fantastische game die geen drol meer kost, uitstekende XSN Sports ondersteuning heeft, makkelijk speelt en die je met 4 man tegelijk online kunt doen.quote:Op donderdag 16 september 2004 12:21 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
En voor 20 Euro laat je hem niet liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |