Hierbij daag ik je uitquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
btw, ik heb Top Spin nu. Ga deze week een mooi profiel aanmaken en dan ben ik klaar voor elke uitdaging
Deze week savonds is kut vanwege voetbalquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:29 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hierbij daag ik je uit![]()
Zeg maar als je klaar bent om ingemaakt te worden![]()
Vind het niet grappig.. als het zelfde systeem is als wat ze bij burnout hebben.. minpunt voor halo2 vast van mij dan.quote:Op dinsdag 14 september 2004 16:50 schreef Strolie75 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vanavond nadat PSV met 5-0 verloren heeft kan tog welquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Deze week savonds is kut vanwege voetbalWe spreken het wel af via MSN ofzo
ALS PSV verliest ben ik niet in staat te gamenquote:Op dinsdag 14 september 2004 17:48 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Vanavond nadat PSV met 5-0 verloren heeft kan tog wel?
Oftewel je bent niet in staat om te gamen, wat moet je dan met al die spellen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ALS PSV verliest ben ik niet in staat te gamenAls PSV wint trouwens ook niet
pssssssssssssssssst...ik denk niet dat dat bericht echt is.quote:Op dinsdag 14 september 2004 17:44 schreef Bastard het volgende:
Vind het niet grappig.. als het zelfde systeem is als wat ze bij burnout hebben.. minpunt voor halo2 vast van mij dan.
quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
pssssssssssssssssst...ik denk niet dat dat bericht echt is.
hahahah ik ben echt verbaasd dat er zelfs iemand intrapt zeg, het sarcasme straalt er vanafquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
owquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
uh huhquote:Op dinsdag 14 september 2004 18:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
ow
Na de eerste regel was ik klaar met lezen namelijk
game gemaakt door criterion games. is tot nu toe (dat ik dus weet) 1 screen (7 juli) van verschenen:quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:53 schreef wc-eend het volgende:
uhm ik ken de game "black" niet
Daar was volgens mij een ultra lovend artikel over ten tijde van de E3 op IGN. Alles kan vernietigd worden, wat een zeer speciale game ervaring op zou leveren. Maar was dat spel niet PS2 exclusive?...quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
game gemaakt door criterion games. is tot nu toe (dat ik dus weet) 1 screen (7 juli) van verschenen:
[afbeelding]
nu ben ik dus eigenlijk best benieuwd naar meer.
Tja boeiendquote:Op dinsdag 14 september 2004 13:02 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Ik heb er 3 weken geleden een boze email over gestuurd naar EA.. nog steeds geen antwoord gehad.. FAGOTS!!!
Iemand leuk met photosoep ff een plaatje van EA vernagellen?
Tis dat ze Bunouthebben.
ALLES kan kapotquote:Op dinsdag 14 september 2004 19:19 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Daar was volgens mij een ultra lovend artikel over ten tijde van de E3 op IGN. Alles kan vernietigd worden, wat een zeer speciale game ervaring op zou leveren. Maar was dat spel niet PS2 exclusive?...
ik ben voorstander van spellen waar alles in kapot kan en moetquote:Op dinsdag 14 september 2004 21:15 schreef kepler het volgende:
[..]
ALLES kan kapot
wat een game voor mij zeg, ik hoef maar naar dingen te kijken en ze gaan al kapot
Ik twijfel nu weer of ik TW 2004+1 zal halen. Er komen zoveel games uit.quote:Op dinsdag 14 september 2004 13:10 schreef SailingAce het volgende:
Volgend jaar kunnen ze ook de tering krijgen dan met hun Tiger Woods..klaar mee
Ik had toch meer gehoopt op dezelfde soort setting als de voorgaande Area 51 game.quote:Op dinsdag 14 september 2004 18:30 schreef Deviant1nl het volgende:
Area 51 screens
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |