1. Ik ben er niet van gecharmeerd dat jij mij leuk vindtquote:Op maandag 13 september 2004 10:10 schreef Svensational het volgende:
Als Iris ooit leuk wordt ben ik de eerste om dat toe te gevenMaar ik vond je toch leuker toen je Lizzy aanbad
![]()
Kun jij het beter? Ga dan bij Harry Klooster een screentest doen. (En ga huilend weer naar buiten als je wordt afgewezen!)quote:Op maandag 13 september 2004 17:23 schreef bar_rel het volgende:
Ahh die Iris is wel![]()
![]()
Maar acterenik irriteer me aan haar
ze praat zo nep
![]()
Iris is tof, knap, mooi, lekker, lekker brutaal (net als ik). Zo'n meid zou ik wel eens een paar dagen en nachten willen bezighouden.quote:Op maandag 13 september 2004 18:58 schreef 007_Danny het volgende:
Iris is tof![]()
Lijk je qua uiterlijk ook zoveel op Fred Spijkerman?!quote:Op maandag 13 september 2004 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iris is tof, knap, mooi, lekker, lekker brutaal (net als ik). Zo'n meid zou ik wel eens een paar dagen en nachten willen bezighouden.![]()
Jij begrijpt mij!quote:Op maandag 13 september 2004 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Iris is tof, knap, mooi, lekker, lekker brutaal (net als ik). Zo'n meid zou ik wel eens een paar dagen en nachten willen bezighouden.![]()
Nou! Dan moet jij halverweg de week eens goed opletten, want dan haalt ze haar gram. Ze gaat die lul met Shirina's pepperspray bespuiten. Donderdag wordt haar verboden wapenbezit ten laste gelegd.quote:Op maandag 13 september 2004 19:14 schreef babette21 het volgende:
Iris brutaal?!? Ze durft niet eens tegen die patiënt in te gaan...
Jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat het beoordelen maar aan een man over. Mannen zijn er voor getrained.quote:Op maandag 13 september 2004 19:16 schreef MirSus het volgende:
Iris heeft wel een grote bek, maar is ze wel zo stoer![]()
Valt allemaal erg tegen![]()
En die Fred gaat een aanklacht indienen!!!!quote:Op maandag 13 september 2004 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou! Dan moet jij halverweg de week eens goed opletten, want dan haalt ze haar gram. Ze gaat die lul met Shirina's pepperspray bespuiten. Donderdag wordt haar verboden wapenbezit ten laste gelegd.
Nou! Dan krijgt ze precies de lul die ze verdient.quote:Op maandag 13 september 2004 19:19 schreef MirSus het volgende:
En wat denk je...
denk je dat die Shirina wel een beetje bijdehand is, gaat ze wat aan met Bram![]()
da's toch niet stoer... blijkbaar kan ze het verbaal niet van hem winnen, wat alleen maar aangeeft dat ze helemaal geen grote muil heeft... beetje met pepperspray klooien, dat kan iedereen...quote:Op maandag 13 september 2004 19:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nou! Dan moet jij halverweg de week eens goed opletten, want dan haalt ze haar gram. Ze gaat die lul met Shirina's pepperspray bespuiten. Donderdag wordt haar verboden wapenbezit ten laste gelegd.
Dan schop ik 'm eerst even onder de kloten, want MIJN Iris wordt niet onbestraft aangevallen!quote:Op maandag 13 september 2004 19:20 schreef soapie het volgende:
En die Fred gaat een aanklacht indienen!!!!
Nee joh, ze moet nog wel ff een tijdje meequote:Op maandag 13 september 2004 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nou! Dan krijgt ze precies de lul die ze verdient.
Ze geeft 'm eerst een grote waffel en dat spuit ze 'm pepperspray in zijn reet.quote:Op maandag 13 september 2004 19:21 schreef babette21 het volgende:
da's toch niet stoer... blijkbaar kan ze het verbaal niet van hem winnen, wat alleen maar aangeeft dat ze helemaal geen grote muil heeft... beetje met pepperspray klooien, dat kan iedereen...![]()
Geef me eens één goede reden.quote:Op maandag 13 september 2004 19:23 schreef MirSus het volgende:
Nee joh, ze moet nog wel ff een tijdje mee
oh jah, zij is tenminste wel leukquote:Op maandag 13 september 2004 19:23 schreef babette21 het volgende:
Waar blijft trouwens ons Sesamstraat-meisje?!??!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |