Wat heeft die vent een kerkhof tussen zijn lippen.quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:45 schreef Wup het volgende:
ik heb nog een Frankenstein wannabe in de aanbieding
eh... niet meer lachen jij...
heb ik iets gemist, of valt dit weer in de categoriequote:Maandag 13 september 2004
Op een cruciaal moment gaat Sanne tegen de vlakte omdat ze nog steeds niet tegen bloed kan.
Ellen neemt een beslissing die de rest van haar leven aangaat.
Als Claire een intakegesprek heeft op gynaecologie, voelt ze hoe het zal zijn om alleenstaande ouder te zijn. Shirina is trots als Bram haar complimenten geeft over haar werk.
Ellen en Claire waren ook al helemaal ondergekliederd...quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dat ze die vreselijke blauwe jaren '70-oogschaduw eens afwast.
ja wat denk je?quote:Op dinsdag 14 september 2004 04:14 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik weet het niet, Wup. Mijn verhaaltjes komen letterlijk (copy 'n' paste) van de pagina van Yorin. Ik heb een MediaPassport.
Ik denk dat de beslissing van LN met haar (verbroken) relatie met Bram heeft te maken. Met de omgangsregeling wat betreft Doris, neem ik aan. Bovendien komt het vaker voor dat een gebeurtenis bij een bepaalde datum staat, maar dat ze toch pas een dag later plaatsheeft.
Doris is weer met de vingerverf in de weer geweest.quote:Op dinsdag 14 september 2004 04:15 schreef Wup het volgende:
Ellen en Claire waren ook al helemaal ondergekliederd...
ze moeten die make-up afdeling ook maar eens gaan verhippen.....
of afschaffen, nog beter
ik zeg ook niet dat ik het beter kanquote:Op maandag 13 september 2004 17:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kun jij het beter? Ga dan bij Harry Klooster een screentest doen. (En ga huilend weer naar buiten als je wordt afgewezen!)
quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:45 schreef Wup het volgende:
ik heb nog een Frankenstein wannabe in de aanbieding
[afbeelding]
eh... niet meer lachen jij...
ze vergeet alleen de helft van de tijd te inhaleren....quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:05 schreef Wup het volgende:
ik vind Sanne trouwens wel stoer als ze aan een sigaret staat te hijsen...
dat doet ze toch wel weer erg overtuigend
he?! was dat gisteren?!? nou ja zeg....quote:Op dinsdag 14 september 2004 04:02 schreef Wup het volgende:
ow ik heb nog een vraagje
[..]
heb ik iets gemist, of valt dit weer in de categorie
"Joost scheurt als een gevaarlijke gek door de straten van Ulft...."
Dat is zo'n beetje het enige dat ze niet overtuigend doet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 03:05 schreef Wup het volgende:
[..]
ik vind Sanne trouwens wel stoer als ze aan een sigaret staat te hijsen...
dat doet ze toch wel weer erg overtuigend
ik word er ook driedubbelgestoord van....quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:46 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat geluid door die scene heen toch wel irritant hoor. Gister zei Bram een laatste zin tegen Shirina toen Ellen in beeld was. Ik dacht: Nieuwe scene, Bram is met Ellen in gesprek. Maar dan zit ze daar ineens met Claire. Dit is gewoon misleidend
Zo, laat mij ook eens zeiken
quote:MA. 20-09-2004:
Na het pepperspray-incident vindt Bettina dat Iris geofferd moet worden om de goede naam van het ziekenhuis te redden. Joost leeft mee met zijn vader en hoopt dat hij uit handen van de politie blijft. Claire krijgt wat ze wil: Niels. Het irriteert Hugo dat Joost wel een mailtje van Arthur krijgt en hij niet.
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 14 september 2004 11:02 schreef Iwan1976 het volgende:
MA. 20-09-2004:
Joost leeft mee met zijn vader en hoopt dat hij uit handen van de politie blijft.
Is dit een open sollicitatie voor de rol van nieuwe psycho in ONM?quote:Op dinsdag 14 september 2004 10:49 schreef babette21 het volgende:
ik word er ook driedubbelgestoord van....![]()
Ga ik zometeen doen! Ik heb net het nieuwe ONM topic klaar gezet.quote:Op dinsdag 14 september 2004 11:05 schreef Svensational het volgende:
Iwan, je moet een nieuw HGH-topic openen
bah, ik vind het nul leuk die tweequote:MA. 20-09-2004:
Claire krijgt wat ze wil: Niels.
Wordt Iris ritueel geslacht?!?!?quote:Na het pepperspray-incident vindt Bettina dat Iris geofferd moet worden om de goede naam van het ziekenhuis te redden.
Arthur, Arthur!!!quote:Joost leeft mee met zijn vader en hoopt dat hij uit handen van de politie blijft.
Claire krijgt toch altijd wat ze wil?!quote:Claire krijgt wat ze wil: Niels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |