ach jee, ze lijkt Ariel wel:)quote:Op maandag 13 september 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh God, wat kruipt Shirina in Brams aars!
Ze hadden niet meer genoeg mentholspray over voor nóg een oog.quote:Op maandag 13 september 2004 20:14 schreef babette21 het volgende:
En Claire huilt met één oog! Heel apart...
Claire heeft een glazen oog.quote:Op maandag 13 september 2004 20:17 schreef Borin het volgende:
Ze hadden niet meer genoeg mentholspray over voor nóg een oog.
Kvind sowieso dat er veel multiculturele dingetjes inziten... zoals die Shirina, Kyra en 'hoe heet die jongen nou.. die nieuwe' .. maargoed.. vind het verder niet erg ofzoquote:Op maandag 13 september 2004 19:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Typisch Nederlands ... een moskee op de achtergrond van de DOK!
Je bedoelt Güran Kückücksentürk? "Ylias Cabar"quote:Op maandag 13 september 2004 20:47 schreef dunn0w het volgende:
Kvind sowieso dat er veel multiculturele dingetjes inziten... zoals die Shirina, Kyra en 'hoe heet die jongen nou.. die nieuwe' .. maargoed.. vind het verder niet erg ofzo.
dankje wel.. die bedoelde ik ja... maar 'buitenlandse' namen.. kan ik minder goed onthouden...quote:Op maandag 13 september 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je bedoelt Güran Kückücksentürk? "Ylias Cabar"
Net als de Nederlandse taal en spelling?quote:Op maandag 13 september 2004 21:20 schreef dunn0w het volgende:
dankje wel.. die bedoelde ik ja... maar 'buitenlandse' namen.. kan ik minder goed onthouden...
wat was er mis met die zin dan? ...quote:Op maandag 13 september 2004 21:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Net als de Nederlandse taal en spelling?
Volgens de story betekend die achternaam letterlijk "Kleine Vrolijke Turk"quote:Op maandag 13 september 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je bedoelt Güran Kückücksentürk? "Ylias Cabar"
Volgens de Nederlandse Taalunie dient elke zin met een hoofdletter te beginnen. Bovendien gebruik je te veel "......." in je zinnen.quote:Op maandag 13 september 2004 21:41 schreef dunn0w het volgende:
wat was er mis met die zin dan? ...
Ik dacht dat je zijn naam als "Koekoekz'nturk" moest uitspreken en dat hij dus een koekoek heeft?quote:Op maandag 13 september 2004 21:42 schreef Borin het volgende:
Volgens de story betekend die achternaam letterlijk "Kleine Vrolijke Turk"![]()
gelukkig is het niet verplicht ...........quote:Op maandag 13 september 2004 21:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Volgens de Nederlandse Taalunie dient elke zin met een hoofdletter te beginnen. Bovendien gebruik je te veel "......." in je zinnen.
blond?quote:Op maandag 13 september 2004 22:02 schreef paultjuhhh het volgende:
wie was die hot chick bij ONM ? kijk er nooit naar, maar wil wel graag weten wie het was, btje laatste 10 min. van het program
wat een enorm duidelijke omschrijving...quote:Op maandag 13 september 2004 22:02 schreef paultjuhhh het volgende:
wie was die hot chick bij ONM ? kijk er nooit naar, maar wil wel graag weten wie het was, btje laatste 10 min. van het program
Die blondine? Dat is Annelieke Bouwers, "Sanne Klein".quote:Op maandag 13 september 2004 22:02 schreef paultjuhhh het volgende:
ik vind Simone Cobben maar eng mens.....quote:Op maandag 13 september 2004 22:13 schreef babette21 het volgende:
nou wiv kijk eens aan: een plaatje voor boven je bed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |