als je zou willen scannen???quote:Op zaterdag 11 september 2004 15:40 schreef dunn0w het volgende:
[..]
dat was zooooo dom...
iemand intresse.. kan het zo voor je inscannen
Ja lekker geef Ellen maar weer de schuldquote:Op zaterdag 11 september 2004 22:56 schreef dunn0w het volgende:
Door toedoen van Ellen (en Joyce).
quote:Op zaterdag 11 september 2004 23:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Nu is op Nederland 3 de film 'De Grot' te zien, met Benja Bruijning (ex-ONM: Jannes Reitsema) en Nikkie Plessen (ONM: Lizzy Vehmeijer).
Ja. Claire ging een 'erg dringend' gesprek houden met Niels. En dat draaide erop uit dat ze hem terugwil. Ze zei niks van de zwangerschap.quote:Op zondag 12 september 2004 11:15 schreef Noa-lynn het volgende:
Dat was zeker de cliff van die avond dat Ellen en Joyce het vertelde.
Weet Claire het al dat hij het weet?
Ze heeft geen contactlenzen.quote:Op zondag 12 september 2004 16:43 schreef babette21 het volgende:
Die plukjes van Iris waren idd irritant! Ik had allang m'n lenzen eruit geknipperd....
Natuurlijk weet je dat niet meer! 't Was een leuke aflevering, terwijl jij alleen maar kijkt om naderhand te zeiken.quote:Verder weet ik ff niet meer wat er zoal gebeurd is, dus dat scheelt weer een hoop commentaar...
Ik zie het pas somber in als zij met die afgeleefde kop en die plastic tieten er bij komt.quote:Op zondag 12 september 2004 18:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Aantal kijkers op vrijdag: 466.000...
Misschien dat de introductie van Tanja Jess soelaas gaat bieden... anders zie ik het somber in.
quote:Op zondag 12 september 2004 17:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Natuurlijk weet je dat niet meer! 't Was een leuke aflevering, terwijl jij alleen maar kijkt om naderhand te zeiken.
dat van Tanja Jess lijkt me sterk...quote:Op zondag 12 september 2004 18:13 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien dat de introductie van Tanja Jess soelaas gaat bieden... anders zie ik het somber in.
da's juist het probleem: elke keer als ik denk dat ze een verhaallijn beginnen, wordt 't de volgende dag alweer afgerond!!! Laat ze nou maar een paar langere verhaaltjes vertellen, dat raak je sneller geboeid / wil je 't niet missen en krijg je zelfs meer en sneller binding met de nieuwelingen!!quote:Op zondag 12 september 2004 18:53 schreef Wup het volgende:
zolang ze niet met sterke verhaallijnen komen blijft het aanmodderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |