Zeg dat danquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:37 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon van een echte flat, zodat ie gelijk dood is enzo.
Ik dacht dat je dat wel begreep, ik ben toch niet zo grof om m dan nog half te laten leven!quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Zeg dat dan.
helaas zijn er nog van die zieke geesten op de wereld.... schaam je Sport_Lifequote:Op vrijdag 10 september 2004 01:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel begreep, ik ben toch niet zo grof om m dan nog half te laten leven!
gmtaquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:40 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat wel begreep, ik ben toch niet zo grof om m dan nog half te laten leven!
quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:41 schreef gbm het volgende:
[..]
helaas zijn er nog van die zieke geesten op de wereld.... schaam je Sport_Life
Naar kaneel en nog iets, zeg maar naar de fire ballen van vroeger!quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:44 schreef gbm het volgende:
Nog niet geprobeerd, waar smaakt 't naar? cinnamon?
* Sport_Life eet nooit kauwgow... (mag niet eensquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:43 schreef Nouk het volgende:
Niemand spreekt je aan hoor Sport Life. Die nieuwe cinnamon is trouwens echt lekker.
Saaierd!quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:44 schreef Sport_Life het volgende:
oke dan ga ik maar slapen![]()
![]()
sterkte ermee Rietvaerder.
Hoezo niet? Tis kauwgom btwquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:45 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
* Nouk eet nooit kouwgow... (mag niet eens).
en dan zo'n naam.... waar moet 't heen met de wereld...quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:45 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
* gbm eet nooit kouwgow... (mag niet eens).
Fireballenquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Naar kaneel en nog iets, zeg maar naar de fire ballen van vroeger!
klinkt gevaarlijk...quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:44 schreef Nouk het volgende:
[..]
Naar kaneel en nog iets, zeg maar naar de fire ballen van vroeger!
Jaaaaaaaaaa! Wij dus ook! Bij de Jamin! Echt lekker! Nou daar smaakt t dus naar! Je moet m echt gaan proeven!quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:46 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Fireballen! Haha die haalde wij altijd als we uit school kwamen basisschool
, 50 gulden cent voor 4 van die ballen
![]()
![]()
.
*Wijst naar fotoboekquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:45 schreef gbm het volgende:
[..]
en dan zo'n naam.... waar moet 't heen met de wereld...
Linkjes, zelf zoeken is vermoeiend men.quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:47 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
*Wijst naar fotoboek![]()
maar hij mag nietquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! Wij dus ook! Bij de Jamin! Echt lekker! Nou daar smaakt t dus naar! Je moet m echt gaan proeven!
* gbm is ook pro-linkjes...quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Linkjes, zelf zoeken is vermoeiend men.
Jamin idd hehequote:Op vrijdag 10 september 2004 01:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! Wij dus ook! Bij de Jamin! Echt lekker! Nou daar smaakt t dus naar! Je moet m echt gaan proeven!
fotoboek.fok.nl ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:47 schreef Nouk het volgende:
[..]
Linkjes, zelf zoeken is vermoeiend men.
Zo nep als je ze gaat eten als je ze eigenlijk ranzig vond! Ik vond ze juist lekker, ook met 4 tegelijkquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:48 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jamin idd hehe. En dan de meest hete nemen (rode dacht ik?) en dan heel stoer zijn als je ze alle 4 in 1x in je mond deed!!
(terwijl je het eigenlijk heel ranzig vond
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |