Ach ja. De ene heeft een plank voor de kop. De andere een minipaard.quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toen die pony in d'r ogen hing. Dat zag er dom uit.
Nee hoorquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ligt iedereen al op een oor?
Je behoort 24/7 voor je soap gereed te staan.!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 september 2004 22:45 schreef Borin het volgende:
Ik verdenk dat sommigen er stiekem een leven opnahouden naast hun soapverslaving!
SCHANDE!
look who's talking hahaquote:Op vrijdag 10 september 2004 22:45 schreef Borin het volgende:
Ik verdenk dat sommigen er stiekem een leven opnahouden naast hun soapverslaving!
SCHANDE!
Je bedoelt dat Borin geen leven heeft?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
look who's talking haha
Raakt hij blind? Stopt de serie? Gaat Yorin bij hem van de kabel? Staat zijn satellietschotel op instorten?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee in de zin van dat ie t binnen kort helemaal niet meer kan zien..
Ach, hij wordt een Nederlands allochtoontje in Engeland?quote:Op vrijdag 10 september 2004 23:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hij gaat bij zn lieve vriendje in Engeland wonen..
Nou, dat werd me dan een partij tijd, zeg!quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:03 schreef Borin het volgende:
Ik begin Iris nu trouwens wel te waarderen.
Dat zijn "kerels" die een powermeid niet aankunnen....quote:Op zaterdag 11 september 2004 00:13 schreef BVO het volgende:
Ik snap niet dat er mannen zijn die niet gelijk voor haar vielen..
Wie? Iris of Shirina?quote:Op zaterdag 11 september 2004 01:17 schreef Borin het volgende:
Je overschat haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |