Weet jij wat voor mijn probleem?quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:31 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
![]()
Nee, zoveel ruimte heb ik ook weer niet nodigquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:30 schreef Nouk het volgende:
[..]
Sorry, 10 cm heb je niks aan denk?
Vroegah, toen alles nog strak wasquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:32 schreef Topicorte het volgende:
[..]
Nee, zoveel ruimte heb ik ook weer niet nodig
Jah niet zo zeurenquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:31 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Weet jij wat voor mijn probleem?
Hey ik gaf een goede tipquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Ontopic mensen!
Het is nog niet over
Antwoord je vaker voor andere mensen?quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:30 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Het staat toch aanhalingstekens
Wie zegt dat zij dat zelf zegt?
Blijkbaar niet, want het helpt niet !quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:32 schreef gbm het volgende:
[..]
Hey ik gaf een goede tip(volgen Nouk althans
)
Toen waren ze ook wat jonger hehehequote:Op vrijdag 10 september 2004 01:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Vroegah, toen alles nog strak was
Ja, ik ben te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:33 schreef Topicorte het volgende:
[..]
Antwoord je vaker voor andere mensen?
nog meer drinken dan maar.... zie het nummer van Topicorte voor tipsquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:33 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want het helpt niet !
Wat doe je hier nog dan?quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ja, ik ben te goed voor deze wereld
Dan niet hoor, tis graag of niet.quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:32 schreef Topicorte het volgende:
[..]
Nee, zoveel ruimte heb ik ook weer niet nodig
quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:35 schreef Topicorte het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog dan?![]()
Ik ga voor kwaliteit i.p.v. kwantiteitquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:35 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dan niet hoor, tis graag of niet. :').
Als je benen geamputeerd zijn schijn je ze nog steeds te voelen.. ofzoquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:36 schreef Nouk het volgende:
Als je wel gelijk van een flat afspringt, zoals Topicorte insinueert, ben je gelijk van je benen-probleem af
Heb jij geen slecht eigenschap dan, of spring je dan ook gelijk voor de treinquote:Op vrijdag 10 september 2004 01:35 schreef Topicorte het volgende:
[..]
Wat doe je hier nog dan?![]()
Ik bedoelde gewoon van een echte flat, zodat ie gelijk dood is enzo.quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als je benen geamputeerd zijn schijn je ze nog steeds te voelen.. ofzo.
Maargoed dat is offtopic aangezien het topic nergens meer over gaat![]()
als je met je hoofd op de stoeptegels stuitert schijnt dat wel mee te vallen...quote:Op vrijdag 10 september 2004 01:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Als je benen geamputeerd zijn schijn je ze nog steeds te voelen.. ofzo.
Maargoed dat is offtopic aangezien het topic nergens meer over gaat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |