quote:ONM (Yorin, 19:24) - Het nieuwe Onderweg naar morgen werd groots aangepakt: nieuwe acteurs, een nieuwe soaptune, nieuwe decors, nieuwe verhaallijnen én een nieuwe naam: ONM. Alles om één doel te bereiken: het halen van hogere kijkcijfers, dan dat de soap voorheen deed. De soap, die ooit een miljoenenpubliek wist te boeien, doet het na de grote metamorfose echter nog niet goed en soms zelfs slechter. De eerste aflevering van dit seizoen werd met 756.000 kijkers de tot noch toe best bekeken aflevering van dit seizoen. De cijfers slingeren gemiddeld rond de half miljoen kijkers, en gisteren zaten ze eronder: 443.000 kijkers (madl: 10.6%).
wie is er hier nou een zeikerd?!??!quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:52 schreef Svensational het volgende:Beetje jammer van dat optiemenu, daar zit ik echt mee te kloten Bij de "Dank aan" staat nu achter Iwan de site van Wup Dat forum is ook neit echt een pré Verder wel leuk hoor
nee ik vind dat schuifgebeuren niet irritant, anders had ik er natuurlijk niet voor gekozen...quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:01 schreef Svensational het volgende:
Maar dat inschuifmenu vind je zelf niet irritant??
En ik zou als ik jou was van de frontpage de nieuwspagina maken
Pop-up menuutje aan de linkerkant doet het niet in Netscape.quote:Op vrijdag 10 september 2004 14:18 schreef babette21 het volgende:
typfoutje is aangepast, links zijn verwijderd...
en 't optiemenu, tja ik zal wel zien....
Goed nieuws voor Sven:
kan vanavond geen onm zien (althans: niet rechtstreeks) en dus ook geen zeikverslag uitbrengen.
De uitreiking van de LWA zal tot morgen moeten wachten....
ja sorry... opmerkingen als "als ik jou was" schieten bij mij al snel in het verkeerde keelgat...quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:17 schreef Svensational het volgende:
Laat maar dan. Het was gewoon goed bedoeld advies
Ik vind je site erg mooi.quote:Op vrijdag 10 september 2004 18:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja sorry... opmerkingen als "als ik jou was" schieten bij mij al snel in het verkeerde keelgat...
ik weet niet hoe hoog de verwachtingen lagen maar ik zal jullie bij deze uit de droom helpen:
ik ben geen wiz-kid, ik doe ook maar wat...
en daarnaast: smaken verschillen en ik kan niet iedereen tevreden maken...
BTW: Dat er uberhaupt nog netscape-gebruikers zijn...?!
Huh? Oh ja ... ze was er weer.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:30 schreef Wup het volgende:
Liesje!!
leuk he?quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:36 schreef weet_ik_veel het volgende:
Huh? Oh ja ... ze was er weer.
Vast wel... Kim gaat ook de serie uit... dus dan zal dit wel der afscheidsreden zijn ofzo..quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik geloof er niks van dat ze zwanger is. Of is het wel echt waar?
Ja, maar tegen Iris kan ze niet opboksen. Enne .... als ik de kamergenoot van Fred was, had ik 'm vandaag geheel inelkaar geschopt.quote:Op vrijdag 10 september 2004 19:37 schreef Wup het volgende:
leuk he?
Toen de wond ging jeuken, heeft ze ze opengekrabd. Toen moest Dr. Mar Nix opnieuw hechten.quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:01 schreef bar_rel het volgende:
Iris heeft nu weer eenwondje naast haar wenkbrauw? hé?? toen ze werd geslagen, had ze een wondje maar het wondje was al weer genezen de volgende dag..geen pleister meer..maar nu weer wel? heb ik wat gemist!?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toen de wond ging jeuken, heeft ze ze opengekrabd. Toen moest Dr. Mar Nix opnieuw hechten.
Ze praat erg apart jaquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
oh dank je!! dat heb ik dus gemist
![]()
Ik vind Iris nog steeds niet bijzonder spelen.Ze gebruikt haar....wenkbrauwen zo...raaren ze praat zo ''nep'' .
Toen die pony in d'r ogen hing. Dat zag er dom uit.quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:15 schreef bar_rel het volgende:
Ik vind Iris nog steeds niet bijzonder spelen.Ze gebruikt haar....wenkbrauwen zo...raaren ze praat zo ''nep'' .
iddquote:Op vrijdag 10 september 2004 20:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Toen die pony in d'r ogen hing. Dat zag er dom uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |