Oke nou ik.quote:Op vrijdag 10 september 2004 02:11 schreef Nouk het volgende:Gewoon nachtbagger, je weet toch.
welterusten noukquote:Op vrijdag 10 september 2004 02:12 schreef Nouk het volgende:
Nu dus, welterusten iedereen!
Morgen pas?? oh dan heb je nog bijna 16 uurquote:Op vrijdag 10 september 2004 02:11 schreef Nouk het volgende:
Ik ga wel denk zo slapen hoor, ik moet morgen om half 8 op.
Nix, daarom is het ook baggerquote:Op vrijdag 10 september 2004 02:13 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Oke nou ik.
Wat heb je aan op dit moment? (nou die vraag overtreft jouw vraag qua niveau wel geloof ik)
FF zoeken hoor... uuuh ja.. de bril doet et em :')quote:Op vrijdag 10 september 2004 02:13 schreef Nouk het volgende:
Okay, ik heb een harry potter bril op, mn haar in een staart en een slaapjurkje aan. En, staat ie al?
wat voor slaapjurkje? (is wel belangrijk)quote:Op vrijdag 10 september 2004 02:13 schreef Nouk het volgende:
Okay, ik heb een harry potter bril op, mn haar in een staart en een slaapjurkje aan. En, staat ie al?
Zeg over die bril trouwens he, heb jij toevallig ook puisten, zwart ongewassen haar en vieze kleding?quote:Op vrijdag 10 september 2004 02:14 schreef Nouk het volgende:
Ik weet het.. Ganz geil he?
oehquote:Op vrijdag 10 september 2004 02:15 schreef Nouk het volgende:
Een zijden zwarte!
Nee maar die bril gaat wel zo af in bed he, dat moet je wel incalculeren!quote:Op vrijdag 10 september 2004 02:16 schreef gbm het volgende:
[..]
oehmaar dat past dan weer niet echt bij die bril
Je doet ook ICT?quote:Op vrijdag 10 september 2004 02:16 schreef Nouk het volgende:
Geen puisten, geen zwart ongewassen haar, maar WEL C&A kleding, HA!
je communiceert vrij aardigquote:Op vrijdag 10 september 2004 02:17 schreef Nouk het volgende:
Nee, Communicatie.
Bedanktquote:Op vrijdag 10 september 2004 02:18 schreef gbm het volgende:
[..]
je communiceert vrij aardig
nog steeds nix in me fotoboek gezet tsss nep hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 02:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik hoop dat dit topic morgen nog open is, kunnen we weer verder communiceren!
dat komt omdat we nogsteeds geen linkje hebben gehad.... (niet dat ik dan reageer, dus wees niet bangquote:Op vrijdag 10 september 2004 02:20 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
nog steeds nix in me fotoboek gezet tsss nep hoor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |